Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitäs siitä Aavan selonteosta nyt jäikään käteen: Jan on sekä miehiin, että naisiin päin ja raportoija koki olevansa liian erirytminen Janin kanssa saadakseen tästä oikein mitään irti. Jere on hetero ja Bojan pitää Jereä epäluotettavana ja yhteen aikaan ei vastannut tämån puheluihin. Mikellä on Bojanista ja Jerestä kuva, mikä ei jätä mitään arvailujen varaan. J: n kumppanitilanne epämääräinen.

Siinä tais olla pääasiat
Ei sanonut, että Jere hetero, toi meni väärin sinulla, sanoi, että on B:stä kiinnostunut, muttei tiedä onko muista miehistä, ja viisuissa tapahtunut jotakin seksuaalista
 
vierailija
Ja tämän kaiken Jan on lauleskellut tuntemattomalle suomalaisfanille, jonka antoi nukkua kämpässään pari yötä, kun oli itse Thaimaassa. Jep.

Jos ihan oikeasti uskottaisiin tähän tarinaan, niin mitä se kertoisi Janista ihmisenä. Hän on miehiin päin vähän enemmän mutta raahaa kämpilleen naisfaneja, joiden antaa siellä yöpyä ja joille purkaa kavereidensa ja kavereidensa kavereiden henkilökohtaiset asiat seksuaalista suuntautumista myöten tietämättä lainkaan, keille kaikille (ja tässä tapauksessa aivan kaikille) tarinat kulkeutuvat. Siis Jan, joka muutenkin on hitaasti lämpenevä ja varovainen eikä tee mitään äkkinäisiä päätöksiä.

Tämä siis kaatuu täysin omaan mahdottomuuteensa. Uskoisin tämän paremmin, jos kyse olisi B:stä, jonka hyvään sydämeen fani osaa jollain riipaisevalla tarinalla iskeä mutta missään tilanteessa en Janista.
 
vierailija
Niin ja viisuissa olisi tapahtunut kaksikon välillä jotain fyysistä kännissä. Toinen (B) halusi suhteelta enemmän kuin mitä toinen (J) pystyi antamaan.

Mutta en mä näitä nyt totena pitäisi, spekulaatiota siinä missä mikä tahansa muukin.
No ei olleet tosia päästä keksittyjä juttuja, Jan kahden viikon aikana tollasia olisi höpötellyt toisista ihmisistä niin ei ole uskottavaa, kun ei ole puhelias muutenkaan
 
vierailija
Oi ihana Bojere ❤
Olen taas / edelleen aivan rakastunut.

Pitkään olin aivan jumissa dreijausficin kanssa, mutta eilen yhtäkkiä suihkussa alkoi muotoutumaan.

Kahtellaan, josko irtoisi tänään.

Mango

P.s. MRS
 
vierailija
Mä päätin rohkaista itseni ja liittyä ruissi-nautojen joukkoon, jos sellainen kasaan saadaan. Mihin sähköpostiosoitteeseen sai lähettää viestiä? Kiitos heille, jotka jaksavat hoitaa ja järjestää näitä asioita.
Hei! Laita vain mulle osoitteeseen laivanrakentaja @ proton. me (välit pois) viestiä, niin liitän sut mukaan viestirinkiin. :)

T. laivanrakentaja
 
vierailija
Mä oon miettinyt tuota niiden yöpymissysteemiä Suomen reissulla (asiahan ehdottomasti kuuluu minulle). Keitä siellä K n vanhempien luona on yöpynyt, K, joksut, NM ! , K n vanhemmat, pikkuveli. Onko osa nukkunut K n lapsuuden huoneessa, olisi söpöä, jos B. Kaksi yötä lapsuudenkodissa ke- pe, loput hotellissa?
Pelkät joksut? Vanhemmat antaneet kämpän heidän käyttöönsä ja itse olleet muualla ensimmäisen illan jälkeen. Tai mistä sitä tietää minne B on muraalilla käynnin jälkeen mennyt yöksi, ehkäpä ei ole edes palannut vanhempien kämpille.
 
vierailija
Pelkät joksut? Vanhemmat antaneet kämpän heidän käyttöönsä ja itse olleet muualla ensimmäisen illan jälkeen. Tai mistä sitä tietää minne B on muraalilla käynnin jälkeen mennyt yöksi, ehkäpä ei ole edes palannut vanhempien kämpille.
Tai sit vanhemmat olleet kans sit Joksut ja K? Ei me tiedetä kuinka iso se talo on vai tiedetäänkö? Ja Joksuthan (paitsi B K:n kanssa) voineet nukkua samassa huoneessakin se tuskin heille on ongelma :D
 
vierailija
Tuli kyllä aika hauska mielikuva Joksuista samassa huoneessa yrittää saada unta vieraassa paikassa mut juttelusta ja naurusta ei meinaa tulla mitään varsinkin jos someja katsovat samalla 😁
 
vierailija
Tuo K:n uusin story on kyllä selkeä viittaus siihen Joksujen reelsiin, jossa K ja B leikisti nyrkkeilivät yhdessä. Sitä ei koskaan tiedä mitä K työntää somen virtaan.
 

Yhteistyössä