Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
JOS tuo vyö johonkin viittaa, niin voisi olla joko särkynyt sydän, tai sitten toki myös Damon, koska se on hänen. Ehkä tuohon saadaan jossain vaiheessa selkoa, vaikka tuskin mitään varmaa.
 
vierailija
JOS tuo vyö johonkin viittaa, niin voisi olla joko särkynyt sydän, tai sitten toki myös Damon, koska se on hänen. Ehkä tuohon saadaan jossain vaiheessa selkoa, vaikka tuskin mitään varmaa.
Jotenkin olisi luontevaa, että vyö päätyy mukaan, kun on käymässä jonkun kämpillä. Tuskin Damon tuonne esiintymispaikalle kantaa rekvisiittaa. Aika paljon kertoo se, kuinka pitkään D nyt seuraa mukana.
 
vierailija
On tässä taas ollut käänteitä muutaman viikon sisään. Ensin mulla oli vielä suuria odotuksia Bojanin avoimen hehkutuksen takia, että K saattaa jopa lähteä joksujen mukaan johonkin asti ja lopputuloksena kaikesta tästä nyt onkin Damon ja hänen vyönsä. Missähän ollaan kun koittaa Ruisrockin aika.🙄ja mitä ihmettä ne Bojanin K avautumiset oikein oli?
 
vierailija
On tässä taas ollut käänteitä muutaman viikon sisään. Ensin mulla oli vielä suuria odotuksia Bojanin avoimen hehkutuksen takia, että K saattaa jopa lähteä joksujen mukaan johonkin asti ja lopputuloksena kaikesta tästä nyt onkin Damon ja hänen vyönsä. Missähän ollaan kun koittaa Ruisrockin aika.ja mitä ihmettä ne Bojanin K avautumiset oikein oli?
Ruisrockissa tuleekin sitten ihan puun takaa yhteisbiisi. Koska tää menee silleen vuoristorataa tää homma. Tai sitten Boitsulla siellä jo joku poikkis mukana avoimesti (muu kuin K, ei kuitenkaan D).
 
vierailija
Jotenkin olisi luontevaa, että vyö päätyy mukaan, kun on käymässä jonkun kämpillä. Tuskin Damon tuonne esiintymispaikalle kantaa rekvisiittaa. Aika paljon kertoo se, kuinka pitkään D nyt seuraa mukana.
Niin, ei ne matkatavarat varmaan siellä keikkapaikalla ole, ellei B sitten ole sitä vyötä jostain syystä pyytänyt lainaan. Jotain voisi tosiaan päätellä ehkä siitäkin, lähteekö D nyt vielä bussiin mukaan. Vaikka voihan sinne ystävänäkin mennä ja toisaalta hänellä voi olla töitä ja muita menoja, ettei siitäkään voi päätellä mitään jos ei lähde. 🤔
 
vierailija
Mua nyt tökkii tässä D jutussa eniten se, että ennen Suomeen tuloa B oli vielä ihan K huumassa. En vaan jotenkin usko että viikossa otetaankin uus poikkis, kun K:n kanssa ei juttua tullut. Tai mistä minä tiedän, olen vanha akka enkä nuori mies.
 
vierailija
On tässä taas ollut käänteitä muutaman viikon sisään. Ensin mulla oli vielä suuria odotuksia Bojanin avoimen hehkutuksen takia, että K saattaa jopa lähteä joksujen mukaan johonkin asti ja lopputuloksena kaikesta tästä nyt onkin Damon ja hänen vyönsä. Missähän ollaan kun koittaa Ruisrockin aika.ja mitä ihmettä ne Bojanin K avautumiset oikein oli?
Ehkä B:llä oli alunperin eri odotukset tuosta bussiin lähdöstä ym. ja siksi puhui niin innostuneesti.
 
vierailija
On tässä taas ollut käänteitä muutaman viikon sisään. Ensin mulla oli vielä suuria odotuksia Bojanin avoimen hehkutuksen takia, että K saattaa jopa lähteä joksujen mukaan johonkin asti ja lopputuloksena kaikesta tästä nyt onkin Damon ja hänen vyönsä. Missähän ollaan kun koittaa Ruisrockin aika.ja mitä ihmettä ne Bojanin K avautumiset oikein oli?
En tiiä mutta fiilis on niinku ois ollut jotakin väärinkäsityksiä kun kaikki loppu ku seinään ku tulivat suomeen... Jos jossain haastattelussa tullaan kysymään jotain juttuja Kärppyyn liittyen ja B ei vastaa vaan muut Joksut niin voi kai siitäkin jotain päätelmää tehdä
 
vierailija
Mua nyt tökkii tässä D jutussa eniten se, että ennen Suomeen tuloa B oli vielä ihan K huumassa. En vaan jotenkin usko että viikossa otetaankin uus poikkis, kun K:n kanssa ei juttua tullut. Tai mistä minä tiedän, olen vanha akka enkä nuori mies.
No jos B on jo melkeen vuoden ns. odotellut ja nyt suomen reissulla tapahtu jotain joka sai Bn vihdoin tajuamaan että ei kannata enää odotella?
 
