Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kummasti se vaan Loverpoolin peukutukset väheni samaan aikaan kuin Jankkarellan kommenttien kasvoi, että kyllä se toksisuus näköjään kivasti ihmisiä veti puoleensa. 😏

Ja kyllä, kävin katsomassa mistä ihmeestä ihmisillä oli niin pakottava tarve päästä jankuttamaan. En kyllä ymmärrä miksi, koska tiesin sen hyvin käymättäkin.
 
vierailija
Kummasti se vaan Loverpoolin peukutukset väheni samaan aikaan kuin Jankkarellan kommenttien kasvoi, että kyllä se toksisuus näköjään kivasti ihmisiä veti puoleensa.

Ja kyllä, kävin katsomassa mistä ihmeestä ihmisillä oli niin pakottava tarve päästä jankuttamaan. En kyllä ymmärrä miksi, koska tiesin sen hyvin käymättäkin.
Siis mikä ketju toi on, josta kuvaillaan että oli 10 tai 20 peukkua? Joku uusi ketju perustettu?
 
vierailija
Kummasti se vaan Loverpoolin peukutukset väheni samaan aikaan kuin Jankkarellan kommenttien kasvoi, että kyllä se toksisuus näköjään kivasti ihmisiä veti puoleensa.

Ja kyllä, kävin katsomassa mistä ihmeestä ihmisillä oli niin pakottava tarve päästä jankuttamaan. En kyllä ymmärrä miksi, koska tiesin sen hyvin käymättäkin.
Viittaatko pitkään ketjuun Vauvalla? M/S Loverpooliin siis?
 
vierailija
Uudesta ketjusta puhuttiin, joka jo poistunut eli se pettyneiden tunteiden purku ketju
Se oli suoraan sanottuna ketju, missä haukuttiin K:ta ja hänen läheisiään itse annetulla luvalla. Vastenmielistä kiusaamista. En ymmärtä miten kukaan normaali K:n tai B:n faniksi itseään kutsuva tekee tuollaista. Perustuen vielä pelkkiin itseluotuihin olettamuksiin, joista kukaan meistä ei oikeasti tiedä mitään faktaa. Avasi kyllä silmät siihen, miten järkyttäviä ihmiset ovat. En yhtään ihmettele, että koulu- ja työpaikkakiusaaminen on niin yleistä, jos tuollaista pidetään hyväksyttävänä. Miten tuohon osallistuneet ihmiset edes kehtaavat mennä B:n tai K:n keikoille tai katsoa heitä silmiin. Tietäen miten B on ahdistunut aiemmin somekommentoinneista ja K juuri julkaissut musiikkivideon, jossa käsitellään vihakommentteja. Tuohan on juuri sitä mistä pojat ovat puhuneet.
 
vierailija
Turha nyt on riehua. Kyllä me vastauksia saadaan ajallaan. Jos ei suoraan, niin epäsuoraan. B on sen verran K potpuroinut lähiaikoina, että eiköhän häneltä kysytä hänestä monia kertoja haastatteluissa.
 
vierailija
Mä en voi mitään sille että oon nyt muutamana päivänä ajatellut onko B loukkaantunut siitä että Kn mukana tulee aina se kolmas pyörä, koska jos ajattelee omalle kohdalle että näkis harvoin ystävän kanssa ja aina ois matkassa myös kolmas henkilö niin eipä se todellakaan kivalta tuntuis... No jospa reissusta jossain vaiheessa jotain paljastuksia tulis ja kertoo kai sekin omalta osaltaan jotain jos joku haastattelija vaikka sattuis kysymään asiasta ja B ei halua vastata/muut Joksut vaan vastaa. Toivon todella että oon aivan väärässä tämän asian suhteen
 
vierailija
Mä en voi mitään sille että oon nyt muutamana päivänä ajatellut onko B loukkaantunut siitä että Kn mukana tulee aina se kolmas pyörä, koska jos ajattelee omalle kohdalle että näkis harvoin ystävän kanssa ja aina ois matkassa myös kolmas henkilö niin eipä se todellakaan kivalta tuntuis... No jospa reissusta jossain vaiheessa jotain paljastuksia tulis ja kertoo kai sekin omalta osaltaan jotain jos joku haastattelija vaikka sattuis kysymään asiasta ja B ei halua vastata/muut Joksut vaan vastaa. Toivon todella että oon aivan väärässä tämän asian suhteen
Samoja ajatuksia mulla.
 
vierailija
Siis mikä ketju toi on, josta kuvaillaan että oli 10 tai 20 peukkua? Joku uusi ketju perustettu?
Kaksi ketjua jotka pysyivät molemmat pinnalla vain hetken. Siellä olisi saanut keskustella niistä asioista mistä tulee jatkuva vääntö paatilla. Aloitus oli liian raflaavasti kirjoitettu että haukkuminen sallittu mutta meno oli kesyä. Etelistä sai vääntää se joka halusi jne.
 
vierailija
vierailija
Sori mutta se jodelissa ollut kuva siitä kun se lämppäri Tallinnan keikalla paljasti Kn olevan lavalla niin SIINÄKIN NM paikalla vaikutti ihan siltä että hän oli siellä varmistaakseen ettei pojat vaan liikaa koskettele toisiaan. Tuntuu ihan kauheelta ees sanoa tällästä :(
 
vierailija
Sori mutta se jodelissa ollut kuva siitä kun se lämppäri Tallinnan keikalla paljasti Kn olevan lavalla niin SIINÄKIN NM paikalla vaikutti ihan siltä että hän oli siellä varmistaakseen ettei pojat vaan liikaa koskettele toisiaan. Tuntuu ihan kauheelta ees sanoa tällästä
Mäkin oon samoilla linjoilla, itsellenikin tuli siis tuollainen olo siitä kuvasta ja on huono omatunto että edes mietin tätä koska kyseessä yksityishenkilö. Mutta ei voi mitään, oudolta vaikutti minun silmään.
 
Joker out gig at a salami factor birthday factory wasn't on my bingo card, but here we are!

For those who are still interested in JO gig in Slovenia and making it a holiday - 14 June seems to be the day !!!


(the info is shared right at the bottom of the article, it says This year's only gig in SLO will be on 14 June)

It doesn't say exact location, but I am guessing Ptuj since that's where that company is.
 

Yhteistyössä