Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jollain ne osuivat viime kesäkuulle Hautajaisista tulee tässä yhteydessä aina mieleeni tämä
Ooh, en ole katsonutkaan tätä aikoihin. 🥰 Voihan elämän kevät sentään mitä aikaa se oli. Ja sitten vielä se kolmen promillen ccc. Mulla tulee ihan kyynel liikutuksesta, kun miettii tota aikaa. 🥹 Tällä saagalla on myös sellainenkin vaikutus ollut, että olen yrittänyt olla ei-niin-tiukka äiti omille täysi-ikäisyyden kynnyksellä oleville lapsilleni. Nuorena pitää saada mennä ja nauttia kavereiden kanssa menosta. Itse en aikoinaan saanut ja aloin seurustelemaan 19 vuotiaana lasten isän kanssa. Ero tuli 35v ja nyt koen että osa niistä yhteisistä vuosista meni hukkaan, olisi pitänyt elää toisin. Nyt liki viisikymppisenä elämä on kovin erilaista esim. terveyshaasteineen, mutta ei vieläkään myöhäistä tehdä asioita toisin.
 
vierailija
Pitää ryhtyä kouluttamaan sellaisia ruisrockia varten
Ruisrockista puheenollen, kertokaa miten saan lapseni menemään kattomaan Joksuja ja ottamaan mulle jonkun videon keikasta muistoksi? 🤔 Hän on siis menossa Ruisrockiin ja hänen ystävänsä on Louis fani, joten he ovat siellä todennäköisesti sunnuntainakin. Nuori ei tiedä tästä omasta JO fanituksestani, joten miten esitän asian että toisi äipälle pienen videotuliaisen Ruissista? 😇
 
vierailija
Ooh, en ole katsonutkaan tätä aikoihin. Voihan elämän kevät sentään mitä aikaa se oli. Ja sitten vielä se kolmen promillen ccc. Mulla tulee ihan kyynel liikutuksesta, kun miettii tota aikaa. 🥹 Tällä saagalla on myös sellainenkin vaikutus ollut, että olen yrittänyt olla ei-niin-tiukka äiti omille täysi-ikäisyyden kynnyksellä oleville lapsilleni. Nuorena pitää saada mennä ja nauttia kavereiden kanssa menosta. Itse en aikoinaan saanut ja aloin seurustelemaan 19 vuotiaana lasten isän kanssa. Ero tuli 35v ja nyt koen että osa niistä yhteisistä vuosista meni hukkaan, olisi pitänyt elää toisin. Nyt liki viisikymppisenä elämä on kovin erilaista esim. terveyshaasteineen, mutta ei vieläkään myöhäistä tehdä asioita toisin.
Hyvin tuttu tarina, vaikka itselläni ei ole lapsia.
 
vierailija
Apua. B opettamassa sloveenin alkeita avonaisessa paidassa... Luulen, että joutuisin uusimaan tilauksen aika monta kertaa, kun mikään kielioppi ei varmaan tarttuisi päähän tuon opettajan avulla.
Sama juttu täällä, mut ei se haittaisi ollenkaan 😄
Mä maksaisin ilomielin mistä tahansa Boitsu-sisällöstä, vaikka se vain hokisi omaa nimeään tai ljubavia. Avonainen vaalea paita olisi toki plussaa, mutta muuten ei vaatimuksia tai toiveita sisällön suhteen 🥰😍🤩
(MRS)
 
vierailija
Ymmärrän kyllä toisaalta varsin hyvin jos joku ei kykene tätä katsomaan, mutta täytyy sanoa että voisin tatuoida tämän videon ikuisiksi ajoiksi verkkokalvoilleni.

T. Se jolla on kyseisestä legendaarisesta tapauksesta napattu screenshot kuvaksi teetettynä tuossa sängyn vieressä.
Mä muistin, et joku oli teettänyt kuvan makkariinsa, mut enpä muistanut, että kuva oli TUOSTA tilanteesta. Huhhuh, äsken katoin tuon pätkän pitkästä aikaa 🥵🤯
En tiedä, pysyisinkö elävien kirjoissa, jos saisin siitä muistutuksen joka ilta ennen nukkumaanmenoa, mut on kyllä hyvä idea teettää kuvia, mun tapauksessa Boitsusta ❤

