Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan ohis, mutta mietin tuossa yks päivä että jos vielä ottaisin koiran, olisi se kultainen noutaja. Joskus pienenä haaveilin myös että perheeseemme otettaisiin kultainen noutaja, mutta päädyttiin kokonsa puolesta cockerspanieliin. Joskin molemmissa roduissa on samantyylinen luonne. Ihanan uteliaita koheltajia molemmat. Onhan esim. vauvalla puhuttu B:stä kultaisena noutajana, mutta nyt vasta tajusin miksi B ja kyseinen rotu viehättää. Mun mielikuvissa B on kultainen noutaja ja J pienempänä cockeri.
 
vierailija
Ihan ohis, mutta mietin tuossa yks päivä että jos vielä ottaisin koiran, olisi se kultainen noutaja. Joskus pienenä haaveilin myös että perheeseemme otettaisiin kultainen noutaja, mutta päädyttiin kokonsa puolesta cockerspanieliin. Joskin molemmissa roduissa on samantyylinen luonne. Ihanan uteliaita koheltajia molemmat. Onhan esim. vauvalla puhuttu B:stä kultaisena noutajana, mutta nyt vasta tajusin miksi B ja kyseinen rotu viehättää. Mun mielikuvissa B on kultainen noutaja ja J pienempänä cockeri.
Mä näen heissä myös kissaa. Jerellä on samanlaiset siniset suuret silmät kuin mun pyhällä Birmalla. Pyhät Birmat on yleensä erittäin sosiaalisia, uteliaita, leikkisiä ja ystävällisiä.
 
vierailija
Ihan ohis, mutta mietin tuossa yks päivä että jos vielä ottaisin koiran, olisi se kultainen noutaja. Joskus pienenä haaveilin myös että perheeseemme otettaisiin kultainen noutaja, mutta päädyttiin kokonsa puolesta cockerspanieliin. Joskin molemmissa roduissa on samantyylinen luonne. Ihanan uteliaita koheltajia molemmat. Onhan esim. vauvalla puhuttu B:stä kultaisena noutajana, mutta nyt vasta tajusin miksi B ja kyseinen rotu viehättää. Mun mielikuvissa B on kultainen noutaja ja J pienempänä cockeri.
Labbikset on tosi lähellä ja meillä oli sellainen kun olin lapsi ja nuori.
 
vierailija
Vauva meni kiinni, en kerennyt kommentoimaan aihetta jos B:llä olis OF. Hän sais pitää vaatteet päällään, joskus vois olla päällä joku hiukan avonainen paita. Kuuntelisin mielelläni vaikka sloveenin alkeita ja maksaisin ilomielin siitä. Toki tuollaisen voisi toteuttaa Patreonissakin. Mutta joka tapauksessa, tilaisin hintaa miettimättä.
 
vierailija
Vauva meni kiinni, en kerennyt kommentoimaan aihetta jos B:llä olis OF. Hän sais pitää vaatteet päällään, joskus vois olla päällä joku hiukan avonainen paita. Kuuntelisin mielelläni vaikka sloveenin alkeita ja maksaisin ilomielin siitä. Toki tuollaisen voisi toteuttaa Patreonissakin. Mutta joka tapauksessa, tilaisin hintaa miettimättä.
Mieluiten kuitenkin saisi pitää Jerppaa päällään. Muuta ei tarvitsisi.
 
vierailija
Koirista puheenollen, joskus oli jossain (tumpussa ehkä?) kollaasi Kärtsärin ilmeistä, ja jokaisesta koiraversio (taisi olla huskyjä). Muistaako kukaan nähneensä? Tai olisiko jollain peräti tallessa? Oli nimittäin ihana.
 
vierailija
Vauva meni kiinni, en kerennyt kommentoimaan aihetta jos B:llä olis OF. Hän sais pitää vaatteet päällään, joskus vois olla päällä joku hiukan avonainen paita. Kuuntelisin mielelläni vaikka sloveenin alkeita ja maksaisin ilomielin siitä. Toki tuollaisen voisi toteuttaa Patreonissakin. Mutta joka tapauksessa, tilaisin hintaa miettimättä.
Apua. B opettamassa sloveenin alkeita avonaisessa paidassa... Luulen, että joutuisin uusimaan tilauksen aika monta kertaa, kun mikään kielioppi ei varmaan tarttuisi päähän tuon opettajan avulla.
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä