Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hitto, jos toi makkaratehtaan keikka on JO:n ainoa keikka Sloveniassa tänä vuonna (en kyllä jaksa uskoa tuohon)! Tuntuisi kyllä absurdiltakin mennä katsomaan juuri toi keikka, mut ajankohta on mulle joka tapauksessa mahdoton, joten no can do.

Olen haaveillut kesäreissusta sinne päin Eurooppaa, ja olisi niin hienoa yhdistää reissuun Joksujen keikka kotona.
 
vierailija
Avokki näkyy näissä tapahtumissa ainoastaan hillitäkseen shippausta. Tää on Bojanin ja Kärtsänkin toive, koska he eivät edes yritä peitellä ja piilotella avokkia, vaan hän näkyy kaikkien kavereidenkin instoissa.
 
vierailija
Puutarhassa on mun mielestä vähän kehittyneempää ja aikuisempaa pohdintaa aiheeseen liittyen, jos jotakuta kiinnostaa käydä lukemassa. Olisiko noin 2 viimeistä sivua suunnilleen.
 
vierailija
Uudesta ketjusta puhuttiin, joka jo poistunut eli se pettyneiden tunteiden purku ketju
Okei. No mut sehän kuulostaa vain hyvältä, että tuollainenkin on saatu, parempihan ne fiilikset on ulos päästää kuin jättää hautumaan mieleen. Ihmeellistä toisten puolesta loukkaantumista taas kun haukutaan, että jotkut on pettyneitä ja ”puhuneet pahaa”. Eiköhän osa siitä pahan puhumisesta provosoidu siitä, kun täällä on osa niin inhottavia pettyneitä kohtaan. En usko, että kukaan pettynyt oikeasti ”vihaa” Kärtsää tai aidosti halveksii, voi olla vain tämä yksi asia, missä on petytty niin sou what.
Turha sellaisesta on muiden loukkaantua 😀
 
vierailija
Kaksi ketjua jotka pysyivät molemmat pinnalla vain hetken. Siellä olisi saanut keskustella niistä asioista mistä tulee jatkuva vääntö paatilla. Aloitus oli liian raflaavasti kirjoitettu että haukkuminen sallittu mutta meno oli kesyä. Etelistä sai vääntää se joka halusi jne.
Harmi kun tuolta Vauvalta aina poistuu kaikki. Noi pitäis tehdä salakielisiksi otsikko ja aloitus myös, vaikka jostain tv-sarjasta 😉😂 (eikä ois juoni niin kaukanakaan 😁)
 
vierailija
No huhhuh. Katsokaa ig kaarijahome.
Nonni. Että nää vieraat ovat saman arvoisia kuin Jokeripojat ja Bojan Riiassa sitten. En kyllä ymmärrä miksi osa täällä vielä miettii, että NM on varmistamassa ettei jotain tapahdu… Senhän varmistivat meille pojat ihan itse, tarkemmin sanottuna Jere. Eivät enää yrittäneetkään saada sikaa vain kaksin sen enempää tai ihmeemmin.
Eikö se olisi jo aika hyväksyä? Että K ei aio ottaa miestään, Bojania?
 
vierailija
Nonni. Että nää vieraat ovat saman arvoisia kuin Jokeripojat ja Bojan Riiassa sitten. En kyllä ymmärrä miksi osa täällä vielä miettii, että NM on varmistamassa ettei jotain tapahdu… Senhän varmistivat meille pojat ihan itse, tarkemmin sanottuna Jere. Eivät enää yrittäneetkään saada sikaa vain kaksin sen enempää tai ihmeemmin.
Eikö se olisi jo aika hyväksyä? Että K ei aio ottaa miestään, Bojania?
K kyllä tekee selväksi, että Bojan ei ole hänelle niin tärkeä kuin halutaan uskoa. Minä muiden joukossa en millään voi käsittää, että tilanne ihan oikeasti on tämä. Mutta uskottava on. Siitä olen tosi iloinen, että B näyttää ainakin ulospäin siltä, että pärjää. Eikä tämä ole syyte K lle, tämä on vain todellisuuden toteamista.
 
vierailija
Nyt en taas ymmärrä, mistä nää puolestaloukkaantujat ovat kaivautuneet. K ei ikinä luvannut mennä Tallinnaa pidemmälle, ja hänellä on todennäköisesti muitakin hommia jo tässä vaiheessa eli ei olisi ehtinytkään Tallinnasta pidemmälle ennen kuin olisi jo pitänyt palata. Uskomatonta nirinää ja narinaa toisten ihmisten puolesta ja sellainen meno, että kuvittelette näkevänne toisten pään sisään. Ihan uskomatonta.
 
vierailija
K kyllä tekee selväksi, että Bojan ei ole hänelle niin tärkeä kuin halutaan uskoa. Minä muiden joukossa en millään voi käsittää, että tilanne ihan oikeasti on tämä. Mutta uskottava on. Siitä olen tosi iloinen, että B näyttää ainakin ulospäin siltä, että pärjää. Eikä tämä ole syyte K lle, tämä on vain todellisuuden toteamista.
Hei ei nyt oikeasti tätä taas 😞 ei me täällä tiedetä tarpeeksi vetääksemme tuollaisia johtopäätöksiä. On mahdollista, että "keikkabussiin hyppääminen" on alun perinkin ollut vain kuvainnollinen ilmaus. Tai on mahdollista, että ei ollut kuvainnollinen, mutta muutokset suunnitelmiin ovatkin tulleet Jokereiden suunnalta syystä tai toisesta. Somessa on nähty pari pientä pätkää, joten ei myöskään ole tietoa kahdenkeskisen ajan määrästä.
 
vierailija
Jos näin on, niin ei pitäisi syytä olla huoleen mikäli kokisi että poikien välillä ihan vaan pelkkää platonista ystävyyttä.
Tämä on loogisin johtopäätös minunkin mielestä. K meni (vai pitäisikö sanoa pääsi) NT:llä Turkuun. Tapahtuiko siellä jotain tai oli lähellä tapahtua, jonka johdosta K ei enää itse uskalla päätyä samaan tilanteeseen tai joku muu henkilö estää saman tapahtuvan uudelleen? Sitä ei tarvitsisi estää, jos K&B olisi tosiaan pelkkää ystävyyttä. Eniten ihmetyttää tuo, että K ei mennyt maanantaiksi Tallinaan, vaikka sitten heilumaan koko bändin kanssa. No, ehkä hänellä oli esim. jotain pakollisia työasioita maanantaina hoidettavissa, mutta hieman erikoista tuo oli.
 

Yhteistyössä