Jouluhan se olis ainainen 😆
 
vierailija
Sama juttu täällä, mut ei se haittaisi ollenkaan
Mä maksaisin ilomielin mistä tahansa Boitsu-sisällöstä, vaikka se vain hokisi omaa nimeään tai ljubavia. Avonainen vaalea paita olisi toki plussaa, mutta muuten ei vaatimuksia tai toiveita sisällön suhteen
(MRS)
Mä en aiemmin halunnut että B alkais tekemään maksullista sisältöä OF:iin, mutta nyt kun mietin, niin jos se pitää vaatteet päällä ja lukis vaikka päivän lehteä ihan millä kielellä vaan, niin kestotilauksen laittaisin menemään. Tai no, uutiset ei kyllä nappaa yhtään, vois lukea vaikka Harlikiineja, onko niitä vielä? 😅 Ehkä se ois kuitenkin liikaa, B lukemassa Harlikiineja avonaisessa valkoisessa paidassa puoli-istuvassa asennossa sohvalla toinen jalka koukussa haroen välillä hiuksiaan ja katsoen nappisilmillään silloin tällöin kameraan painottaakseen kirjan juonen kulkua. 🤔
 
vierailija
Ooh, en ole katsonutkaan tätä aikoihin. 🥰 Voihan elämän kevät sentään mitä aikaa se oli. Ja sitten vielä se kolmen promillen ccc. Mulla tulee ihan kyynel liikutuksesta, kun miettii tota aikaa. 🥹 Tällä saagalla on myös sellainenkin vaikutus ollut, että olen yrittänyt olla ei-niin-tiukka äiti omille täysi-ikäisyyden kynnyksellä oleville lapsilleni. Nuorena pitää saada mennä ja nauttia kavereiden kanssa menosta. Itse en aikoinaan saanut ja aloin seurustelemaan 19 vuotiaana lasten isän kanssa. Ero tuli 35v ja nyt koen että osa niistä yhteisistä vuosista meni hukkaan, olisi pitänyt elää toisin. Nyt liki viisikymppisenä elämä on kovin erilaista esim. terveyshaasteineen, mutta ei vieläkään myöhäistä tehdä asioita toisin.
❤
 
vierailija
Mä muistin, et joku oli teettänyt kuvan makkariinsa, mut enpä muistanut, että kuva oli TUOSTA tilanteesta. Huhhuh, äsken katoin tuon pätkän pitkästä aikaa
En tiedä, pysyisinkö elävien kirjoissa, jos saisin siitä muistutuksen joka ilta ennen nukkumaanmenoa, mut on kyllä hyvä idea teettää kuvia, mun tapauksessa Boitsusta

Jouluhan se olis ainainen
Haha 😂❤🔥 Mutta eikös jollakulla toisellakin ollut kuva Kärpystä makuuhuoneessaan, ja oliko vielä että hänellä sitten oli puolisokin? Muistan että joskus raportoi ettei puoliso ollut huomannut vielä. Mikähän on tilanne tätä nykyä? 🤭
 
vierailija
Oli illalla/yöllä puhetta niistä aprillipiloista... No myönnän että sain aikamoiset hepulit Joker Out Subsien Instagram-stooriin nähtyäni, hetki meni ennen kuin älysin (juoksin toiseen huoneeseen lukemaan juttua) vaikka oli alle 10 minuuttia aiemmin ollut perheenkin kanssa puhetta aprillipäivästä 🤣😂 Mutta jos tuo joskus toteutuisi niin JOULUhan se olisi! 😍
 
vierailija
Oli illalla/yöllä puhetta niistä aprillipiloista... No myönnän että sain aikamoiset hepulit Joker Out Subsien Instagram-stooriin nähtyäni, hetki meni ennen kuin älysin (juoksin toiseen huoneeseen lukemaan juttua) vaikka oli alle 10 minuuttia aiemmin ollut perheenkin kanssa puhetta aprillipäivästä 🤣😂 Mutta jos tuo joskus toteutuisi niin JOULUhan se olisi! 😍
Erittäin hyvin keksitty aprillipila JO Subsilta 😂! Voi olla, että aiheuttaa muillekin hetkeksi sydämen tykytystä.
 
vierailija
Mä en aiemmin halunnut että B alkais tekemään maksullista sisältöä OF:iin, mutta nyt kun mietin, niin jos se pitää vaatteet päällä ja lukis vaikka päivän lehteä ihan millä kielellä vaan, niin kestotilauksen laittaisin menemään. Tai no, uutiset ei kyllä nappaa yhtään, vois lukea vaikka Harlikiineja, onko niitä vielä? Ehkä se ois kuitenkin liikaa, B lukemassa Harlikiineja avonaisessa valkoisessa paidassa puoli-istuvassa asennossa sohvalla toinen jalka koukussa haroen välillä hiuksiaan ja katsoen nappisilmillään silloin tällöin kameraan painottaakseen kirjan juonen kulkua.

