Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiköhän se ole pikku hiljaa matkalla kohti Eurooppaa. Keikat pukkaa päälle. Losi on ihan eri puolella Amerikkaa kuin Nykki.
Kai sen pitäis jo huomenna lähteä takaisin päin tulemaan, kun aikaerokin on niin päin, että jos vaikka huomenna paikallista aikaa illalla lähtee, on vasta tiistaina Euroopassa. Ja kai ne päivää ennen keikkaa pyrkii Lontoossa olemaan, että ehtivät valmistautua kunnolla, eli keskiviikkona pitäis jo olla Lontoossa. Eli ihan viimeistään tiistaina paluumatkalle jenkeistä, jos sieltä menee suoraan Lontooseen käymättä kotona välillä.
 
vierailija
Musta ois ainakin hullua että B menis eka Nykistä Losiin ja parin päivän päästä pitäs olla jo matkalla taas Lontooseen kun nuo aikaerot ei kuitenkaan ihan mitään pieniä oo
Olihan kaikki silloin sitä mieltä, että Bojan on käynyt muutaman päivän Thaimaassa, mutta nyt kun seura on eri, ei voikaan lennellä parin päivän takia mihinkään.
 
vierailija
Olihan kaikki silloin sitä mieltä, että Bojan on käynyt muutaman päivän Thaimaassa, mutta nyt kun seura on eri, ei voikaan lennellä parin päivän takia mihinkään.
Ei kaikki todellakaan ollut sitä mieltä, haloo :D Itse olin ainakin koko ajan vastustamassa tätä ajatusta ja argumentoin koko ajan, että joko B on täysaikaisesti Thaimaassa tai ei ole ollenkaan. Ja logiikka voitti, ei ollut B sitten Thaimaassa. Logiikka tässä tapauksessa mulle sanoo, että B:n pitäisi kohtapuolin alkaa lennellä takaisin Eurooppaan jos meinaa keikalle ehtiä, joten jos hänellä pienintäkin itsesuojeluvaistoa on, hän viettää loppuloman siellä Nykissä ja lentää sieltä Sloveniaan tai sitten suoraan Lontooseen.

Ja itse asiassa mitä väliä tällä edes on? B on lomalla. Kunhan ilmestyy omalle keikalleen, saa tulla vaikka Kiinan kautta.
 
vierailija
Olihan kaikki silloin sitä mieltä, että Bojan on käynyt muutaman päivän Thaimaassa, mutta nyt kun seura on eri, ei voikaan lennellä parin päivän takia mihinkään.
Ei todellakaan kaikki olleet sitä mieltä, jotkut toki mutta kyllä suurin osa oli sitä mieltä että B on mukana mutta ei vaan jostain syystä halunnut kameran eteen ja sitten taas jotkut sanoi että ei oo ollenkaan mukana. Vois edes totuudessa pysyä näiden juttujen kanssa eikä mulla ainakaan oo mitään ongelmaa siinä kenen seurassa B ois nyt vaan ihan järjellä ajateltuna ois hullua lentää nyt muutamaksi päiväksi Losiin mutta eihän se tietenkään mun päätös oo
 
vierailija
Kiitos ihanan riparificin kirjoittajalle! 😊 Ao3:een tipahdellut myös ficcejä.

Myös Jossulle kiitos tuon hetken tunnelman upeasti tavoittaneesta taideteoksesta - ja onneksi olkoon! 🥰

Mun ensimmäinen muisto näistä kahdesta, hmmm…Viisujen ajan seurasin niin tiiviisti Kärtsää ettei muulle ollut sijaa. Olin kuitenkin jo tietoinen Bojanista K:n viisubestiksenä. Muistan katsoneeni treffiliveä Loverpoolista, mutta se ei ollut hetki, milloin lopullisesti tipahdin kaninkoloon. Bojanin Suomen visiittiin sensijaan liittyi sellainen ”oh shit, here we go”-tunne ja tajusin että olen koukussa. Siksi vahvimmat ekat muistot liittyvät Tavastia 1.0-viikkoon. Ja sen jälkeen ihania muistoja onkin kertynyt paljon🥰
 
vierailija
Oli tarkoitus viettää Bojere-päivää ficcien parissa, mutta päädyinkin kahville ihastukseni (ex)vaimon kanssa (näin ei palstojen mukaan voi kuulemma tehdä, mutta tein kuitenkin). Puhuimme paljon Balkanin queer-jutuista ja pääsin siinä Joksuistakin höpöttämään. :) Hän on löytänyt jonkun queerfeministiyhteisön täältä, joka kuulosti tosi lupaavalta. Hänen mielestään LGBT-asiat ovat menossa täällä koko ajan parempaan. Toivotaan.

