vierailija
Mihin siellä?Ei onneksi tartte valvoa, kun kaikki esitykset tulee nopsaan youtubeen. Just katsoin sieltä Suomen ja Slovenian esitykset. Boitsun biisit sit aamulla, nyt ei jaksa enää🥱
Mihin siellä?Ei onneksi tartte valvoa, kun kaikki esitykset tulee nopsaan youtubeen. Just katsoin sieltä Suomen ja Slovenian esitykset. Boitsun biisit sit aamulla, nyt ei jaksa enää🥱
Kyl se seuraaOnkohan mun insta taas sekaisin, mut mulle näyttää et K ei enää seuraa Madam Cykaa. Toisinpäin kyllä.
Mulla näyttää että K seuraa cykaa.Onkohan mun insta taas sekaisin, mut mulle näyttää et K ei enää seuraa Madam Cykaa. Toisinpäin kyllä.
Seuraa kyllä.Onkohan mun insta taas sekaisin, mut mulle näyttää et K ei enää seuraa Madam Cykaa. Toisinpäin kyllä.
Mulle kyllä näkyy että K yhä seuraa.Onkohan mun insta taas sekaisin, mut mulle näyttää et K ei enää seuraa Madam Cykaa. Toisinpäin kyllä.
Mulla näkyy K edelleen seuraajissa kyllä.Onkohan mun insta taas sekaisin, mut mulle näyttää et K ei enää seuraa Madam Cykaa. Toisinpäin kyllä.
Ei näy itselläkään. En kyllä jaksa aikuisten oikeasti uskoa, että se seurasi sitä millään shippisilmillä.Onkohan mun insta taas sekaisin, mut mulle näyttää et K ei enää seuraa Madam Cykaa. Toisinpäin kyllä.
Ihan vaan kirjoitat hakukenttään et pre party madrid 2024Mihin siellä?
Mulla ei näy. Omituista ja olen siis eri kuin ap ihmettelijä.Mulla näkyy K edelleen seuraajissa kyllä.
Ihan vaan kirjoitat hakukenttään et pre party madrid 2024
Just olin tulossa sanomaan että eilinen striimi ainakin on tallennettu kanavalle, mutta näköjään Twitch on mykistänyt siitä äänet tekijänoikeuksien vuoksiMille kanavalle ne tuli? En taida itsekään enää pystyä valvomaan, mutten tiedä, tallentuuko tämä koko twitchin lähetys minnekään.
Olikos The Bojan kans näillä? Onko kukaan nähnyt?Teemu ja Henri Eurovoxxin haastattelussa
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Mulla näkyy cyka ekana K:n seuratuissaKun menen cykan instaan niin siinä lukee että seuraajana K mutta kun hakee K seuratuista niin ei löydy.
Mulla ei näy kummankaan instassa että seuraa.Kun menen cykan instaan niin siinä lukee että seuraajana K mutta kun hakee K seuratuista niin ei löydy.
Tuo minkä esittivät ekana oli Arcadia eli niiden kilpailukappale viime vuoden Benidorm Festissä eli Espanjan viisukarsinnassa.Onks tää tää San Marinon kisabiisi? Ihan hyvä
Näkyy ainakin mulla kun katon cykan seuraajat ja sit yhteiset, niin siellä on K. Eli näkyy cykaa seuraavat, joita itsekin seuraan.Kun menen cykan instaan niin siinä lukee että seuraajana K mutta kun hakee K seuratuista niin ei löydy.
Seuraa kyllä edelleenOnkohan mun insta taas sekaisin, mut mulle näyttää et K ei enää seuraa Madam Cykaa. Toisinpäin kyllä.
Mullakin näkyy näin päin. Mutta ei Cykan puolella. Mutta kyl se sit varmaan seuraa.Mulla näkyy cyka ekana K:n seuratuissa
Wiwibloggsin kanavalla ainakin Raiven ja Win95 esitykset.Mihin siellä?