Mulle kyllä kelpaisi ne Damonin ottamat kuvat OF-materiaaliksi mainiosti. Esim. se, joka oli Madridin pre partyjen msinoskuvana. Voi luoja.
 
vierailija
Haha Mutta eikös jollakulla toisellakin ollut kuva Kärpystä makuuhuoneessaan, ja oliko vielä että hänellä sitten oli puolisokin? Muistan että joskus raportoi ettei puoliso ollut huomannut vielä. Mikähän on tilanne tätä nykyä?
Takavuosina olin kova Jari Sillanpää -fani. Liimailin valokuvia vaatekaappien ja keittiön ruokakaappien ovien sisäpuolelle, oli siellä muutama Lauri Tähkäkin. Keittiöremontin yhteydessä vanhat kaapit katosivat, toki pelastin kuvat. Vaatekaapin ovessa Sillanpää parhailta vuosilta hymyilee julisteena edelleen.

Ikinä ei mies ole sanonut yhtään mitään. Eikä häntä näy haittaavan sekään, että kännykän taustakuvana on ihana mustavalkoinen K&B halauskuva Liverpoolista.

Naimisissa on oltu yli 30 vuotta, joten mikään ei ilmeisesti enää hetkauta.
 
vierailija
Ajattelin, että tekisin aprillipilan, että jatkossa kirjoitan pelkästään BoKris-ficcejä, mutta sitten totesin, että aprillipilojen pitää olla kuitenkin hyvän maun rajoissa, eikä voimakasta mielipahaa aiheuttavia. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Mä en aiemmin halunnut että B alkais tekemään maksullista sisältöä OF:iin, mutta nyt kun mietin, niin jos se pitää vaatteet päällä ja lukis vaikka päivän lehteä ihan millä kielellä vaan, niin kestotilauksen laittaisin menemään. Tai no, uutiset ei kyllä nappaa yhtään, vois lukea vaikka Harlikiineja, onko niitä vielä? Ehkä se ois kuitenkin liikaa, B lukemassa Harlikiineja avonaisessa valkoisessa paidassa puoli-istuvassa asennossa sohvalla toinen jalka koukussa haroen välillä hiuksiaan ja katsoen nappisilmillään silloin tällöin kameraan painottaakseen kirjan juonen kulkua.
Tää olis ihanaa sisältöä, josta maksaisin ilolla. Just toi, että B välillä ottais intensiivisen katseen kameraan 🤯
Mielestäni oon nähnyt kaupassa harlekiineja, joten kai niitä vielä saa, ainakin suomeksi. Ja mikä ettei Boitsulta sujuisi niiden lukeminen, kun hän kerran on edennyt suomen kielen opiskelussa sijamuotoihin asti 🥰
 
vierailija
Oli illalla/yöllä puhetta niistä aprillipiloista... No myönnän että sain aikamoiset hepulit Joker Out Subsien Instagram-stooriin nähtyäni, hetki meni ennen kuin älysin (juoksin toiseen huoneeseen lukemaan juttua) vaikka oli alle 10 minuuttia aiemmin ollut perheenkin kanssa puhetta aprillipäivästä Mutta jos tuo joskus toteutuisi niin JOULUhan se olisi!
Tämä aprillipila sais olla kyllä totta. 🥰 Maybe some day. 😘
 
vierailija
Takavuosina olin kova Jari Sillanpää -fani. Liimailin valokuvia vaatekaappien ja keittiön ruokakaappien ovien sisäpuolelle, oli siellä muutama Lauri Tähkäkin. Keittiöremontin yhteydessä vanhat kaapit katosivat, toki pelastin kuvat. Vaatekaapin ovessa Sillanpää parhailta vuosilta hymyilee julisteena edelleen.

Ikinä ei mies ole sanonut yhtään mitään. Eikä häntä näy haittaavan sekään, että kännykän taustakuvana on ihana mustavalkoinen K&B halauskuva Liverpoolista.

