Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä teilaan edelleenkin tämän ja kyseenalaistan erityisesti tällaiset tulkinnat "jännittyneestä" B:stä ananaslonkero kädessään. Se klippi on kaksi sekuntia pitkä ja B hymyilee siinä ihan luonnollisesti. En tiedä, miksi siitä nyt pitää vääntää muuta kuin se on, varsinkin kun samalta illalta on vielä se muraalihassutteluvideo, jossa en usko B:n olleen lainkaan jännittynyt.
No ihan kuinka vaan, mä näen asian ihan eri tavalla. Eipä sitten keskustella tästä enempää.
 
vierailija
Mä teilaan edelleenkin tämän ja kyseenalaistan erityisesti tällaiset tulkinnat "jännittyneestä" B:stä ananaslonkero kädessään. Se klippi on kaksi sekuntia pitkä ja B hymyilee siinä ihan luonnollisesti. En tiedä, miksi siitä nyt pitää vääntää muuta kuin se on, varsinkin kun samalta illalta on vielä se muraalihassutteluvideo, jossa en usko B:n olleen lainkaan jännittynyt.
oli miten oli, jotainhan tuossa Suomen reissulla tapahtui, kun meno bäkkärilläkin jäykkää, bussiin mukaan meno vaihtui pikaisiksi piipahduksiksi ja muutenkin fiilis oli ainakin hyvin erilainen kuin NT:llä
 
vierailija
Tän ketjun nimi pitäis olla Yöllinen ankeutusketju. Missäs olikaan piilotettuna se iloa tuottava positiivinen shippausketju?
Rupesi yöllä suorastaan naurattamaan lopulta, kun oli ylianalyysit tulilla. Varsinainen iloa tuottava shippausketju. Pitihän niitä sitten lukea, ja nyt pitäis töihin kyetä. Aamulla näyttää muuten kaikki aina paremmalta. ---> Tässä tarinassa on ollut niin monia karikkoja ja myrskyjä, että ei tää laiva nyt v****p****s*****a tällaisesta kosahda karille. On tää tarina elänyt jo todistetusti vuonna 1932.
 
vierailija
Suututtiko, kun tämä sai vain alapeukkuja Vauvalla, niin piti kopioda sama roskaviesti tänne? Mutta jatka sinä toki harhaista kirjoitteluasi vaan, tällä inttämisellä saakin hyviä todellisuuden muuttumaan haluamaksesi. Koska faktaahan tämä ei ole, vaikka kuinka sen haluaisit olevan.
Ööö tämä viesti ei ole voinut olla vauvalla, koska kirjoitin sen tuolloin yöllä vauvan ollessa kiinni, enkä muutenkaan sinne juuri kirjoittele (mene ihmeessä kolumaan ne viestit läpi, niin huomaat, ettei siellä tätä ole). Toki siellä on moni vähän epäillyt samoja juttuja, joten jotakin samantapaista voi toki löytyä, joskaan ei tätä.
Aika hauskaa, että puhut harhaisuudesta, jos itse ajattelet Bn ja Kn jollain tavalla olevan romanttisesti yhdessä. Taitaa harhainen löytyä ihan peilistä katsomalla.
 
vierailija
Ai niin, ja Damon-pakottajille tiedoksi: hän oli keikalla paremman puoliskonsa/bff Sadien kanssa ja he lähtivät heti keikan jälkeen taksilla yhdessä pois. Lähde: tumblrkäyttäjä izpira-se-plato.
Hahaha, nyt on jo paksua. Mene katsomaan Bojanin keikanjälkeinen story, niin näet siellä Damonin myös. Jos haluat trollata ja/tai kieltää asioita, tarkista edes ihan perusjutut ennen kuin avaudut.

 
vierailija
Hahaha, nyt on jo paksua. Mene katsomaan Bojanin keikanjälkeinen story, niin näet siellä Damonin myös. Jos haluat trollata ja/tai kieltää asioita, tarkista edes ihan perusjutut ennen kuin avaudut.

Onko jotenkin vaikea ymmärtää aikajanaa? Damon poistui keikkapaikalta Sadien kanssa sanottuaan heipat Joksuille. Ei jäänyt sen enempää hyörimään paikalle tai kiivennyt bussiin, kuten joku varmaan seuraavaksi olisi tullut väittämään.
 
vierailija
Ööö tämä viesti ei ole voinut olla vauvalla, koska kirjoitin sen tuolloin yöllä vauvan ollessa kiinni, enkä muutenkaan sinne juuri kirjoittele (mene ihmeessä kolumaan ne viestit läpi, niin huomaat, ettei siellä tätä ole). Toki siellä on moni vähän epäillyt samoja juttuja, joten jotakin samantapaista voi toki löytyä, joskaan ei tätä.
Aika hauskaa, että puhut harhaisuudesta, jos itse ajattelet Bn ja Kn jollain tavalla olevan romanttisesti yhdessä. Taitaa harhainen löytyä ihan peilistä katsomalla.
Hyvä että edes tunnistat harhaisuutesi. En nimittäin ajattele B ja K olevan romanttisessa suhteessa, joten sun kohdallasi se totuuden vääntelijä peiliin katsomalla löytyykin. :)
 
vierailija
Nyt jokainen täällä voisi vähän miettiä mitä tänne kirjoittaa OIKEISTA ihmisistä!! Tämä ei ole haukkumispalsta yhtään vaan fiilistelyketju. K&jaB:llä kaikki hyvin se että Suomesta ei kauheesti postauksia tullut johtuu ihan siitä et halusivat yksityisesti viettää aikaa keskenään olihan ne K:n vanhemmillakin viettämässä aikaa? Jatkossa sit voitais keskittyä positiivisiin asioihin eikä haukuta yksityishenkilöäkään koska me ei tiedetä taistoja miksi hän on mukana!!!
 
