Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä uskon, että B:llä ja J:llä on edelleen lämpimät välit ja B oikeasti odotti tapaamista. B ei sitten enää kuitenkaan tällä vierailulla ollut niin flirtti, kun ennen, ja se hämmensi J:tä ja vaikutti kommunikaatioon.
Ja tuo flirtin puutekaan ei kyllä kerro onko B:llä joku muu suhde. Ihan hyväkin, jos antoi K:lle ajateltavaa että ei olekaan aina saatavilla vain jos K haluaa.
 
vierailija
Huomaan itsessäni turnausväsymystä. Vähitellen K ja B alkaa tuottamaan enemmän negatiivisia ajatuksia. Tiedostan jokaisella olevan oikeus spekuloida ja uskoa mitä haluaa, mutta melkein kaikesta saadaan jotain ikävää. Myös K:sta ja NM:stä ollaan alettu puhumaan ikävästä. Huvittavinta ettei mekään aidosti voida tietää, tykkääkö K ja B ollenkaan miehistä. Tiedän, olen nähnyt ne videot ja sellaista aistunut, mutta vain nämä kaksi tietää totuuden. Samaan aikaan, kun B:tä pakotetaan jo D:lle. Tietenkin mäkin toivoisin, että nämä kaksi touhutonttua rakastaisi toisiaan ja olisi yhdessä. Toivon samalla aidosti heidän olevan onnellisia valitsemallaan tiellä. Sinkkuna, Suhteessa tai Yhdessä.
 
vierailija
Huomaan itsessäni turnausväsymystä. Vähitellen K ja B alkaa tuottamaan enemmän negatiivisia ajatuksia. Tiedostan jokaisella olevan oikeus spekuloida ja uskoa mitä haluaa, mutta melkein kaikesta saadaan jotain ikävää. Myös K:sta ja NM:stä ollaan alettu puhumaan ikävästä. Huvittavinta ettei mekään aidosti voida tietää, tykkääkö K ja B ollenkaan miehistä. Tiedän, olen nähnyt ne videot ja sellaista aistunut, mutta vain nämä kaksi tietää totuuden. Samaan aikaan, kun B:tä pakotetaan jo D:lle. Tietenkin mäkin toivoisin, että nämä kaksi touhutonttua rakastaisi toisiaan ja olisi yhdessä. Toivon samalla aidosti heidän olevan onnellisia valitsemallaan tiellä. Sinkkuna, Suhteessa tai Yhdessä.
Oikeassahan sinä olet. Tämä on vaan ollut niin koukuttavaa, itse ainakin olen ihan liikaa mennyt mukaan. Nytkin kello on noin kolme. Vaikka oon äiti.
 
vierailija
Huomaan itsessäni turnausväsymystä. Vähitellen K ja B alkaa tuottamaan enemmän negatiivisia ajatuksia. Tiedostan jokaisella olevan oikeus spekuloida ja uskoa mitä haluaa, mutta melkein kaikesta saadaan jotain ikävää. Myös K:sta ja NM:stä ollaan alettu puhumaan ikävästä. Huvittavinta ettei mekään aidosti voida tietää, tykkääkö K ja B ollenkaan miehistä. Tiedän, olen nähnyt ne videot ja sellaista aistunut, mutta vain nämä kaksi tietää totuuden. Samaan aikaan, kun B:tä pakotetaan jo D:lle. Tietenkin mäkin toivoisin, että nämä kaksi touhutonttua rakastaisi toisiaan ja olisi yhdessä. Toivon samalla aidosti heidän olevan onnellisia valitsemallaan tiellä. Sinkkuna, Suhteessa tai Yhdessä.
Minäkin toivon heille onnea ja kaikkea hyvää. Itse tekevät omat päätöksensä ja toivottavasti valinnat mitä tekevät on heille niitä oikeita ja asiat menee hyvin. ❤
 
vierailija
Loppuyön kevennyksenä näin kommentin, jossa sanottiin kostopitsin olevan väljempi kuin ennen. Ja epäiltiin et K on sovittanut sitä oikeasti päällensä. Onko kukaan ehtinyt tekemään tieteellistä tutkimusta pitääkö havainnot paikkaansa. Voihan se tietysti pesussa venyä.
 
vierailija
Loppuyön kevennyksenä näin kommentin, jossa sanottiin kostopitsin olevan väljempi kuin ennen. Ja epäiltiin et K on sovittanut sitä oikeasti päällensä. Onko kukaan ehtinyt tekemään tieteellistä tutkimusta pitääkö havainnot paikkaansa. Voihan se tietysti pesussa venyä.
Mun mielestä B on nyt aika hoikassa kunnossa, kiinnitti huomiota jo aiemmin. On laihtunut. Mutta voi se paita olla myös venynyt.
 