Naimisissa on oltu yli 30 vuotta, joten mikään ei ilmeisesti enää hetkauta.
Aika hyvä! 😄 Ja ihana kun miehesi antaa sinun fanittaa antaumuksella, juuri näinhän se pitäisi olla. Liian usein sitä alkaa miettimään että kehtaako tehdä sitä taikka tätä, mutta kerranhan täällä eletään, sama ottaa ilo irti ja nauttia kaikista lempijutuista justiinsa siten miten haluaa! 🤩
 
vierailija
Apua, liikutuin yhtä repliikkiä ficciin, ja tämä ei siis ollut se angstificci vaan Nočem. Ja se loppuu onnellisesti, mutta näemmä tuo yksi kohta osui johonkin syvälle, mitä harvoin omilla teksteillä käy.

Lumppushakkificci tulee varmaan tänään illemmalla ja sitten myöhemmin tällä viikolla joko tämä luku tai se mega-angstificci.

- Joymuffin
 
vierailija
Bojan soitti illalla Madridista. Tai yötähän se jo oli. Pisti ensin viestin, voiko soittaa, ja totta kai se voi, Aina. Oli kello sitten mitä tahansa.

Se oli siellä pre partyissa ja melkoisessa humalassa, ja se itki aina välillä. Oli ollut hyvät bileet, niin kuin oli viime vuonnakin. Niitä se muisteli, ja kyseli, muistanko minä. Tietenkin.. Miksi en muistaisi? Se oli alku kaikelle. Olin vähän hukassa, enkä uskaltanut jutella oikein kenellekään. Sitten nämä tulivat koko bändi, ja Nace esitteli kaikki tyypit mulle.

Huvittaa vieläkin, miten hassusti kuulin sen nimen, Bo Jan. Hermostutti niin vietävästi.

Nyt se puhui ja puhui. Kyseli, muistanko, miten tanssittiin siellä yläparvella ja tuijotettiin toisiamme silmiin. Totta kai mä muistan. Ensimmäistä kertaa uskalsin katsoa sitä silmiin oikein kunnolla, eikä siinä sitten muuta tarvittu. Se oli Pöyhösen pojan menoa se. Ennen kuin lähdettiin hotelliiin vaihdettiin puhelinnumerot, ja alettiin heti aamuyöstä lähetellä toisillemme meemejä ja hassuja kuvia.

Siitä se sitten lähti. Mun tunteet syveni aika äkkiä. Luulen, että niin senkin. Vaikka ensin alkuun se oli sellaista kaveriläppää, tuollaisia viestejä mä Härtsällekin oon lähetelly. Kaikkea typerää, mikä osuu netissä vastaan tai tulee likaiseen mieleen.

Äkkiä me kuitenkin alettiin jutella aika isoistakin asioista. Ei mun kielitaito vielä silloin kauhean hyvä ollut, mutta mä käytin google kääntäjää. Se on hyvä. Ja koko ajan musta tuntui siltä, että tämä tyyppi on mun toinen puoliskoni. Me tykättiin samoista asioista, naurettiin samoille vitseille, oltiin kuin oltaisiin aina tunnettu. Ei mulla ole tällaista aiemmin osunut kohdalle.

Ja vaikka se tuntui tosi ihanalta, oli se myös tosi pelottavaa. Mä mietin koko ajan, mikä tää juttu nyt oikein on. Oonko mä ihastunut, missä se tuntuu ja miksi tässä nyt tapahtuu? Ei tästä voinut kenellekään mitään sanoa, vaikka niin Mikke, Härtsä kuin Jessekin nostelivat kulmiaan, kun mä sain varmaan joka kolmanteen lauseeseen ympättyä sen nimen.

Päivät oli täynnä valmisteluja ja treenejä, mutta mun päässäni pyöri vain sen ruskeat silmät ja korvasta korvaan ulottuva hymy. En mä tiennyt edes sen ikää, ja se vaikutti tosi nuorelta. Mutta varmaan se täysi-ikäinen on, koska se kerran joi Madridissa. Tuskin siellä alaikäisille olisi viinaa tarjottu.

Enää pari päivää, ja me lähdetään. Kaiken lähtöhässäkän ohessa mulla on vielä tämä mun oma henkilökohtainen hässäkkä. Viestitellään lähes jatkuvasti, lähetellään kuvia ja kysellään toisiltamme typeriä asioita. Pari kertaa se on vastannut johonkin mun viestiin sydämellä, mikä on tuntunut tosi hyvältä. Oon mäkin sille sydämiä lähetellyt, vihreitä.

