vierailija
Kullä! Melkoisen mahtava päätös päivälle. Rakastan!Kostopitsi
Kullä! Melkoisen mahtava päätös päivälle. Rakastan!Kostopitsi
Sadie Sink on tunnettu näyttelijä (mm. Stranger Things) ja Damonin BFF, joka on ollut Damonin mukana Saksan-reissulla. Eli sinänsä hän ei toki liity yhtään mitenkään, mutta ei häntä tarvitse myöskään nimitellä.eli kuka tämä tyyppi on? Ja miten tämä liittyy tähän?
Sellainen FOMO kun ei oo tuolla Euroopan keikoilla Niin hyvä meinkinki. Jokrut vaan paranee keikka keikalta. Kultsalla oli erilainen meininki jo sen tilan takia.Kullä! Melkoisen mahtava päätös päivälle. Rakastan!
Kyl se on yks kostopitsin pesijä ollut B:n mielessä tän illan Olen kovin iloinen niiden onnekkaiden puolesta jotka ovat saaneet nähdä kostopitsit aivan omin silmin! Veikkaan että itse pökertyisin. Nytkin meni semmoset hepulivaihteet päälle että meinasi jo sydänparan puolesta hirvittää!
Väännös? Suora käännös se on.Jos ei nyt kuitenkaan kutsuttaisi ketään tiskialtaiksi, vaikka kuinka olisi vitsikäs väännös heidän nimestään.
Sama täällä, en yhtään tykkää tuollaisesta nimittelystä, vaikka olisi olevinaan vitsi.Sadie Sink on tunnettu näyttelijä (mm. Stranger Things) ja Damonin BFF, joka on ollut Damonin mukana Saksan-reissulla. Eli sinänsä hän ei toki liity yhtään mitenkään, mutta ei häntä tarvitse myöskään nimitellä.
Tiedät itsekin että Nimiä ei käännetä tuolla tavalla.Väännös? Suora käännös se on.
B halus kaikkien tietävän et kostopitsit saatu takaisin. Ei oo Kärpällä enää hänen kamojaan.
Olihan se tiedossa jo muutenkin, että saanut ne, mutta kiva, kun laittoi taas päälleB halus kaikkien tietävän et kostopitsit saatu takaisin. Ei oo Kärpällä enää hänen kamojaan.
No tuskin se kaikille oli tiedossa. Ei kaikki seuraa niin tarkasti.Olihan se tiedossa jo muutenkin, että saanut ne, mutta kiva, kun laittoi taas päälle
Ei oo kostopitsiä K:lla enää mut aina voi olla muuta unohtunut tällä reissullaB halus kaikkien tietävän et kostopitsit saatu takaisin. Ei oo Kärpällä enää hänen kamojaan.
Ehkä B ei vaan näe kostopitsin merkitystä samalla tavalla kun shippaajat. Toivon ainakin, ettei B:lle ole selvitellyt, mitä paita shippareille merkitsee. Jos pukeutumalla haluaisi Vantaalaiselle viestitellä, eikö se olisi kannattanut tehdä täällä Suomessa eikä pienellä keikalla Saksassa?Vähän viestiltä vaikuttaa tuo aika kuuluisaksi tullut paita ja sydänsuru vyö. Noihin D juttuihin en usko mitään vauvallakin oli. Olisi aika huonoa makua yhdistää tuo paita ja tuo vyökin virlä uuteen rakkauteen
Ei ole harmaata aavistustakaan, mikä on kostopitsi. Valkoinen pitsipaita Bojanin päällä.No tuskin se kaikille oli tiedossa. Ei kaikki seuraa niin tarkasti.
Kyllä se B tietää ihan pyykkitarinankin takia varmasti paidan merkityksestä luulisiEhkä B ei vaan näe kostopitsin merkitystä samalla tavalla kun shippaajat. Toivon ainakin, ettei B:lle ole selvitellyt, mitä paita shippareille merkitsee. Jos pukeutumalla haluaisi Vantaalaiselle viestitellä, eikö se olisi kannattanut tehdä täällä Suomessa eikä pienellä keikalla Saksassa?
Tietää pyykkitarinan toki, mutta J&B:llä on monta muutakin keskinäistä tarinaa, jotka heille itselleen varmasti ovat paljon tärkeämpiä. Myös itse paidan kanssa B voi olla seikkaillut vaikka missä ennen kin se jäi J:lle. Tämän vuoksi paita ei B:llä yhdisty ollenkaan niin vahvasti J:hin, kun shippareilla, eikä hän varmaan aina jaksa miettiä, että mitä shipparit mistäkin vaatteesta tai liikkeestä miettivät.Kyllä se B tietää ihan pyykkitarinankin takia varmasti paidan merkityksestä luulisi
Miksi olisi? Ei tuo viime vierailu antanut sellaiseen viitettä.Kyl se on yks kostopitsin pesijä ollut B:n mielessä tän illan
Minä taas en usko, että toi vyö tarkoittaa yhtään mitään lainannut sitä vaan, kun on tuttu kuvauksistaTuonhan voisi ajatella olevan todella v*ttuilua. K ja B n symboli yhdessä toisen miehen vyön kanssa. Ei ehkä olisi B n tapaista kuitenkaan. Kyllä tuo vyö jotain tarkoittaa, mutta ei ehkä K lle.
Oon eri, mutta ei vierailussa ollut mitään sellaista etteikö voisi ajatellaMiksi olisi? Ei tuo viime vierailu antanut sellaiseen viitettä.
Saa nähdä. Mä kyllä kallistun sille kannalle, että heillä on jotain. Ei Bojanilla ole ennenkään vyötä ollut noiden housujen kanssa. Nyt on, kun haluaa jotain kertoa.Minä taas en usko, että toi vyö tarkoittaa yhtään mitään lainannut sitä vaan, kun on tuttu kuvauksista