vierailija
Ehkä B ei vaan näe kostopitsin merkitystä samalla tavalla kun shippaajat. Toivon ainakin, ettei B:lle ole selvitellyt, mitä paita shippareille merkitsee. Jos pukeutumalla haluaisi Vantaalaiselle viestitellä, eikö se olisi kannattanut tehdä täällä Suomessa eikä pienellä keikalla Saksassa?
Missä.luki viestin olevan vantaalaiselle? Kyllä.tuo paita taitaa olla tiedossa kun häneltä kysytty siitä ja fandom puhuu paidasta muutenkin kuin shipparit
 
vierailija
Mäkin ajattelen, että B ja D välillä saattaa olla jotain muutakin kuin vain kaveruutta. Vyölle saattaa silti olla tylsäkin selitys: jos B on tykästynyt siihen jo kuvauksissa ja saanut sen silloin D:ltä (ehkä ihan muuten vaan, koska kiva vyö). Onko vyötä näkynyt D tai muiden päällä B kuvausten jälkeen?
 
vierailija
Urheilucastin tilassa kyllä näyttää Jeren vasemman nimettömän kultasormus erilaiselta kun aiemmin, eikö?
Ei näytä. Sama sormus on kuin on ollut aina ennenkin, vähän viereisen keskisormen sormusta kapeampi sileä sormus. Tämä kolmen sormuksen setti on ikuistettuna lukuisiin valokuviin ja Tikkurilan muraaliinkiin. Hauska nähdä, että sormukset ovat taas käytössä. Viime aikoina Jereä on näkynyt myös kokonaan ilman sormuksia vasemmassa kädessä.
 
vierailija
Ruisrockissa tuleekin sitten ihan puun takaa yhteisbiisi. Koska tää menee silleen vuoristorataa tää homma. Tai sitten Boitsulla siellä jo joku poikkis mukana avoimesti (muu kuin K, ei kuitenkaan D).
Jotenkin ajattelen, että K on tällä hetkellä niin, en keksi sanaa, ehkä mieli myllerryksissä, loppu tai jotain, ettei pysty itsestään antamaan mitään, kun ei itsekään tiedä. Monet on tuoneet esiin, ettei hänellä näy onnellinen hymy, vaikka hymyileekin. Silmissä outo katse, kuten tuotu viime aikoina esille. Kaikkea hyvää hänelle, toivottavasti saa mielensä järjestykseen, ja jossain vaiheessa varmasti saakin.
 
vierailija
Mun sydänparka ei kestä tätä myllerrystä. Vielä kostopitsikin piti tuoda takaisin. 😭 No, täytyy sanoa, että viimeiset 10 vuotta onkin ollut niin tylsää ja tasaista elämää, että onhan se nyt aika kokea rakkauden huumaa ja sydänsuruja. Ja hitto soikoon, mä en ole edes osallisena tässä tarinassa. 😅😭💔
 
vierailija
Täällä on taas yöllä ollut joku ihmeellinen masennuskausi käynnissä ja K ja B:llä on avioero vol. 2335562 ja B näköjään jo avoimesti seukkaakin D:n kanssa. Hohhoijaa. Aamun valossa tavalliset asiat on tavallisia ja vaatteet vain vaatteita ja Damon kaikkien Joksujen kaveri, jolla ei ole suhdetta B:n kanssa vaan tuli oman kaverinsa kanssa kaupunkilomalle ja toisten keikkoja seuraamaan. Sen sanon, että ilmeisesti jotkut etsii nyt syytä lopettaa K/B shippaus ja Damon on siihen kätevä väline, mutta ei siihen todella tarvita mitään syytä. Sen kun lopetatte jos ei enää tunnu kivalta. Sen sijaan tämä "järkiperusteinen" shippaus ei tuo mitään muuta kuin huonoa mieltä ja harmaita hiuksia, koska totuutta kukaan ei tiedä ja kaikki tulkitsee asioita omalla tavallaan. Tässä seurassa asioita on taipumus ainakin ollut tulkita K/B-linssien läpi, niin jos nyt ne linssit on likaiset ja haluaa ne vaihtaa joihinkin muihin, sen kun ja poistuu vain paikalta.
 