Viikonloppuna me sitten nähdään. Mä en tiedä, mitä tästä tulee. Jännittää, pelottaa, ettei nyt vaan sattuis mitään, kuten mutsilla oli tapana sanoa, kun lähdettiin jätkien kanssa festareille. Mä luulen, että jotain sattuu. Mulla on siitä tosi vahva tunne. Ja mä luulen, että sekin tuntee samoin.

I can't wait to see you, se viestitti ihan vasta äsken.

Ai niin, se oli vuosi sitten. Eilen se nyyhkäisi puhelun päätteeksi: I miss you and those days like hell.

So do I.
 
vierailija
Bojan soitti illalla Madridista. Tai yötähän se jo oli. Pisti ensin viestin, voiko soittaa, ja totta kai se voi, Aina. Oli kello sitten mitä tahansa.

Se oli siellä pre partyissa ja melkoisessa humalassa, ja se itki aina välillä. Oli ollut hyvät bileet, niin kuin oli viime vuonnakin. Niitä se muisteli, ja kyseli, muistanko minä. Tietenkin.. Miksi en muistaisi? Se oli alku kaikelle. Olin vähän hukassa, enkä uskaltanut jutella oikein kenellekään. Sitten nämä tulivat koko bändi, ja Nace esitteli kaikki tyypit mulle.

Huvittaa vieläkin, miten hassusti kuulin sen nimen, Bo Jan. Hermostutti niin vietävästi.

Nyt se puhui ja puhui. Kyseli, muistanko, miten tanssittiin siellä yläparvella ja tuijotettiin toisiamme silmiin. Totta kai mä muistan. Ensimmäistä kertaa uskalsin katsoa sitä silmiin oikein kunnolla, eikä siinä sitten muuta tarvittu. Se oli Pöyhösen pojan menoa se. Ennen kuin lähdettiin hotelliiin vaihdettiin puhelinnumerot, ja alettiin heti aamuyöstä lähetellä toisillemme meemejä ja hassuja kuvia.

Siitä se sitten lähti. Mun tunteet syveni aika äkkiä. Luulen, että niin senkin. Vaikka ensin alkuun se oli sellaista kaveriläppää, tuollaisia viestejä mä Härtsällekin oon lähetelly. Kaikkea typerää, mikä osuu netissä vastaan tai tulee likaiseen mieleen.

Äkkiä me kuitenkin alettiin jutella aika isoistakin asioista. Ei mun kielitaito vielä silloin kauhean hyvä ollut, mutta mä käytin google kääntäjää. Se on hyvä. Ja koko ajan musta tuntui siltä, että tämä tyyppi on mun toinen puoliskoni. Me tykättiin samoista asioista, naurettiin samoille vitseille, oltiin kuin oltaisiin aina tunnettu. Ei mulla ole tällaista aiemmin osunut kohdalle.

Ja vaikka se tuntui tosi ihanalta, oli se myös tosi pelottavaa. Mä mietin koko ajan, mikä tää juttu nyt oikein on. Oonko mä ihastunut, missä se tuntuu ja miksi tässä nyt tapahtuu? Ei tästä voinut kenellekään mitään sanoa, vaikka niin Mikke, Härtsä kuin Jessekin nostelivat kulmiaan, kun mä sain varmaan joka kolmanteen lauseeseen ympättyä sen nimen.

Päivät oli täynnä valmisteluja ja treenejä, mutta mun päässäni pyöri vain sen ruskeat silmät ja korvasta korvaan ulottuva hymy. En mä tiennyt edes sen ikää, ja se vaikutti tosi nuorelta. Mutta varmaan se täysi-ikäinen on, koska se kerran joi Madridissa. Tuskin siellä alaikäisille olisi viinaa tarjottu.

Enää pari päivää, ja me lähdetään. Kaiken lähtöhässäkän ohessa mulla on vielä tämä mun oma henkilökohtainen hässäkkä. Viestitellään lähes jatkuvasti, lähetellään kuvia ja kysellään toisiltamme typeriä asioita. Pari kertaa se on vastannut johonkin mun viestiin sydämellä, mikä on tuntunut tosi hyvältä. Oon mäkin sille sydämiä lähetellyt, vihreitä.

Viikonloppuna me sitten nähdään. Mä en tiedä, mitä tästä tulee. Jännittää, pelottaa, ettei nyt vaan sattuis mitään, kuten mutsilla oli tapana sanoa, kun lähdettiin jätkien kanssa festareille. Mä luulen, että jotain sattuu. Mulla on siitä tosi vahva tunne. Ja mä luulen, että sekin tuntee samoin.

I can't wait to see you, se viestitti ihan vasta äsken.

