Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
D on käytännössä kuin K:n vastakohta, joten ei takuulla edusta B:n miestyyppiä ja koko tää ihme B&D-pohdinta on siis täysin turhaa ja vailla pohjaa. Mua ei haittais yhtään, jos B löytäis jonkun muun kuin K, mutta siitä oon täysin varma, että D se ei ole.
Aika paksua vetää johtopäätöksiä Bn miestyypistä yhden miehen (K) perusteella, jonka kanssa hän ei ole edes romanttisessa suhteessa ollut.
 
vierailija
Mäkin ajattelen, että B ja D välillä saattaa olla jotain muutakin kuin vain kaveruutta. Vyölle saattaa silti olla tylsäkin selitys: jos B on tykästynyt siihen jo kuvauksissa ja saanut sen silloin D:ltä (ehkä ihan muuten vaan, koska kiva vyö). Onko vyötä näkynyt D tai muiden päällä B kuvausten jälkeen?
Damonilla on ollut se omassa storykuvassa igssä (sellaisessa days sober-storyssa). Ei tosin tiedä milloin kuva otettu, mutta aika usein ne kai ovat olleet tuoreita.
 
vierailija
Se on vain vyö, ei sen ihmeellisempää. Hyvin moni ihminen lainailee kavereidensa vaatteita (ainakin nuorempana). Joksut on muuten tehneet sitä ennenkin ja todella usein olen nähnyt saman paidan ensin Bojanin ja sitten Juren (tai toistepäin) päällä. Hyvä vaan jos ovat eettisiä.
 
vierailija
Minä en ymmärrä nyt mitä nämä D tai E suhdepakottajat tai haaveilijat tekevät tässä ketjussa, kun esim. vauvalla on joksuille oma ketjunsa ja tänne plussallekin voi tehdä uuden, aihe ei ole usealle kiintoisa täällä K&B ketjussa
 
vierailija
Tällaisen kommentointi on sairasta.
No ei se kyllä ole. Kaikella kunnioituksella Kta kohtaan, mun mielestä se vois miettiä uudelleen tuota linjaansa. Vähän epäreilua, en tiedä ketä mutta ehkä KAIKKIA kohtaan, on se, että rahaa tydyä mukanaan joka paikkaan ja sitten tämä ei kuitenkaan sais näkyä missään.

Hirveä vaiva ja muistaminen ja varominen koko ajan muille ihmisille bäkkäreillä (esim. Joksut, Porttarit jne.), tapahtuminen järjestäjille jne.

Ymmärrän että K ei halua lähipiiriään julkisuuuteen riepoteltavaksi, mutta kummasti siellä kaikki muut on omalla naamallsan olleet jo. Eikä heitä ole pahemmin riepoteltu. Tydy on tietysti eri asia, ymmärrän senkin.

Mutta jos kerran haluaa pitää piilossa, niin pakkoko häntä on sitten raahata joka paikkaan. Se on ärsyttävää! Muistan tässä lähiaikoina kun Porttareilta tuli joku UMK-muistelo, jossa olivat syömässä UMK-kilpailijoiden kesken. Sinnekin oli pitänyt ottaa NM mukaan!! Niinku miksi?! Ja tämä oli siis vuoden takainen klippi. Ehkä K sitten on niin lapanen, ettei pärjää missään yksin.
 
vierailija
Se on vain vyö, ei sen ihmeellisempää. Hyvin moni ihminen lainailee kavereidensa vaatteita (ainakin nuorempana). Joksut on muuten tehneet sitä ennenkin ja todella usein olen nähnyt saman paidan ensin Bojanin ja sitten Juren (tai toistepäin) päällä. Hyvä vaan jos ovat eettisiä.
Kai tajuat, että tuon logiikan mukaan myös kostopitsi on vain paita, eikä merkitse yhtään mitään. Et taida kuitenkaan niin ajatella.
 
vierailija
Se on vain vyö, ei sen ihmeellisempää. Hyvin moni ihminen lainailee kavereidensa vaatteita (ainakin nuorempana). Joksut on muuten tehneet sitä ennenkin ja todella usein olen nähnyt saman paidan ensin Bojanin ja sitten Juren (tai toistepäin) päällä. Hyvä vaan jos ovat eettisiä.
Samaa mieltä, ei kaikesta tarvitse hakea mitään piilomerkityksiä
 
vierailija
Musta on hassua ajatella, että ihmisellä pitäisi olla joku tietty TYYPPI ja sitten deittailisi aina vaan saman näköisten ja oloisten kanssa. Jollain voi ollakin, mutta esim. itselläni ei.
 
