Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No, mä olen eri mieltä. Olin itse paikalla K 1 keikalla ja K katsoin striiminä ja silloin hän oli HUOMATTAVASTI rennompi.
Se, jos oli K2:lla rennompi kuin K1:llä ei tarkoita sitä, että hänessä oli jotain off K1:llä. Voit ihan itse vaikka tarkistaa sen järkyttävän jäykkyyden ja alakulon tältä videolta! Kohdasta 9:45 eteenpäin :)
Koosteessa on muuten myös Šta bih ja kokonaan! 🤩
 
vierailija
Se, jos oli K2:lla rennompi kuin K1:llä ei tarkoita sitä, että hänessä oli jotain off K1:llä. Voit ihan itse vaikka tarkistaa sen järkyttävän jäykkyyden ja alakulon tältä videolta! Kohdasta 9:45 eteenpäin :)
Koosteessa on muuten myös Šta bih ja kokonaan! 🤩
en tietääkseni väittänyt että hän oli jäykkä ja alakuloinen K 1 vaan jännittyneempi kuin K2. Mikä varmaan selittyy ekalla keikalla, uusilla biiseillä ym.
 
vierailija
Ihan varmasti Bn olemukseen Kultsa1 vaikutti myös se että keikkataukoa muutama kuukausi takana ja ei ollut tuntenut lavalla oloaan kotoisaksi pitkään aikaan eikä tiennyt nyt miltä se taas tuntuu kuten totesikin siinä JOsubsin Lontoon haastattelussa. Sitten sunnuntaina olikin selvästi jo rennompi (ja vitsailikin!) kun kaikki meni hyvin lauantaina ja uudet biisitkin otettiin tosi hyvin vastaan.
 
vierailija
En ole ollut näissä ketjuissa pitkään aikaan ja äsken tuli piipahdettua vauvalla. Onko ne yksityishenkilöä morkkaavat kommentit trollien kirjoittamia vai onko shippaajille oikeasti ok, että hänestä voi puhua tuolla tavoin? Kysyn siksi, koska hämmästelen kovasti niiden yläpeukkujen määrää näissä kommenteissa. Mä en vaan haluaisi uskoa, että tähän oltaisiin menty?
 
vierailija
En ole ollut näissä ketjuissa pitkään aikaan ja äsken tuli piipahdettua vauvalla. Onko ne yksityishenkilöä morkkaavat kommentit trollien kirjoittamia vai onko shippaajille oikeasti ok, että hänestä voi puhua tuolla tavoin? Kysyn siksi, koska hämmästelen kovasti niiden yläpeukkujen määrää näissä kommenteissa. Mä en vaan haluaisi uskoa, että tähän oltaisiin menty?
Monelle varmastikaan ei oo ok. Mulle ei ainakaan ole. Toivon että suurin osa on trollien kynästä.
 
vierailija
En usko minäkään, joku saattaa tarttua johonkin trollin kommenttiin mutta muuten uskon/toivon että ovat trolleja. Peukkuja on myös helppo tehtailla itse että sen perusteella ei myöskään oikein voi sanoa
Se on totta, että peukkuja on helppo tehtailla. Sen näkee ehkä parhaiten, jos sivun uudelleen ladatessa johonkin kommenttiin on mystisesti tullut hyvin lyhyessä ajassa 10 yläpeukkua tai hyvin paljon peukkuja verrattuna kaikkiin muihin ympärillä oleviin kommentteihin. Itse olen ainakin tänä aamuna ohitellut täysin kaikki tuohon aihealueeseen liittyvät jutut enkä ole niitä peukuttanut suuntaan tai toiseen, mutta joku aina niihin lankeaa. Yhä toivoisin ja uskoisin, että suuri osa keskustelijoista on ihan selväjärkisiä ja hyviä ihmisiä, mutta se riittää pilaamaan tunnelman, että paikalle osuu yksikin trolli ja pari, jotka menevät mukaan trollin juttuihin.
 
vierailija
Mua ärsyttää erilaisten korttien heiluttelu turhaan. Oli se sitten rasismi-, misogynia- tai muu kortti. Nuo ovat todellisia ongelmia eikä tilannetta ainakaan paranna se, että jotain väitetään esim. naisvihaksi, kun se ei sitä ole. Todellinen misogynia saa jatkua turhien huutojen vuoksi ja aiheesta keskustelu loppuu.

Täällä ei ole ollut naisvihaa, ellei jossain ihan yksittäisessä viestissä, mutta yleisesti ottaen ei. Tilanteen voisi hyvin kääntää toisinpäin. Jos kyse olisi naisbändistä tai muusta naisjoukosta, ja yksi nainen toisi porukkaan oman miehensä, sitä kritisoitaisiin ihan samoin perustein kuin täällä on tehty. Olisiko se silloin miesvihaa? Ei, vaan ihmiset ovat sanoneet, että siinä tilanteessa he (jotkut, ei välttämättä kaikki) tuntisivat olonsa kiusaantuneeksi tai ärtyneeksi.