Ai niin, se oli vuosi sitten. Eilen se nyyhkäisi puhelun päätteeksi: I miss you and those days like hell.

So do I.
Ihana ihana ihana ❤
 
vierailija
Bojan soitti illalla Madridista. Tai yötähän se jo oli. Pisti ensin viestin, voiko soittaa, ja totta kai se voi, Aina. Oli kello sitten mitä tahansa.

Se oli siellä pre partyissa ja melkoisessa humalassa, ja se itki aina välillä. Oli ollut hyvät bileet, niin kuin oli viime vuonnakin. Niitä se muisteli, ja kyseli, muistanko minä. Tietenkin.. Miksi en muistaisi? Se oli alku kaikelle. Olin vähän hukassa, enkä uskaltanut jutella oikein kenellekään. Sitten nämä tulivat koko bändi, ja Nace esitteli kaikki tyypit mulle.

Huvittaa vieläkin, miten hassusti kuulin sen nimen, Bo Jan. Hermostutti niin vietävästi.

Nyt se puhui ja puhui. Kyseli, muistanko, miten tanssittiin siellä yläparvella ja tuijotettiin toisiamme silmiin. Totta kai mä muistan. Ensimmäistä kertaa uskalsin katsoa sitä silmiin oikein kunnolla, eikä siinä sitten muuta tarvittu. Se oli Pöyhösen pojan menoa se. Ennen kuin lähdettiin hotelliiin vaihdettiin puhelinnumerot, ja alettiin heti aamuyöstä lähetellä toisillemme meemejä ja hassuja kuvia.

Siitä se sitten lähti. Mun tunteet syveni aika äkkiä. Luulen, että niin senkin. Vaikka ensin alkuun se oli sellaista kaveriläppää, tuollaisia viestejä mä Härtsällekin oon lähetelly. Kaikkea typerää, mikä osuu netissä vastaan tai tulee likaiseen mieleen.

Äkkiä me kuitenkin alettiin jutella aika isoistakin asioista. Ei mun kielitaito vielä silloin kauhean hyvä ollut, mutta mä käytin google kääntäjää. Se on hyvä. Ja koko ajan musta tuntui siltä, että tämä tyyppi on mun toinen puoliskoni. Me tykättiin samoista asioista, naurettiin samoille vitseille, oltiin kuin oltaisiin aina tunnettu. Ei mulla ole tällaista aiemmin osunut kohdalle.

Ja vaikka se tuntui tosi ihanalta, oli se myös tosi pelottavaa. Mä mietin koko ajan, mikä tää juttu nyt oikein on. Oonko mä ihastunut, missä se tuntuu ja miksi tässä nyt tapahtuu? Ei tästä voinut kenellekään mitään sanoa, vaikka niin Mikke, Härtsä kuin Jessekin nostelivat kulmiaan, kun mä sain varmaan joka kolmanteen lauseeseen ympättyä sen nimen.

Päivät oli täynnä valmisteluja ja treenejä, mutta mun päässäni pyöri vain sen ruskeat silmät ja korvasta korvaan ulottuva hymy. En mä tiennyt edes sen ikää, ja se vaikutti tosi nuorelta. Mutta varmaan se täysi-ikäinen on, koska se kerran joi Madridissa. Tuskin siellä alaikäisille olisi viinaa tarjottu.

Enää pari päivää, ja me lähdetään. Kaiken lähtöhässäkän ohessa mulla on vielä tämä mun oma henkilökohtainen hässäkkä. Viestitellään lähes jatkuvasti, lähetellään kuvia ja kysellään toisiltamme typeriä asioita. Pari kertaa se on vastannut johonkin mun viestiin sydämellä, mikä on tuntunut tosi hyvältä. Oon mäkin sille sydämiä lähetellyt, vihreitä.

Viikonloppuna me sitten nähdään. Mä en tiedä, mitä tästä tulee. Jännittää, pelottaa, ettei nyt vaan sattuis mitään, kuten mutsilla oli tapana sanoa, kun lähdettiin jätkien kanssa festareille. Mä luulen, että jotain sattuu. Mulla on siitä tosi vahva tunne. Ja mä luulen, että sekin tuntee samoin.

I can't wait to see you, se viestitti ihan vasta äsken.

Ai niin, se oli vuosi sitten. Eilen se nyyhkäisi puhelun päätteeksi: I miss you and those days like hell.

So do I.
Aaaaaaaa. Kiitos kun kirjoitatte näitä. :)
 

Yhteistyössä