vierailija
Ilmeisesti kymmeneltä Suomen aikaa, mutta joku keikkahan alkoi ainakin vartin etuajassa.Mihin aikaan keikka alkaa?
Ilmeisesti kymmeneltä Suomen aikaa, mutta joku keikkahan alkoi ainakin vartin etuajassa.Mihin aikaan keikka alkaa?
Joo jostain syystä Saksan keikkapaikat ei ole laittaneet tarkkoja aikatauluja näkyviin sivuilleen.Ilmeisesti kymmeneltä Suomen aikaa, mutta joku keikkahan alkoi ainakin vartin etuajassa.
Mä ihmettelen myös. Lisäksi ihmettelen montako kymmentä kommenttia vielä tarvitaan siitä, mihin kukakin ottaa tai ei ota puolisonsa mukaan. Sori mutta ketään ei kiinnosta muut puolisot kuin B ja K.Sitä itsekin ihmettelen
Dean julkaisi muuten juuri kuvia Tallinnasta!
Eikä mua voisi vähempää kiinnostaa se, että ottaako joku tämän ketjun Pirkko miehensä mukaan kaveri tapaamisiin vai ei.Onkohan täällä nyt ihan totaalisesti hukattu shipin suunta ja tarkoitus, kun sivukaupalla spekuloitu lähinnä Jerpan yksityisasioita ja parisuhteen laatua??
Kyllä kiinnostaa. Vaikka ei saisi.Mä ihmettelen myös. Lisäksi ihmettelen montako kymmentä kommenttia vielä tarvitaan siitä, mihin kukakin ottaa tai ei ota puolisonsa mukaan. Sori mutta ketään ei kiinnosta muut puolisot kuin B ja K.
Eikä mua voisi vähempää kiinnostaa se, että ottaako joku tämän ketjun Pirkko miehensä mukaan kaveri tapaamisiin vai ei.
En oo ennen kuullutkaan tuosta tiskiallas naisesta ja sillä on 26 miljoonaa ig-seuraajaaOn se Sadiekin näköjään edelleen Dn mukana: https://twitter.com/_nirvanarnia/status/1768015631654203884
En mäkään siinä sais kyllä Joksut melkoista mainosta jos hän postais keikasta instaansa mutta taitaapa olla meidän slovakkibändi liian pieniEn oo ennen kuullutkaan tuosta tiskiallas naisesta ja sillä on 26 miljoonaa ig-seuraajaa
Juu se näyttelee mm. Stranger Things-sarjassa. Itelle on siitä tuttuEn oo ennen kuullutkaan tuosta tiskiallas naisesta ja sillä on 26 miljoonaa ig-seuraajaa
Ai no siitä ne seuraajat on sit varmaan tullutkin.Juu se näyttelee mm. Stranger Things-sarjassa. Itelle on siitä tuttu
Ja Damonin vyö Bojanin päälläNiin hyvä meininki keikalla ja kostopitsi
damon whoJa Damonin vyö Bojanin päällä
sama, tää tiskiallas ja damon ihan vieraat hahmot itselleEn oo ennen kuullutkaan tuosta tiskiallas naisesta ja sillä on 26 miljoonaa ig-seuraajaa
Jos ei nyt kuitenkaan kutsuttaisi ketään tiskialtaiksi, vaikka kuinka olisi vitsikäs väännös heidän nimestään.sama, tää tiskiallas ja damon ihan vieraat hahmot itselle
Kaikella rakkaudella, mutta näyttävät joiltain puluilta jotka kurkkivat kaupunkitalon ränniltä Joo joo, olen aasi.
eli kuka tämä tyyppi on? Ja miten tämä liittyy tähän?Jos ei nyt kuitenkaan kutsuttaisi ketään tiskialtaiksi, vaikka kuinka olisi vitsikäs väännös heidän nimestään.