Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä päätin rohkaista itseni ja liittyä ruissi-nautojen joukkoon, jos sellainen kasaan saadaan. Mihin sähköpostiosoitteeseen sai lähettää viestiä? Kiitos heille, jotka jaksavat hoitaa ja järjestää näitä asioita.
 
vierailija
Olin itse paikalla tosi lähellä lavaa, ja minulla livenä huomio kiinnittyi erityisesti Kärtsän/Jeren lämpöä täynnä oleviin katseisiin Bojania kohtaan. Olin itsekin ihan täynnä rakkautta sen esityksen jälkeen, ja olikin yllättävää lukea miten ristiriitaiset tunnelmat palstoilla oli. Joissain kohdissa näen kyllä myös vakavoitumista ja jonkinlaista surumielisyyden vivahdetta, mut en usko sen olevan mitään negatiivista. Joissakin kohdissa loppuhalauksissa molemmat vaikuttavat minun mielestä liikuttuneilta.

Mun mielestä tässä CCC:ssa on jotain erilaista, hienovaraista herkkyyttä NT:n riemuun ja räjähtävään lataukseen verrattuna, ja se on omalla tavallaan tosi ihanaa
Minä tulkitsin tallenteista että muutamassa kohtaa K naamio jotenkin rakoili ja tuli tunteiden sekamelska läpi. En toki tiedä miten oli oikeasti. Itselle tuli se vaikutelma vain että kävi tosi vaikeaksi K se tilanne.
 
vierailija
Ei niin, tiesi varmaan, että Bojaniin tämä yhdistetään. Kukaan ei oikeastaan huijaa, kun postauksen vastaanottaja omasta halustaan tulee huijatuksi.
Näinhän periaatteessa on, mutta toki tämäkin osoittaa ettei somehiljaisuus suinkaan tarkoittanut kiertueella sitä, että shippaus häiritsisi koska tässä sitä omalla tavallaan uudelleen lietsotaan. Totta kai K:lla voi (ja varmaan onkin) myös olla ihan aidosti ikävä ystäväänsä vaikka huumoria onkin.
 
vierailija
En edes lue ficcejä, mutta annan ficin aiheen: Flamingossa keilailun jälkeen J ja B erkaantuvat muusta joukosta ja matkaavat yöpymään Käärijähomeen. (Vai joko tästä on kirjoitettu?)
 
vierailija
En edes lue ficcejä, mutta annan ficin aiheen: Flamingossa keilailun jälkeen J ja B erkaantuvat muusta joukosta ja matkaavat yöpymään Käärijähomeen. (Vai joko tästä on kirjoitettu?)
Mä oon miettinyt tuota niiden yöpymissysteemiä Suomen reissulla (asiahan ehdottomasti kuuluu minulle). Keitä siellä K n vanhempien luona on yöpynyt, K, joksut, NM ! , K n vanhemmat, pikkuveli. Onko osa nukkunut K n lapsuuden huoneessa, olisi söpöä, jos B. Kaksi yötä lapsuudenkodissa ke- pe, loput hotellissa?
 
vierailija
Minä tulkitsin tallenteista että muutamassa kohtaa K naamio jotenkin rakoili ja tuli tunteiden sekamelska läpi. En toki tiedä miten oli oikeasti. Itselle tuli se vaikutelma vain että kävi tosi vaikeaksi K se tilanne.
Tuun tosi jälkijunassa tähän keskusteluun mut oon miettinyt olisko käynyt niin, että keikkatauolla ei päässyt kunnolla Käärijän rooliin ja tipahteli sieltä lavalla herkkis-Jereksi. Vois kuvitella että tuo on haastava tilanne, yhtäkkiä turistina reissussa best boyfriendin keikalla pitäis olla yhden biisin ajan Käärijä, vaikkei oikein edes huvittais, juuri kun on pidempään saanut olla kaverien kanssa ihan vaan Jere. Se lutuinen best friend and maybe something more on ihan siinä käden ulottuvilla ja tunteet puskee pintaan.
 
vierailija
Mitäs siitä Aavan selonteosta nyt jäikään käteen: Jan on sekä miehiin, että naisiin päin ja raportoija koki olevansa liian erirytminen Janin kanssa saadakseen tästä oikein mitään irti. Jere on hetero ja Bojan pitää Jereä epäluotettavana ja yhteen aikaan ei vastannut tämån puheluihin. Mikellä on Bojanista ja Jerestä kuva, mikä ei jätä mitään arvailujen varaan. J: n kumppanitilanne epämääräinen.

Siinä tais olla pääasiat
 
vierailija
Mitäs siitä Aavan selonteosta nyt jäikään käteen: Jan on sekä miehiin, että naisiin päin ja raportoija koki olevansa liian erirytminen Janin kanssa saadakseen tästä oikein mitään irti. Jere on hetero ja Bojan pitää Jereä epäluotettavana ja yhteen aikaan ei vastannut tämån puheluihin. Mikellä on Bojanista ja Jerestä kuva, mikä ei jätä mitään arvailujen varaan. J: n kumppanitilanne epämääräinen.

Siinä tais olla pääasiat
Unohdit, että B myös selkeästi enemmän miehiin päin muutenkin ja luullut, että K ei enää suhteessa, tai ainakin irtaantumassa siitä.
 
vierailija
Mitäs siitä Aavan selonteosta nyt jäikään käteen: Jan on sekä miehiin, että naisiin päin ja raportoija koki olevansa liian erirytminen Janin kanssa saadakseen tästä oikein mitään irti. Jere on hetero ja Bojan pitää Jereä epäluotettavana ja yhteen aikaan ei vastannut tämån puheluihin. Mikellä on Bojanista ja Jerestä kuva, mikä ei jätä mitään arvailujen varaan. J: n kumppanitilanne epämääräinen.

Siinä tais olla pääasiat
Niin ja viisuissa olisi tapahtunut kaksikon välillä jotain fyysistä kännissä. Toinen (B) halusi suhteelta enemmän kuin mitä toinen (J) pystyi antamaan.

Mutta en mä näitä nyt totena pitäisi, spekulaatiota siinä missä mikä tahansa muukin.
 

Yhteistyössä