vierailija
Minä katsoin juuri omat ja K:n yhteiset seuraajat, näkyi että seuraa kylläEi näy itselläkään. En kyllä jaksa aikuisten oikeasti uskoa, että se seurasi sitä millään shippisilmillä.
Minä katsoin juuri omat ja K:n yhteiset seuraajat, näkyi että seuraa kylläEi näy itselläkään. En kyllä jaksa aikuisten oikeasti uskoa, että se seurasi sitä millään shippisilmillä.
Äänenlaatu vaan oli ihan sysipaska noissa, mitä nyt katsoin. Ei sillä että se tuossa twitchin livessä olisi parempi, mutta silti.Wiwibloggsin kanavalla ainakin Raiven ja Win95 esitykset.
Eikö se olis lähempänä 1.30? Nyt on mennyt 15 esitystä ja puolitoista tuntia ja kymmenen olisi vielä jäljellä kunnes B.Tätä menoa B lavalla vasta joskus 02 aikoihin. Voi olla ettei jaksa ihan niin myöhään valvoa..
Äläpäs mollaa suomalaista kansallisaarretta.The video quality of this stream brings back memories to old Nokia phones....
Esittää sen varmaan soon, eli toukokuun 25.16.esitys menossa! Mikä toi Bojanin 25.5 biisi muuten on?
häh?Esittää sen varmaan soon, eli toukokuun 25.
chatissä oli että CD, EW ja vanha slovenia viisuIlmeisesti B esittää uuden biisin tänään?
Ei vaan jonkun Sloikkujen vanhan viisubiisin.Ilmeisesti B esittää uuden biisin tänään?
Noin 1:29:00 Bojan alkaa sit puhuakin. En kestä kun halkeilen vaan onnesta ja ylepydestä katsoessani ja kuunnellessani häntä, vaikka mulla ei ole osaa eikä arpaa hänen ihanuuteensa.Vastaan itselleni, että tässä koko livestriimi eurovoxxilta, kohdassa 1:27:55 alkaa näkyä boitsua 🩷 Mutta näillä oli niitä ääniongelmia, eli särisevä ääni
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Esittää EW:n, CD:n ja Samo ljubezenin (Serbian viisu vuodelta nakki ja kirves) tämän listan mukaan: https://twitter.com/balbinchik/status/1774175282158555358?s=61Ilmeisesti B esittää uuden biisin tänään?
Vuodelta 2002 näyttäisi olevanEsittää EW:n, CD:n ja Samo ljubezenin (Serbian viisu vuodelta nakki ja kirves) tämän listan mukaan: https://twitter.com/balbinchik/status/1774175282158555358?s=61