vierailija
No ihan kuinka vaan, mä näen asian ihan eri tavalla. Eipä sitten keskustella tästä enempää.
Mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa. Täällä näyttäis nyt olevan yksi todellisuuden kieltävä tyyppi, joka huutelee tosi aggressiivisesti takaisin jos tätä, tai mitään Bn ja Dn liittyen pohtii. Paistaa oma pettymys vain läpi. Ehkä joo parempi antaa olla, eipä tuosta mitään järkevää keskustelua saa aikaiseksi.
 
vierailija
Mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa. Täällä näyttäis nyt olevan yksi todellisuuden kieltävä tyyppi, joka huutelee tosi aggressiivisesti takaisin jos tätä, tai mitään Bn ja Dn liittyen pohtii. Paistaa oma pettymys vain läpi. Ehkä joo parempi antaa olla, eipä tuosta mitään järkevää keskustelua saa aikaiseksi.
Ainoa järkevä viestisi aiheesta, jatka vain samaa rataa!
 
vierailija
Hyvä että edes tunnistat harhaisuutesi. En nimittäin ajattele B ja K olevan romanttisessa suhteessa, joten sun kohdallasi se totuuden vääntelijä peiliin katsomalla löytyykin.
Sun kannattaa nyt oikeasti miettiä, pitäiskö sun ottaa vähän etäisyyttä ja tehdä muuta välillä, jos näin raivostut, kun joidenkin mielipiteet/näkemykset eroavat omistasi.
 
vierailija
Sun kannattaa nyt oikeasti miettiä, pitäiskö sun ottaa vähän etäisyyttä ja tehdä muuta välillä, jos näin raivostut, kun joidenkin mielipiteet/näkemykset eroavat omistasi.
Samat sulle. Miten ihmeessä voit ottaa noin henkilökohtaisesti tuntemattomien ihmisten suhteen, että rupeat rustaamaan heille romanssia parin somepostauksen perusteella ja väität sitä vielä todellisuuteen perustuvaksi ihan vain siksi, että sinä näet asian niin?
 
vierailija
Samat sulle. Miten ihmeessä voit ottaa noin henkilökohtaisesti tuntemattomien ihmisten suhteen, että rupeat rustaamaan heille romanssia parin somepostauksen perusteella ja väität sitä vielä todellisuuteen perustuvaksi ihan vain siksi, että sinä näet asian niin?
Olen eri, mutta kysypä tuota näiltä kymmeniltä (?) shippaajilta, jotka uskovat Klla ja Blla sitä romanssia olevan 😂
Ja kyllä muuten sinäkin vaikutat melko henkilökohtaisesti asiat ottavan, kun noin aggro olet. Ne, jotka eivät ota, toteavat olevansa eri mieltä ja jatkavat rauhassa.
 
vierailija
Mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa. Täällä näyttäis nyt olevan yksi todellisuuden kieltävä tyyppi, joka huutelee tosi aggressiivisesti takaisin jos tätä, tai mitään Bn ja Dn liittyen pohtii. Paistaa oma pettymys vain läpi. Ehkä joo parempi antaa olla, eipä tuosta mitään järkevää keskustelua saa aikaiseksi.
Lämpimästi suosittelen B&D ketjun perustamista, siellä voi keskustella samanmielisten kanssa niin paljon kuin lystää. Tämä on K&B ketju.
 
vierailija
Niin no jos tumblriin joku jotakin kirjoittaa, niin onhan sen oltava fakta . Lukee siellä myös Bn ja Dn olevan poikaystäviä, joten selvishän sekin mysteeri sitten kertaheitolla. Kiitos tästä! En tiennytkään, että siellä kaikki "tieto" aina täsmää...
Siis täällä otetaan todesta Jodelissa anonyymisti huudellut havainnot ja palstan omat nimimerkit, mutta tumblrin pitkän linjan nimimerkilliset ja toisinaan omilla kasvoillaan postaavat on sitten liikaa? Kummallinen logiikka, mutta jos se näin pitää vääntää omaa teoriaa tukemaan, niin selvä.
 
vierailija
Tuokin voinut olla ihan tahallista "näyttämistä", ettei välitä ja "kaikki on hyvin". Eikai hän nyt keikalla sanoisi, että oikeastaan aika paska ja pettynyt fiilis ja bäkkärillekin raahattu henkilöä, mitä todellakaan ei haluais nähdä tms. Eihän se nyt millään niin olisi voinut tehdä. Joten tottakai sanoisi just noin, että rento fiilis. Eihän se mikään lapsi ole, joka ei pystyisi tunteitaan hallitsemaan/peittelemään.
No oli kyllä koko K1:n rennon oloinen ja myös hyväntuulisen.
 

Yhteistyössä