vierailija
Täällä on taas yöllä ollut joku ihmeellinen masennuskausi käynnissä ja K ja B:llä on avioero vol. 2335562 ja B näköjään jo avoimesti seukkaakin D:n kanssa. Hohhoijaa. Aamun valossa tavalliset asiat on tavallisia ja vaatteet vain vaatteita ja Damon kaikkien Joksujen kaveri, jolla ei ole suhdetta B:n kanssa vaan tuli oman kaverinsa kanssa kaupunkilomalle ja toisten keikkoja seuraamaan. Sen sanon, että ilmeisesti jotkut etsii nyt syytä lopettaa K/B shippaus ja Damon on siihen kätevä väline, mutta ei siihen todella tarvita mitään syytä. Sen kun lopetatte jos ei enää tunnu kivalta. Sen sijaan tämä "järkiperusteinen" shippaus ei tuo mitään muuta kuin huonoa mieltä ja harmaita hiuksia, koska totuutta kukaan ei tiedä ja kaikki tulkitsee asioita omalla tavallaan. Tässä seurassa asioita on taipumus ainakin ollut tulkita K/B-linssien läpi, niin jos nyt ne linssit on likaiset ja haluaa ne vaihtaa joihinkin muihin, sen kun ja poistuu vain paikalta.
Kiitos, juuri näin! 👍
 
vierailija
Minä taas en usko, että toi vyö tarkoittaa yhtään mitään lainannut sitä vaan, kun on tuttu kuvauksista
Minä taas en usko, että toi vyö tarkoittaa yhtään mitään lainannut sitä vaan, kun on tuttu kuvauksista
Mä kyllä uskon. On Bojanilla omasta takaa niin monta eri vyötä, kuten nähty on, ettei hänen niitä tarvitsisi lainailla. Tuolla on kyllä nyt ihan muu merkitys.
 
vierailija
Täällä on taas yöllä ollut joku ihmeellinen masennuskausi käynnissä ja K ja B:llä on avioero vol. 2335562 ja B näköjään jo avoimesti seukkaakin D:n kanssa. Hohhoijaa. Aamun valossa tavalliset asiat on tavallisia ja vaatteet vain vaatteita ja Damon kaikkien Joksujen kaveri, jolla ei ole suhdetta B:n kanssa vaan tuli oman kaverinsa kanssa kaupunkilomalle ja toisten keikkoja seuraamaan. Sen sanon, että ilmeisesti jotkut etsii nyt syytä lopettaa K/B shippaus ja Damon on siihen kätevä väline, mutta ei siihen todella tarvita mitään syytä. Sen kun lopetatte jos ei enää tunnu kivalta. Sen sijaan tämä "järkiperusteinen" shippaus ei tuo mitään muuta kuin huonoa mieltä ja harmaita hiuksia, koska totuutta kukaan ei tiedä ja kaikki tulkitsee asioita omalla tavallaan. Tässä seurassa asioita on taipumus ainakin ollut tulkita K/B-linssien läpi, niin jos nyt ne linssit on likaiset ja haluaa ne vaihtaa joihinkin muihin, sen kun ja poistuu vain paikalta.
Eikös täällä nyt jatkuvasti hoeta, ettei 'tosielämä' vaikuta millään tavalla shippaamiseen? Joten miksi oletatte ihmisten haluavan lopettaa sen vain, koska B ja D vaikuttaisivat olevan suhteessa? Onhan tässä iloisesti shipattu jo kohta vuoden päivät vaikka K ollut koko sen ajan varattu. En oikein ymmärrä tätä logiikkaa.
 
vierailija
Mä kyllä uskon. On Bojanilla omasta takaa niin monta eri vyötä, kuten nähty on, ettei hänen niitä tarvitsisi lainailla. Tuolla on kyllä nyt ihan muu merkitys.
Mä en usko. Muuhun kuin siihen, että ihmiset ylianalysoi tällaisia yksityiskohtia saadakseen ne sopimaan omaan teoriaansa. Tää kiertue on yli kuukauden mittainen ja bussissa on rajallinen määrä tilaa vaatteille, joten ehkä B on vain pyytänyt Damonia tuomaan pari vaatekappaletta mukanaan kun kerran heidän rundilleen osuu. Kostopitsikin löytyi matkalaukusta vasta Saksan kohdalla eikä jo Suomessa, koska se ei varmaan silloin vielä valikoimassa ollut. Nämä ovat vain esiintymisasuja Joksuille ja ainoastaan fanit tekee näin tarkkoja päätelmiä niistä. En usko B:n laittavan sen suurempaa merkitystä niin paidalle kuin vyönsoljellekaan, kunhan pitää niitä hyvinä asusteina.
 
vierailija
Eikös täällä nyt jatkuvasti hoeta, ettei 'tosielämä' vaikuta millään tavalla shippaamiseen? Joten miksi oletatte ihmisten haluavan lopettaa sen vain, koska B ja D vaikuttaisivat olevan suhteessa? Onhan tässä iloisesti shipattu jo kohta vuoden päivät vaikka K ollut koko sen ajan varattu. En oikein ymmärrä tätä logiikkaa.
No eivät kyllä vaikuta olevan suhteessa parin somejutun, yhden vyön ja kaverin keikkojen katsomisen perusteella, tämä on ihan omaa tulkintaasi etkä todellakaan voi yleistää sitä totuudeksi.
 

Yhteistyössä