Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen kovin iloinen niiden onnekkaiden puolesta jotka ovat saaneet nähdä kostopitsit aivan omin silmin! Veikkaan että itse pökertyisin. Nytkin meni semmoset hepulivaihteet päälle että meinasi jo sydänparan puolesta hirvittää!
 
vierailija
Vähän viestiltä vaikuttaa tuo aika kuuluisaksi tullut paita ja sydänsuru vyö. Noihin D juttuihin en usko mitään vauvallakin oli. Olisi aika huonoa makua yhdistää tuo paita ja tuo vyökin virlä uuteen rakkauteen
 
vierailija
Vähän viestiltä vaikuttaa tuo aika kuuluisaksi tullut paita ja sydänsuru vyö. Noihin D juttuihin en usko mitään vauvallakin oli. Olisi aika huonoa makua yhdistää tuo paita ja tuo vyökin virlä uuteen rakkauteen
Ehkä B ei vaan näe kostopitsin merkitystä samalla tavalla kun shippaajat. Toivon ainakin, ettei B:lle ole selvitellyt, mitä paita shippareille merkitsee. Jos pukeutumalla haluaisi Vantaalaiselle viestitellä, eikö se olisi kannattanut tehdä täällä Suomessa eikä pienellä keikalla Saksassa?
 
vierailija
Ehkä B ei vaan näe kostopitsin merkitystä samalla tavalla kun shippaajat. Toivon ainakin, ettei B:lle ole selvitellyt, mitä paita shippareille merkitsee. Jos pukeutumalla haluaisi Vantaalaiselle viestitellä, eikö se olisi kannattanut tehdä täällä Suomessa eikä pienellä keikalla Saksassa?
Kyllä se B tietää ihan pyykkitarinankin takia varmasti paidan merkityksestä luulisi
 
vierailija
Kyllä se B tietää ihan pyykkitarinankin takia varmasti paidan merkityksestä luulisi
Tietää pyykkitarinan toki, mutta J&B:llä on monta muutakin keskinäistä tarinaa, jotka heille itselleen varmasti ovat paljon tärkeämpiä. Myös itse paidan kanssa B voi olla seikkaillut vaikka missä ennen kin se jäi J:lle. Tämän vuoksi paita ei B:llä yhdisty ollenkaan niin vahvasti J:hin, kun shippareilla, eikä hän varmaan aina jaksa miettiä, että mitä shipparit mistäkin vaatteesta tai liikkeestä miettivät.
 
vierailija
Tuonhan voisi ajatella olevan todella v*ttuilua. K ja B n symboli yhdessä toisen miehen vyön kanssa. Ei ehkä olisi B n tapaista kuitenkaan. Kyllä tuo vyö jotain tarkoittaa, mutta ei ehkä K lle.
 

Yhteistyössä