Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En usko, ei Joksutkaan saaneet. Tai riippuu mitä tarkoitat vyöryllä. Voihan se 12 joukkoon hyvin päästä.
No toisaalta Slovenia sai vähän poikkeuksellisesti kuitenkin Suomelta pisteitä viime vuonna, 7 jopa. En nyt muista että Suomi mikään suuri Slovenian ystävä olisi viisuissa aiemmin ollut. :D Se jää nähtäväksi riittääkö Slovenian lumo tähän vuoteen.
 
vierailija
Bojere-viikko 7.-13.4. :)

Oi, tää vaikuttaa kivalta 🥹 Mulla on työn alla aiheeseen liittyvä piirustus, jonka olin ajatellut julkaista ensi sunnuntaina, mutta se sopisi oikeastaan paremmin tuohon maanantain sfw-promptiin... Katotaan, noilla tietämillä jotakin multa siis luvassa ☺

- Jossu
 
vierailija
Sama kuin mä kirjoittaisin Tommy Cash tuonne.
Öhhh, no siis yhtä vähämerkityksistä. Se näkyy siellä ehkä 4 sek.
Tuli muuten Tommy Cashista mieleen, että piti sanoa tämä kelani jo aikaisemmin, että mulle tuli mieleen, että esittiköhän Bojan Kultsa2:n sound checkissä alitajuisesti Johnny Cashia, kun oli joutunut elokuussa 2023 katsomaan, miten poikkis lumpustelee Tommy Cashin kanssa :D Että Ring of firet kehiin heti, kun pääsee tänne vähän versioimaan oman bändin tuotannon ulkopuolelta 😅
 
vierailija
Bojere-viikko 7.-13.4.

Ihana idea! Täytyy katsoa jos saisi puskettua jonkun ficin valmiiksi tuohon mennessä (terveisin yksi maailman hitaimmista kirjoittajista joka työstää tällä hetkellä Hanahaki AU:ta).
 
vierailija
Ihana idea! Täytyy katsoa jos saisi puskettua jonkun ficin valmiiksi tuohon mennessä (terveisin yksi maailman hitaimmista kirjoittajista joka työstää tällä hetkellä Hanahaki AU:ta).
En ymmärrä tumppua, jos askartelee videokoosteita, onko tuolla jokin teema sellaisten julkaisuille? En oo ikinä kylläkään askarrellut, mutta se ois kiva. (Tuskin ehdin kyl) mutta ois kiva silti tietää vastaisuuden varalle.
 

Yhteistyössä