vierailija
se korkein kohta ei mee vielä mutta on tässä aikaa treenataSamoin mutta ihan lopussa kuulosti kyllä vähän siltä että meni ohi nuotista tai jotain. Tosin sävelkorvanikin on onneton.
se korkein kohta ei mee vielä mutta on tässä aikaa treenataSamoin mutta ihan lopussa kuulosti kyllä vähän siltä että meni ohi nuotista tai jotain. Tosin sävelkorvanikin on onneton.
Mulla on ihan hyvä sävelkorva ja mun mielestä lopussa meni kanssa vähän ohi, siis ne ihan viimeiset nuotit. Mutta muuten meni hyvin!Samoin mutta ihan lopussa kuulosti kyllä vähän siltä että meni ohi nuotista tai jotain. Tosin sävelkorvanikin on onneton.
Mun silmissä olivat eri kohdissa, siis se jota tervehti ja toi Suomen lippu.Ja Suomen lippu eturivissä samoilla kohdin mistä B vaikutti tunnistavan jonkun?
Tämän verran ehkä jaksaa valvoa.Seuraavana Malta, ja sitten Slovenia ja Raiven!
Ei.Lagiiko muilla toi twitch?
Muistelin etten ole kuullut tätä biisiä mutta koreografiasta ja asusta tunnisti että olen sittenkin. Ei ole jäänyt kappale erityisemmin mieleen. :'DNyt Chanel 2.0
Ei näyttäisi olevan muualla?Katsotteko kaikki tuolta twitchistä vai näkyykö muuallakin?
aika mennä eteenpäin niin menee muutkinHemmetti kun minä en edes tiedä näitä kaikkia biisejä vieläkään. Oon juminut viime vuoteen.
Sama. En ole jaksanut kaikkia vielä kuunnella (paitsi tietysti Suomen biisi ja Slovenian oli pakko ottaa heti haltuun).Hemmetti kun minä en edes tiedä näitä kaikkia biisejä vieläkään. Oon juminut viime vuoteen.
Hyvin sanottu siellä takana.aika mennä eteenpäin niin menee muutkin
Sama täällä, en tiedä kuin muutaman. Ootan vaan Kärppyä lavalleHemmetti kun minä en edes tiedä näitä kaikkia biisejä vieläkään. Oon juminut viime vuoteen.
Luulisin. Näyttää olevan aika suosittu. Minä lupaan äänestää.Uskotteko että slovenialla riittää finaaliin? aika kova eka semi kuitenkin