Toinen juttu on kokonaan se, minkä verran jos ollenkaan yksityishenkilöistä tulisi keskustella. Helpompaa olisi linjata, ettei yhtään. Tällä kertaa ymmärrän kirjoittajia kuitenkin paremmin, koska lyhyen ajan sisällä on henkilö näkynyt kahden lähipiirin julkaisussa, joita ei poistettu. Helposti siitä voivat jotkut päätellä, ettei aihe ole enää niin kielletty.

Eli keskustellaan tuosta tai ei, mutta toi väärässä paikassa vihakortin heilutus tekee vaan hallaa todellisille vihatilanteille.
 
vierailija
Ja täällä! Tuo ei ole normaalia. Vahtiko hän siellä kun pojat vaihtoi esiintymisvaatteet? He olisi varmaan halunneet jonkun rauhallisen hetken ennen lavalle menoa (jännitystä - kiertueen eka keikka) ilman tätä yhtä porukkaan kuulumatonta siellä.
Kukapa ei haluaisi seurata, kun Bojan vaihtaa vaatteita, jos on mahdollisuus olla paikalla ihan viattomasti😳
 
vierailija
minä olen yksi niistå joka mietti Helsingin ekalla keikalla, että Boitsu oli jotenkin jännittynyt, ja ainakin meininki oli hyvin kaukana NT:n keikoista, vaikka ei hän esim
ahdistuneelta vaikuttanut.

yritin tätä teoriaa heittää vauvalla joskus, mutta se teilattiin. mä siis mietin, että onko niin, että B ja J ovat paljonkin puhuneet tässä alkuvuonnakin ka loppuvuodesta puhelimessa, ja B:lle on tullut tunne että ehkä asiat etenevät eikä ehkä ihan kaikista asioista olekaan puhuttu. Kun hän niin avoimesti J:stä puheli.
Sitten hän tuli tänne ja totesi, että eihän mikään ole muuttunut, päinvastoin tiivistynyt (jos oletettu kihlauskin ois totta tai vaikka ei oliskaan). Ja toinen on koko ajan mukana joka paikassa. Koska siinä ekana iltana otetussa ananaslonkerostoorissa Boitsu on kaukana rennosta.

en tiedä, tämmösen kuvan tästä ehkä nyt saa.
Mä kyllä komppaan sua kaikessa tuossa.
 
vierailija
Mä kyllä komppaan sua kaikessa tuossa.
Aikamoinen pudotus maan pinnalle on siinä tapauksessa tullut. Tosi outoa, että B yhtäkkiä oli niin todella avoin kaikesta K hon liittyvästä ja sitten vierailu ei ainakaan ulkopuolisen silmin vastannut B n tunnelmia. Voihan olla, että se avoimuus johtui siitä, että molempien mielestä ollaan kaverivyöhykkeellä, jolloin mitään isompia odotuksia ei ollutkaan.
 
vierailija
Se, jos oli K2:lla rennompi kuin K1:llä ei tarkoita sitä, että hänessä oli jotain off K1:llä. Voit ihan itse vaikka tarkistaa sen järkyttävän jäykkyyden ja alakulon tältä videolta! Kohdasta 9:45 eteenpäin
Koosteessa on muuten myös Šta bih ja kokonaan!
Miksi pitää aina eri kommentteja yhdistellä pilkallisesti ja väittää jonkun mielipiteeksi. Esim. itse olen se, joka sanoi, että Bojan näytti jäykältä joissain K1-videoissa, mutta olen eri tyyppi kuin jotka puhuivat alakulosta. Jäykkyyttä todellakin näin joissain videoissa (joskaan mitään järkyttävää siinä ei tietysti ole), en alakuloa. Ja uskon sen liittyneen todennäköisesti jännitykseen enkä lukisi siihen itse muuta. (Enkä ollut tällä palstalla viime yönä ja tänään ennen tätä viestiä, kun -tutti meininki liikaa.)
 
vierailija
En ole ollut näissä ketjuissa pitkään aikaan ja äsken tuli piipahdettua vauvalla. Onko ne yksityishenkilöä morkkaavat kommentit trollien kirjoittamia vai onko shippaajille oikeasti ok, että hänestä voi puhua tuolla tavoin? Kysyn siksi, koska hämmästelen kovasti niiden yläpeukkujen määrää näissä kommenteissa. Mä en vaan haluaisi uskoa, että tähän oltaisiin menty?
Enemmän kai täällä on viime päivinä jauhettu yksityishenkilöstä kuin vauvalla. Ei oikein enää viitsi edes tulla tänne, kun keskustelu pyörii vaan kyseisen aiheen ympärillä, enkä usko että sitä käyvät vain trollit keskenään.
 

Yhteistyössä