vierailija
Tuonhan voisi ajatella olevan todella v*ttuilua. K ja B n symboli yhdessä toisen miehen vyön kanssa. Ei ehkä olisi B n tapaista kuitenkaan. Kyllä tuo vyö jotain tarkoittaa, mutta ei ehkä K lle.
No tuskin K tietää että on Damonin vyö jos B ei sitä hänelle kerro. Muutenkin tuntuu omituiselta että B tavallaan outtais itsensä ja suhteen Damoniin faneille jotka enemmän seuraavat ja tietävät mistä vyö on. Sekin tukee et suhdetta ei ole.
 
vierailija
En tiiä mutta fiilis on niinku ois ollut jotakin väärinkäsityksiä kun kaikki loppu ku seinään ku tulivat suomeen... Jos jossain haastattelussa tullaan kysymään jotain juttuja Kärppyyn liittyen ja B ei vastaa vaan muut Joksut niin voi kai siitäkin jotain päätelmää tehdä
Aivan varmasti Boitsulta kysytään siellä Madridin partyilla Kärpästä.
 
vierailija
Mua nyt tökkii tässä D jutussa eniten se, että ennen Suomeen tuloa B oli vielä ihan K huumassa. En vaan jotenkin usko että viikossa otetaankin uus poikkis, kun K:n kanssa ei juttua tullut. Tai mistä minä tiedän, olen vanha akka enkä nuori mies.
Sama juttu, en tiedä minäkään. Jos yleisesti ihmisiä miettii, niin onhan semmoinenkin kuvio mahdollinen, että on ollut ihastunut/ rakastunut johonkin mutta näkee ettei hommasta taida tulla mitään. Tapaa sitten jonkun toisen, johon voisi ihastua mutta se edellinen ihastus on vielä mielessä. Sitten kun näkee sitä edellistä, huomaa ettei se tosiaan tule etenemään ja päättää antaa sille toiselle mahdollisuuden. Mutta tämä on vaan yleisesti, en edes kuvittele että osuisin tällä pohdiskelulla nyt jotenkin oikeaan.
 
vierailija
D on käytännössä kuin K:n vastakohta, joten ei takuulla edusta B:n miestyyppiä ja koko tää ihme B&D-pohdinta on siis täysin turhaa ja vailla pohjaa. Mua ei haittais yhtään, jos B löytäis jonkun muun kuin K, mutta siitä oon täysin varma, että D se ei ole.
 
vierailija
Mä uskon, että B:llä ja J:llä on edelleen lämpimät välit ja B oikeasti odotti tapaamista. B ei sitten enää kuitenkaan tällä vierailulla ollut niin flirtti, kun ennen, ja se hämmensi J:tä ja vaikutti kommunikaatioon.
 
vierailija
D on käytännössä kuin K:n vastakohta, joten ei takuulla edusta B:n miestyyppiä ja koko tää ihme B&D-pohdinta on siis täysin turhaa ja vailla pohjaa. Mua ei haittais yhtään, jos B löytäis jonkun muun kuin K, mutta siitä oon täysin varma, että D se ei ole.
Minä taas en oikein osaa sanoa suuntaan tai toiseen. Voisihan olla että D vetoaa häneen eri asioissa kuin K. Ja jos siinä olisi jotain, niin tavallaan olisi hyvä ettei ole mikään kopio, joka vaan muistuttaa toisesta, vaan ihan erilainen. Mutta ei tuosta ota selvää ja vaikea arvatakaan, aika varmaan näyttää.
 
vierailija
No jos B on jo melkeen vuoden ns. odotellut ja nyt suomen reissulla tapahtu jotain joka sai Bn vihdoin tajuamaan että ei kannata enää odotella?
Näin minäkin voisin ajatella. Tässä viime vierailussa oli jotain outoa. Tuo Tallinnaan menon kummallinen toteutuskin. Sitten oli vielä se Lontoon reissun peruuntuminen, no siitähän ei yhtään tiedä mikä se oli. Mua vaivaa se, että näytti siltä että K lla olisi ollut harkinnassa lähteä joksikin aikaa joksujen mukaan, kun B vielä turistina mukana olosta puhui. Perääntyikö K viime hetkellä. Ikäänkuin olisi ollut jonkun kynnyksellä, mutta sitten ei uskalla. Hassua näin pohtia toisen elämää, kun ei siitä mitään tiedä.
 

Yhteistyössä