vierailija
Aika paksua vetää johtopäätöksiä Bn miestyypistä yhden miehen (K) perusteella, jonka kanssa hän ei ole edes romanttisessa suhteessa ollut.
Ihan yhtä paksua vetää johtopäätöksiä siitä, että B olisi suhteessa Damonin kanssa yhden vyön perusteella.
Kai tajuat, että tuon logiikan mukaan myös kostopitsi on vain paita, eikä merkitse yhtään mitään. Et taida kuitenkaan niin ajatella.
Kostopitsi on vain paita, josta K teki yhden vitsivideon - Boitsulle. Faneille se on enemmän.
-eri
 
vierailija
Musta on hassua ajatella, että ihmisellä pitäisi olla joku tietty TYYPPI ja sitten deittailisi aina vaan saman näköisten ja oloisten kanssa. Jollain voi ollakin, mutta esim. itselläni ei.
Mutta B:llä voi olla, vaikkei sinulla olisi, kun mietitään esim. minkätyyppisen hahmon valitsi Ew musiikkivideolle niin moni löysi yhtäläisyyttä K:hon
 
vierailija
No ei se kyllä ole. Kaikella kunnioituksella Kta kohtaan, mun mielestä se vois miettiä uudelleen tuota linjaansa. Vähän epäreilua, en tiedä ketä mutta ehkä KAIKKIA kohtaan, on se, että rahaa tydyä mukanaan joka paikkaan ja sitten tämä ei kuitenkaan sais näkyä missään.

Hirveä vaiva ja muistaminen ja varominen koko ajan muille ihmisille bäkkäreillä (esim. Joksut, Porttarit jne.), tapahtuminen järjestäjille jne.

Ymmärrän että K ei halua lähipiiriään julkisuuuteen riepoteltavaksi, mutta kummasti siellä kaikki muut on omalla naamallsan olleet jo. Eikä heitä ole pahemmin riepoteltu. Tydy on tietysti eri asia, ymmärrän senkin.

Mutta jos kerran haluaa pitää piilossa, niin pakkoko häntä on sitten raahata joka paikkaan. Se on ärsyttävää! Muistan tässä lähiaikoina kun Porttareilta tuli joku UMK-muistelo, jossa olivat syömässä UMK-kilpailijoiden kesken. Sinnekin oli pitänyt ottaa NM mukaan!! Niinku miksi?! Ja tämä oli siis vuoden takainen klippi. Ehkä K sitten on niin lapanen, ettei pärjää missään yksin.
Hienoa, tulit sitten taas haukkuneensa sekä K:n että hänelle tärkeän ihmisen.
 
vierailija
Ja btw, en ole aiemmin kirjoittanut hänestä mitään.
Just. Aina löytyy näitä, jotka ei muka koskaan ole tarttunut aiheeseen aiemmin ja nyt ihmeellisesti tulee mieleen aiheesta kirjoittaa. Ehkä olet sitten se yksisarvinen joka ei todella ole tätä aiemmin tehnyt, mutta äärimmäisen vaikea uskoa tän palstan ja muiden keskustelujen valossa.
 
vierailija
Just. Aina löytyy näitä, jotka ei muka koskaan ole tarttunut aiheeseen aiemmin ja nyt ihmeellisesti tulee mieleen aiheesta kirjoittaa. Ehkä olet sitten se yksisarvinen joka ei todella ole tätä aiemmin tehnyt, mutta äärimmäisen vaikea uskoa tän palstan ja muiden keskustelujen valossa.
Nyt tosiaankin tuli mieleen kirjoittaa, ihmeellistä tai ei. 😊 Minulle kiinnostavampaa on itse asia kuin oma persoonani tai motiivini. Eli siis valittu julkisuuslinja. Ja sitä ihmettelen ja kritisoin. NM:n henkilöstä en tietääkseni sanonut yhtään mitään. Kärtsää kutsuin lapaseksi, se oli ruminta mitä tässä yhteydessä sanoin.
 
vierailija
Selitys vyölle: D on tulkinnut (tai tietää) että nyt on heartbreak B:llä, ja tuonut vyön mukanaan lahjaksi B:lle Berliiniin tullessaan.
Tai sitten se on ollut Bojanilla aina kuvauksista saakka, mutta ei ole vain käyttänyt sitä aikaisemmin. On voinut saada sen Damonilta tai hankkia kuvauksiin ihan itsekin. En nyt tästä hirveää draamaa tekisi.
 

Yhteistyössä