Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitä mä juuri rakastin ja rakastan noissa eilisissä Madridin-videoissa, että sai katsella boitsua vain puhumassa. Ihan sama mistä! Ja millä kielellä. Tai no, ehkä lisäviehätystä tuli siitä, kun omaksikin yllätyksekseni ymmärsin nimenomaan hänen espanjaansa, en niinkään sen haastattelijan! Bojan puhui sopivaa nopeutta ja artikuloi selvemmin 😊 Ei todellakaan haitannut, etten ymmärtänyt joka sanaa.
 
vierailija
Ainoa tuntemani skyenterrieri oli luonteeltaan lähinnä jäyhä jököttäjä. Sattumoisin labbiksemme kesäkaveri oli tuota rotua, kun oli serkkujemme koira.
Meidän skye on hupsu höpöttäjä, joka kuitenkin näyttää tälle yorkille aina kaapin paikan kun hänellä menee vähän yli. Hyvin leikkisiä molemnat ja ilkikurisia ihanalla tavalla. Skye on narttu ja yorkie uros., molemmat leikattuja. Yorkie kun saa iltahepulit ja vetää zoomeja liian kauan käy skye komentamassa. Ihan kuin Boitsu maadoittaa Kärtsän. 🤭
 
vierailija
vois ihan vaikka vaan lausua nimeään monta kertaa peräkkäin. Helpot massit tiedossa Bojaaan!
Kullä! Naurattaa vieläkin kun muistan, miten aloin kesällä katsoa pahaa-aavistamatta sitä "kahvihaastattelua", jossa Bojan lausuu nimensä. En oikeasti pystynyt menemään eteenpäin videossa, ennen kuin olin kelannut sen kohdan jotain 15 kertaa, hyvä, että sittenkään, oudosti huohottaen.
 
vierailija
Kullä! Naurattaa vieläkin kun muistan, miten aloin kesällä katsoa pahaa-aavistamatta sitä "kahvihaastattelua", jossa Bojan lausuu nimensä. En oikeasti pystynyt menemään eteenpäin videossa, ennen kuin olin kelannut sen kohdan jotain 15 kertaa, hyvä, että sittenkään, oudosti huohottaen.
Saisiko linkkiä tähän? Varmaan olen tämänkin haastattelun nähnyt mutten vain muista. Nukkumisen sijasta voisin mieluusti vähän aikaa huohotella B:n perään.
 
vierailija
Jollain ne osuivat viime kesäkuulle Hautajaisista tulee tässä yhteydessä aina mieleeni tämä
Ymmärrän kyllä toisaalta varsin hyvin jos joku ei kykene tätä katsomaan, mutta täytyy sanoa että voisin tatuoida tämän videon ikuisiksi ajoiksi verkkokalvoilleni.

T. Se jolla on kyseisestä legendaarisesta tapauksesta napattu screenshot kuvaksi teetettynä tuossa sängyn vieressä.
 
vierailija
Minä katsoin kauhean ylpeänä herätyskelloa puolisen tuntia sitten, että ohoh, jopas sitä on kerrankin ennätetty sänkyyn ihmisten aikoihin! Ja mitä vielä, olin unohtanut vaihtaa ajan 😂🙈 Luen kyllä vielä siihen mahtavaan ficciin tulleen uuden osan, sitten äkkiä nukkumaan. Onneksi on vielä huomenna vapaapäivä.
 
vierailija
Ymmärrän kyllä toisaalta varsin hyvin jos joku ei kykene tätä katsomaan, mutta täytyy sanoa että voisin tatuoida tämän videon ikuisiksi ajoiksi verkkokalvoilleni.

T. Se jolla on kyseisestä legendaarisesta tapauksesta napattu screenshot kuvaksi teetettynä tuossa sängyn vieressä.
😄👍 On tehnyt itsekin mieli teettää paperikuvia k:sta ja b:stä yhdessä ja erikseen, mutta en ole kehdannut. Tai lähinnä en ole keksinyt miten selittäisin asian puolisolle. Sähköisessä muodossa olen kyllä kuvia tallentanut muistit täyteen.
 
vierailija
Joo... 😅 Ajattelin syksyllä muutamia kuvia Ksta ja JOsta tilata muistoksi, mutta touhu hieman karkasi käsistä. Tuossa tuo kuva Ksta ratsastamalla varsin mielenkiintoisen ilmeen omaavalla Bllä nököttää sievästi (vaikkakin koomisesti hieman vinossa) pianon reunaan sinitarralla kiinnitettynä, näkyy sopivasti vain tähän itselleni sänkyyn 🤭 Joskus ikuisuus sitten asiasta mainitsin palstalla. Kannustan kyllä tilaamaan kuvia, ovat mukavia ihan paperisenakin! Niistähän saisi vaikka päiväkirjamaisen leikekirjan koottua ja mukavia tekstejäkin voisi kirjoitella väliin, jos ei halua puolison silmille.
 
vierailija
Tekevätköhän K tai Jokerit huomenna (tänään) aprillijäyniä?
Hah, saa nähdä! Joku hyvällä maulla varustettu voisi olla ihan hauska. Huonoista vaan traumatisoituu. Näen niin Juren tekemässä jotain pieniä jekkuja muille Joksuille 😁

Ohiksena sitten esimerkki tuommoisesta hauskasta mikä on itselle jäänyt mieleen: joskus muistaakseni Helsingin poliisi ilmoitti että he ovat kiinnittäneet gopro-kameroita puluihin ja käyttävät niitä tiedustelutehtävissä apureina. Oli ihan hauska 😄
 
vierailija
Hah, saa nähdä! Joku hyvällä maulla varustettu voisi olla ihan hauska. Huonoista vaan traumatisoituu. Näen niin Juren tekemässä jotain pieniä jekkuja muille Joksuille

Ohiksena sitten esimerkki tuommoisesta hauskasta mikä on itselle jäänyt mieleen: joskus muistaakseni Helsingin poliisi ilmoitti että he ovat kiinnittäneet gopro-kameroita puluihin ja käyttävät niitä tiedustelutehtävissä apureina. Oli ihan hauska
Tuollainen gopro-pulu me oltaisiin ehdottomasti tarvittu silloin bussitarkkailun aikaan!
 
vierailija
Hah, saa nähdä! Joku hyvällä maulla varustettu voisi olla ihan hauska. Huonoista vaan traumatisoituu. Näen niin Juren tekemässä jotain pieniä jekkuja muille Joksuille

Ohiksena sitten esimerkki tuommoisesta hauskasta mikä on itselle jäänyt mieleen: joskus muistaakseni Helsingin poliisi ilmoitti että he ovat kiinnittäneet gopro-kameroita puluihin ja käyttävät niitä tiedustelutehtävissä apureina. Oli ihan hauska
Rakastan hyviä aprillipiloja :D Olen vain itse tosi huono keksimään niitä. Yksi mieleeni jäänyt oli kun Volkswagen ilmoitti aloittaneensa kuluttajille suunnattujen 2-kerroksisten linja-autojen tuotannon, joiden ulkonäkö muistutti Lontoon-busseja. Luin hyväuskoisena ilmoitusta (mainos, kuvat ja kaikki), kunnes siinä kuvailtiin, miten ylempään kerrokseen pääsee hissillä ja sieltä löytyy sauna ja poreallas, tmv 🤭
 

Yhteistyössä