vierailija
Tunnetko paikan, missä esiintyy. Mulla ei ole harmainta aavistusta, millainen se on.Aattelin mennä joo, en oo vielä kyllä ostanut lippua.
Tunnetko paikan, missä esiintyy. Mulla ei ole harmainta aavistusta, millainen se on.Aattelin mennä joo, en oo vielä kyllä ostanut lippua.
Ois kyllä kuuluneet kaikki pojat tuonne ja yks vantaalainen super fani.Outoa katsoa B:n esiintyvän yksin ilman muuta bändiä
Toivottavasti aikoo vähän levätä tän jälkeen ennen UK:ta vaikka tossa haastattelussa antoi tosiaan ymmärtää vähän muutaB vaikutti vähän väsyneeltä ja ehkä tosiaan eksyneeltä ilman muuta bändiä, jonka kanssa oli juuri rutinoitunut esiintymään. Lentääköhän ne huomenna takaisin sloveniaan? Mitähän B aikoo hössätä, kun selitti siinä Eurovoxx-kanavan haastiksessa, ettei voi pysähtyä, tai flunssa iskee.
brittien Olly esiintyy nro39 listan mukaanEikö joku biisi pitänyt olla vielä nro 39, siis Boitsulta?
Oli kai toi mikä tuli jo, olisiko Ew siirretty sinne?Eikö joku biisi pitänyt olla vielä nro 39, siis Boitsulta?
Jopa robotti sai huomiotaKlippi B:n esiintymisestä
Hitto toihan näytti ihan kivalta oikeasti!Klippi B:n esiintymisestä
Perhana se Botjan on mun!Jopa robotti sai huomiota
Jotenkin tässä näkyy, ettei ole ehkä itsekään edes innostunein olemaan tuolla lavalla... kun siis ei tarvitse voittaa ketään puolelleen, eikä tuohon yleisöön ole syntynyt muuten mitään sidettä / yhteyttä.
Ääni johon ei kyllästy koskaanTuon ihmisen ääni kun vertaa kaikkiin näihin muihin esiintyjiin, on se hunajaa korville Ihana B
Ei kai toi vielä esiintynyt? Vai? En kyllä tunne näsitä ketään, mutta silti.Oli kai toi mikä tuli jo, olisiko Ew siirretty sinne?
Siis B esitti sen Slovenian vanhan viisun jo, mutta en tiedä tuleeko Ew nyt ollenkaan vai eri paikalla?Ei kai toi vielä esiintynyt? Vai? En kyllä tunne näsitä ketään, mutta silti.