Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En nyt haluis ylianalysoida, mutta jos on oikeesti jotain burnout oireita, niin vaikuttaa varmasti kaikkiin/kaikkeen ympäristöön.
Minusta katse on samalla lailla outo Tallinnassa ja noissa bäkkärivideoilla, mutta sen sijaan ei ole sunnuntaina keikan jälkeen otetussa fanikuvassa, jonka olen nähnyt. Voi tietysti olla, että on helpompi yhden kuvan ajan skarpata ja olla läsnä.
 
vierailija
Miksi pitää aina eri kommentteja yhdistellä pilkallisesti ja väittää jonkun mielipiteeksi. Esim. itse olen se, joka sanoi, että Bojan näytti jäykältä joissain K1-videoissa, mutta olen eri tyyppi kuin jotka puhuivat alakulosta. Jäykkyyttä todellakin näin joissain videoissa (joskaan mitään järkyttävää siinä ei tietysti ole), en alakuloa. Ja uskon sen liittyneen todennäköisesti jännitykseen enkä lukisi siihen itse muuta. (Enkä ollut tällä palstalla viime yönä ja tänään ennen tätä viestiä, kun -tutti meininki liikaa.)
Mä olin Kultsa 1:llä permannolla ja allekirjoitan tuon jäykkyyden. Tai jähmeyden niin kuin sitä itse kuvasin. Voi olla, että oli kysymys juurikin keikkatauon jälkeisestä jännityksestä. Mutta oli mitä oli, se laukesi mielestäni EW:n esityksen jälkeen.
 
I forgot to mention this as it was yesterday, but happy St Gregor's day! :)
(I wouldn't write this on twitter as I don't want to get killed )
It's kind of a Slovenian Valentine's day (though not celebrated with chocolates etc) announcing the arrival of spring, longer daylight hours. Though named after a saint, the celebration has its roots in the pre-Christian times.
In some places, the tradition of making little paper or wooden boats or houses with candles inside and letting them float on a river or a lake still exists.
Link in the next post as I can't get it through
 
vierailija
I forgot to mention this as it was yesterday, but happy St Gregor's day!
(I wouldn't write this on twitter as I don't want to get killed )
It's kind of a Slovenian Valentine's day (though not celebrated with chocolates etc) announcing the arrival of spring, longer daylight hours. Though named after a saint, the celebration has its roots in the pre-Christian times.
In some places, the tradition of making little paper or wooden boats or houses with candles inside and letting them float on a river or a lake still exists.
Link in the next post as I can't get it through
Nice to know, the little boats with candles must be really pretty.
It was the nameday of Reko and Reijo in Finland yesterday, our versions of the same name. No such nice traditions here though.
But in my mind I thanked Gregor for his contributions to this saga.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mä en ala, miten hyvännäköinen ja jotenkin hot Bojan on tossa Damonin klipissä. En silti osaa päättää, mistä se johtuu. Siis osaako kuvaaja tehdä kameran kanssa Bojanista (joka on vain oma itsensä) noin seksikkään, vai onko Bojan siinä puhumassa 2h 48m ja hehkuu seksiä puhelimeen, vai onko Bojan vain being hot ulkoisista tekijöistä huolimatta, vai onko se vain otettu, koska Damon ihailee häntä?
Sehän siis ei ole listalla, että se ois seksiä tihkuva, koska näkee Damonin tuolla.
❤🔥❤🔥❤🔥
 
vierailija
Mitä sillä on merkitystä??? Siis heidän yhdessäolonsa määrällä tai laadulla? Jos eivät aio pariutua, siinä ei mitään one-on-one aikaa tarvita mihinkään. Ystävinä voivat varmasti jutella oli NM paikalla tai ei.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa!!! Jos keskustelet hyvän ystäväsi kanssa henkeviä haluatko että sen puoliso on siinä vieressä kuuntelemassa?? Mä ainakin tapaan ystäviäni ja puhun heidän kanssa puhelimessa niin ettei siinä ole jomman kumman puoliso kuuntelemassa vieressä.
 
vierailija
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa!!! Jos keskustelet hyvän ystäväsi kanssa henkeviä haluatko että sen puoliso on siinä vieressä kuuntelemassa?? Mä ainakin tapaan ystäviäni ja puhun heidän kanssa puhelimessa niin ettei siinä ole jomman kumman puoliso kuuntelemassa vieressä.
Juuri samaa kirjoitin aiemmin. Mä pidän mun ystävien kumppaneista, mutta on siinä ihan eri viritykset riippuen siitä, keitä on paikalla. Kerran mulla oli ystävä, jolla oli useimmiten koko perhe mukana, kun tavattiin, ei siinä itseään kovin tärkeäksi tuntenut joukon jatkona.
 

Yhteistyössä