vierailija
Uusi kuva Joksuista.
Näköjään otettu ennen Göteborgin keikkaa, eli ei ihan uusi.Uusi kuva Joksuista.
Mulla tuli heti Bluzan käännösten ilmestyessä mieleen, että muistaakseni jonkun tarot-luennan mukaan K oli B:n ensirakkausTotta. Tekisi mieli kaivaa ne tarot-luennatkin esiin jostain.
Jollekin oli tarot-luennat liikaa kesällä, mutta todetaan nyt se, kun mulla on parit luennat kesältä tallessa, en tiedä onko ne täältä poistettu, että kesäkuun lopussa totesi tarot mamma, että Jere saattaa olla Bojanin ensirakkaus. Mutta ei tästä enempää, ettei joku taas pillastu. Hyvin istuu Bluzan sanoihin kyllä.Mulla tuli heti Bluzan käännösten ilmestyessä mieleen, että muistaakseni jonkun tarot-luennan mukaan K oli B:n ensirakkaus
Mulle jäi se mieleen, kun täällä jonkun verrankin kritisoitiin, että eihän sellainen nyt voi olla mahdollista. Mutta mites ne Bluzan sanat meneekään
En viitsinyt tätä aiemmin kirjoittaa, kun en halunnut manata tarot-häirikköä paikalle, mutta nyt oli pakko kertoa, kun otit tämän esiin.
En huomannut muuta kuin saman lauseen kuin aina ennenkin: ei kommentoi parisuhdeasioita.Nyt taisi K myöntää suhteen ensimmäisen kerran tuossa haastattelussa epäsuorasti. Jos huomasitte.
Ystävyydet on helppo pitää "elinikäisinä" kun ei ole mitään todellista kanssakäymistä, mikä laittas ne koetukselle. On minunkin miehellä näitä 30 v vanhoja ystävyyksiä, joissa soitellaan kerran pari vuodessa mitäs äijä puuhaat käytiin täs Leksan kaa skimbaa nähäillään moi.Joo mulle on tärkeintä se et he pysyvät toistensa elämässä. Enkä usko et he tollasta yhteyttä mihinkään roskakoriin ois heittämässä vaik kuinka kumpikin tutustuis uusiin ihmisiin. Bojankin sanonu et kyse on elinikäisestä ystävyydestä.
Kyllä, kommenttinä 'näyttävään vaaleaverikköön" että ei voi ymmärtää, että "läheisiä" kuvataanNyt taisi K myöntää suhteen ensimmäisen kerran tuossa haastattelussa epäsuorasti. Jos huomasitte.
Mä en ihan ymmärrä mihin kuviin hän viittaa tässä. Eikös ne julkisuuteen päätyneet kuvat vaaleaveriköstä ole usein olleet K n ystävien postauksissa.Kyllä, kommenttinä 'näyttävään vaaleaverikköön" että ei voi ymmärtää, että "läheisiä" kuvataan
Thaimaan reissun yhteydessä joku oli ottanut kuvia lentokentällä ja ne julkaistiin Seiskassa. Ei ollut oman piirin ottamia vaan ulkopuolisten.Mä en ihan ymmärrä mihin kuviin hän viittaa tässä. Eikös ne julkisuuteen päätyneet kuvat vaaleaveriköstä ole usein olleet K n ystävien postauksissa.
Mun on vähän vaikea mennä shipissä näin pitkälle. Eiköhän 24-vuotias ihminen ole kokenut sen ensirakkauden jo aikaisemmin, varsinkin kun hän on seurustelut aiemmin.Mulla tuli heti Bluzan käännösten ilmestyessä mieleen, että muistaakseni jonkun tarot-luennan mukaan K oli B:n ensirakkaus
Mulle jäi se mieleen, kun täällä jonkun verrankin kritisoitiin, että eihän sellainen nyt voi olla mahdollista. Mutta mites ne Bluzan sanat meneekään
En viitsinyt tätä aiemmin kirjoittaa, kun en halunnut manata tarot-häirikköä paikalle, mutta nyt oli pakko kertoa, kun otit tämän esiin.
Mun oikeasti vavisuttava ensirakkaus oli vasta 24-vuotiaana vaikka pari seurustelusuhdetta olikin sitä ennen ollut. Ja se oli sellainen että kun katseet kohtasi ekan kerran niin se oli menoa se.Mun on vähän vaikea mennä shipissä näin pitkälle. Eiköhän 24-vuotias ihminen ole kokenut sen ensirakkauden jo aikaisemmin, varsinkin kun hän on seurustelut aiemmin.
Ohis, mutta olen 49v, enkä vieläkään kokenut ensirakkauttani. Olen kyllä seurustellut, mutta se ensirakkaus odottaa vielä. Ehkä seuraavassa elämässä.Mun oikeasti vavisuttava ensirakkaus oli vasta 24-vuotiaana vaikka pari seurustelusuhdetta olikin sitä ennen ollut. Ja se oli sellainen että kun katseet kohtasi ekan kerran niin se oli menoa se.
Ihastus ja rakastuminen - niiden erottaminen voi olla vaikeaa.Oliko se Melanie Bojanin ensirakkaus? Voi olla että joku muukin.
Herkistävä videokooste. Kiitos. Mukana pari klippiä, joita en ole nähnyt. Esim tuo hotellihuoneessa otettu.Söpö fanart <3
Is Bojan here?
Happy Bojere Week 2024! 💛 Day 1 - Madrid meeting : Literal heart eyes motherfucker 💛 (you can click for bigger reso on desktop to actually see the heart eyes 💦)www.tumblr.com
When Jere met Bojan and Bojan met Jere <3
is Bojan here?
When Jere met Bojan and Bojan met Jere (real footage) (literally just videoclips from the first day of madrid’s preparty in chronological order) (how it’s been 1 year?) (time isn’t real)www.tumblr.com
Kiitos samoin!!Ihanaa Bojere-vuosipäivää rakkaat naudat ja puutarhurit!