vierailija
Lontoon keikkaan neljä päivää, eiköhän ole jo pois tulossaOnkohan Bojan Losissa Sadien ja Damonin kanssa?
Lontoon keikkaan neljä päivää, eiköhän ole jo pois tulossaOnkohan Bojan Losissa Sadien ja Damonin kanssa?
Eiköhän se ole pikku hiljaa matkalla kohti Eurooppaa. Keikat pukkaa päälle. Losi on ihan eri puolella Amerikkaa kuin Nykki.Onkohan Bojan Losissa Sadien ja Damonin kanssa?
Kai sen pitäis jo huomenna lähteä takaisin päin tulemaan, kun aikaerokin on niin päin, että jos vaikka huomenna paikallista aikaa illalla lähtee, on vasta tiistaina Euroopassa. Ja kai ne päivää ennen keikkaa pyrkii Lontoossa olemaan, että ehtivät valmistautua kunnolla, eli keskiviikkona pitäis jo olla Lontoossa. Eli ihan viimeistään tiistaina paluumatkalle jenkeistä, jos sieltä menee suoraan Lontooseen käymättä kotona välillä.Eiköhän se ole pikku hiljaa matkalla kohti Eurooppaa. Keikat pukkaa päälle. Losi on ihan eri puolella Amerikkaa kuin Nykki.
Olihan kaikki silloin sitä mieltä, että Bojan on käynyt muutaman päivän Thaimaassa, mutta nyt kun seura on eri, ei voikaan lennellä parin päivän takia mihinkään.Musta ois ainakin hullua että B menis eka Nykistä Losiin ja parin päivän päästä pitäs olla jo matkalla taas Lontooseen kun nuo aikaerot ei kuitenkaan ihan mitään pieniä oo
Ei kaikki todellakaan ollut sitä mieltä, haloo Itse olin ainakin koko ajan vastustamassa tätä ajatusta ja argumentoin koko ajan, että joko B on täysaikaisesti Thaimaassa tai ei ole ollenkaan. Ja logiikka voitti, ei ollut B sitten Thaimaassa. Logiikka tässä tapauksessa mulle sanoo, että B:n pitäisi kohtapuolin alkaa lennellä takaisin Eurooppaan jos meinaa keikalle ehtiä, joten jos hänellä pienintäkin itsesuojeluvaistoa on, hän viettää loppuloman siellä Nykissä ja lentää sieltä Sloveniaan tai sitten suoraan Lontooseen.Olihan kaikki silloin sitä mieltä, että Bojan on käynyt muutaman päivän Thaimaassa, mutta nyt kun seura on eri, ei voikaan lennellä parin päivän takia mihinkään.
Ei todellakaan kaikki olleet sitä mieltä, jotkut toki mutta kyllä suurin osa oli sitä mieltä että B on mukana mutta ei vaan jostain syystä halunnut kameran eteen ja sitten taas jotkut sanoi että ei oo ollenkaan mukana. Vois edes totuudessa pysyä näiden juttujen kanssa eikä mulla ainakaan oo mitään ongelmaa siinä kenen seurassa B ois nyt vaan ihan järjellä ajateltuna ois hullua lentää nyt muutamaksi päiväksi Losiin mutta eihän se tietenkään mun päätös ooOlihan kaikki silloin sitä mieltä, että Bojan on käynyt muutaman päivän Thaimaassa, mutta nyt kun seura on eri, ei voikaan lennellä parin päivän takia mihinkään.
Vitutti ku se huomiohaukka tuli sössimään Kärden ja Alikan herkän halauksenKertokaa mikä on ensimmäinen muistonne K/B:stä?
Tää on kyllä parasLegendaarinen video:
SQUISH PATITIS
i'd like to apologise to matti myllyaho for the stupidest video i've ever made in my lifewww.tumblr.com
Olisi voinut muodostua vaikka romanssi Alikan ja Kärden välille.Vitutti ku se huomiohaukka tuli sössimään Kärden ja Alikan herkän halauksen
Sen halauksen ajan Bojan kyllä odotteli kiltisti vieressä.Vitutti ku se huomiohaukka tuli sössimään Kärden ja Alikan herkän halauksen
Ei todellakaan odottanutSen halauksen ajan Bojan kyllä odotteli kiltisti vieressä.
Tuo ensimmäinen lausehan oli melkein kuin itse ficistä (ihastuksen exän kanssa kahvittelu...)Oli tarkoitus viettää Bojere-päivää ficcien parissa, mutta päädyinkin kahville ihastukseni (ex)vaimon kanssa (näin ei palstojen mukaan voi kuulemma tehdä, mutta tein kuitenkin). Puhuimme paljon Balkanin queer-jutuista ja pääsin siinä Joksuistakin höpöttämään. Hän on löytänyt jonkun queerfeministiyhteisön täältä, joka kuulosti tosi lupaavalta. Hänen mielestään LGBT-asiat ovat menossa täällä koko ajan parempaan. Toivotaan.
Pääsin tutustumaan myös Balkanin futiskulttuuriin kun erehdyin vaihtamaan kulkuvälinettä stadionin viereisellä pysäkillä ja olin vieläpä sattumalta sonnustautunut päästä varpaisiin kotijoukkueen väriin. Hitto kun futisörveltäjistä lähtee kova mökä. Eivät sentään polta autoja täällä, kuten eräässä aiemmassa asuinkaupungissani, mutta metroasemilla oli kokonaiset komppaniat poliiseja...
No, sitten taas ficciä viimeistelemään.
- Joymuffin
Kärtsän fanitaideseinä Siellä on kaksi Bojaninkin kuvaa, toinen on se mustavalkoinen halauskuva, toinen Miken ottama finaalista.
Ja se Miken ottama kuva on Bojanin stoorista ihanilla teksteilläKärtsän fanitaideseinä Siellä on kaksi Bojaninkin kuvaa, toinen on se mustavalkoinen halauskuva, toinen Miken ottama finaalista.