Pääsin tutustumaan myös Balkanin futiskulttuuriin kun erehdyin vaihtamaan kulkuvälinettä stadionin viereisellä pysäkillä ja olin vieläpä sattumalta sonnustautunut päästä varpaisiin kotijoukkueen väriin. :D Hitto kun futisörveltäjistä lähtee kova mökä. Eivät sentään polta autoja täällä, kuten eräässä aiemmassa asuinkaupungissani, mutta metroasemilla oli kokonaiset komppaniat poliiseja...

No, sitten taas ficciä viimeistelemään.

- Joymuffin
 
vierailija
Oli tarkoitus viettää Bojere-päivää ficcien parissa, mutta päädyinkin kahville ihastukseni (ex)vaimon kanssa (näin ei palstojen mukaan voi kuulemma tehdä, mutta tein kuitenkin). Puhuimme paljon Balkanin queer-jutuista ja pääsin siinä Joksuistakin höpöttämään. Hän on löytänyt jonkun queerfeministiyhteisön täältä, joka kuulosti tosi lupaavalta. Hänen mielestään LGBT-asiat ovat menossa täällä koko ajan parempaan. Toivotaan.

Pääsin tutustumaan myös Balkanin futiskulttuuriin kun erehdyin vaihtamaan kulkuvälinettä stadionin viereisellä pysäkillä ja olin vieläpä sattumalta sonnustautunut päästä varpaisiin kotijoukkueen väriin. Hitto kun futisörveltäjistä lähtee kova mökä. Eivät sentään polta autoja täällä, kuten eräässä aiemmassa asuinkaupungissani, mutta metroasemilla oli kokonaiset komppaniat poliiseja...

No, sitten taas ficciä viimeistelemään.

- Joymuffin
Tuo ensimmäinen lausehan oli melkein kuin itse ficistä 😅 (ihastuksen exän kanssa kahvittelu...)
 
vierailija
Täältä takamatkalta toivotan kaikille hyvää Bojere-päivän iltaa! 💚💙💚

Ensimmäinen varsinainen Bojere-hetkeni oli se Hesarin haastattelu, jossa Kärppy pyysi Boitsua Suomeen. Olin kyllä lukenut lehdistä slovenialaisesta viisubestiksestä ja muistan selostaja-Mikon hehkutukset ystävyydestä, mut en vielä niiden perusteella ajatellut asiasta mitään sen kummempaa. Toi Kärpän viesti Hesarin haastiksessa sai sitten mut toisiin ajatuksiin ja hakeutumaan Vauvalle selvittämään, mitä siellä poikien ystävyydestä ajatellaan. (Silloin luin milloin mitäkin Vauvan keskusteluja, nykyisin en ehdi lukea kuin Loverpool-keskustelua jostain kumman syystä) Ja tässä sitä ollaan 😅

En ole ehtinyt vielä edes kattoa Joksujen haastattelua, hyvä kun olen saanut kahlattua läpi päivän keskustelut.

Jossulle hyvää syntymäpäivää ja kiitos hienosta piirroksesta! 😍

Kiitos myös riparificistä 💙💚
 
vierailija
Unohtui muuten höpötyksestäni mainita, että päivään sopivasti myös vaihdoin bussia pysäkillä, jolla on ollut Visit Slovenian mainos ainakin tapaninpäivästä asti, eli headcanonissani virallinen Slovenia-bussipysäkki. :) Hitto kun siihen olisi saanut Kärtsän Oddlygoods-mainoksen viereen, mutta sitä ei tietysti myydä täällä. Hetken jo mietin höyrypäissäni, saisikohan siihen (kohtuullisella) rahalla jonkin Kärtsä-kuvan, mutta ulkomainosfirmat eivät taida kyllä myydä yksittäistä mainosruutua. :p

- Joymuffin
 

Yhteistyössä