Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko se nyt niin, että sinäkään et oikein Turkista välitä ja tuonne et lähde?
En ole lähdössä Turkkiin. Mutta toivottavasti terveydentilani mahdollistaa jollekin keikalle lähdön. Lupailevat Balkanin-kiertuetta, jossa ainakin Belgradin luulisi olevan varmasti mukana, mutta on myös useita muita potentiaalisia kaupunkeja useissa eri maissa, joihin voisin mennä. Romania olisi kivoin, kun minulla on siellä hyvä kaveri (toki Belgradissakin). Ehkä hän lähtisi keikallekin mukaan. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Nöin voi olla, mutta kun kirjoittivat postaukseensa sen soon ja sitten vielä tuo kommentti livessä, niin ehkä se vähön toiveita herättää. No, nähtäväksi jää, jos heillä tosiaan on keikkq Helsingissä SOON, niin pakkohan se kohta on julkaista.
Jos näin oikeasti on, niin alkaa kohta olla kasassa ne Bojanin lupaamat "multiple" keikat. Tuo Ruissin keikka ei edes todennäköisesti edes niihin ollut laskettu. Eli varmasti on suunnitteilla ainakin syksylle levyn julkaisun jälkeen.
 
vierailija
Mikä uusista biiseistä on suosikkinne? Itsellä varmaan Šta bih ja. Siinä on jotain tosi vetäviä musiikillisia ratkaisuita ja vetoaa enemmän kuin vaikka EW, vaikka tosi hankala verrata kahta ihan erilaista biisiä.
Tuo EW poikkeaa tosiaan kaikin puolin JO muista biiseissä. Tykkään siitä kyllä, mutta en voi olla miettimättä, kuinka se istuu kokonaisuuteen tulevalla levyllä, jos muut biisit on sitten tuollaisia kuin Šta bih ja. Tykkään tosi paljon Bluzasta, siinä on jotenkin ihana sävelkulku ja toivon, että sitä vielä korostetaan studio versiossa. Šta bih ja on aivan mielettömän hyvä live biisi, se kyllä imaisi mukaansa siellä Kultsalla ihan ekoista tahdeista alkaen 🤩
 
vierailija
Tuo EW poikkeaa tosiaan kaikin puolin JO muista biiseissä. Tykkään siitä kyllä, mutta en voi olla miettimättä, kuinka se istuu kokonaisuuteen tulevalla levyllä, jos muut biisit on sitten tuollaisia kuin Šta bih ja. Tykkään tosi paljon Bluzasta, siinä on jotenkin ihana sävelkulku ja toivon, että sitä vielä korostetaan studio versiossa. Šta bih ja on aivan mielettömän hyvä live biisi, se kyllä imaisi mukaansa siellä Kultsalla ihan ekoista tahdeista alkaen
Joo, samaa olen miettinyt, että miten nämä saa muka järkevästi samalle albumille. Mutta ehkä he saavat tehtyä jotain niiden välimaastossa olevia biisejä, vaikka tuntuukin vaikealta kuvitella.
 
vierailija
Kävikö muuten ilmi, onko esim. Šta bih ja se Joksujen hehkuttama superbalkanilainen biisi, ts. koska kuulostaa ex-Yug-rockilta, koska itse ainakin alun perin ajattelin enemmän jotain Ludo srce -henkistä. :)
 
vierailija
Kirjoitin pitkän raapustuksen vauvan puolelle, laitanpa tännekin.

Olen lueskellut noita pettymyksen purkauksia Käärijän "käytöksestä" tällä kiertueella, välien viilentymisestä ja vaikka mistä. Toki tajuan, että suurin osa noista kirjoittelijoista on trollaajia, jotka nauttivat aiheuttamastaan hämmennyksestä ja haluavatkin levittää mielipahaa. Sairasta sinänsä. Mutta joukossa lienee muutama, joka aidosti on kokenut jonkin asteista pettymystä.
Se, mitä tässä vuoden päivät ollaan saatu seurata, on täysin ainutlaatuista. Se on fakta. En muista elämäni aikana yhtäkään tällaista julkisuuden henkilöiden välistä ystävyystarinaa. Kun kysymyksessä on vieläpä eri maista kotoisin olevat, eri musiikkigenreen kuuluvat, hyvin vähän aikaa toisensa tunteneet artistit, kuvio on vähintäänkin erikoislaatuinen.
Olen varma, että koko suhde (on se sitten millainen tahansa, tämähän täytyy aina mainita) sai alkunsa erittäin voimakkaista tunteista. Ja silloin alussa niitä oli vaikeaa peitellä, niin kuin nähtiin. Mutta se, että tällä hetkellä meille ei näytetä yhtä paljon, ei kyllä kertoo siitä, että jotain välien viilenemistä olisi tapahtunut.
Se, että J varta vasten lähti mukaan JO:n keikoille on hyvin vahva todiste siitä. Kertokaapa jostain muusta artistista, joka on huvikseen lähtenyt seuraamaan kaverinsa keikkoja, siis ei vain yhtä vaan perä jälkeen muutaman? Mulle ei tule mieleen ketään.
Se, miten J esim on Tallinnaan mennyt, on täysin merkityksetöntä. J:llä kuitenkin on perussairaus, joka ajoittain voi olla hyvinkin hankala ajatellen täyttä keikkabussia, jossa mukana on myös vieraampia ihmisiä kuin B. Suunnitelmat ovat todellakin voineet muuttua.
Me ollaan sivusta seuraajia, eikä meillä ole oikeutta vaatia näiltä kahdelta yhtään mitään. Tämä ei ole elokuva tai kirja, jonka juonta tai kirjoitustyyliä voisi arvostella. Tämä, mitä me katsellaan ja saadaan seurata edes vähän, on näiden kahden elämää
Mä olen yksi noista vilpittömästi pettyneistä ja juuri senkin takia, miten sinne Tallinnaan lopulta päädyttiin. Aika myöhään hän sinne meni ja missä seurassa. Vähän tuo ihmetyttää edelleen, vaikka itsellekin tuli mieleen, että perussairaus voi olla syynä, ettei yhteinen bussi innosta. Nyt on alkanut joka tapauksessa nolottaa, miten henkilökohtaisesti otin tämän reissun käänteet. Kunpa oppisin olemaan enemmän ulkopuolinen, itsellekin tämä on aika rasittavaa.
 
vierailija
Mä olen yksi noista vilpittömästi pettyneistä ja juuri senkin takia, miten sinne Tallinnaan lopulta päädyttiin. Aika myöhään hän sinne meni ja missä seurassa. Vähän tuo ihmetyttää edelleen, vaikka itsellekin tuli mieleen, että perussairaus voi olla syynä, ettei yhteinen bussi innosta. Nyt on alkanut joka tapauksessa nolottaa, miten henkilökohtaisesti otin tämän reissun käänteet. Kunpa oppisin olemaan enemmän ulkopuolinen, itsellekin tämä on aika rasittavaa.
Tää on niin hassua, että aikuisen ihmisen pitää elää itselleen vieraiden ihmisten elämää näin tunteet pinnassa. Vaikka olen tiennyt, ja nähnytkin, Kn gf:n, olin todella syvästi pettynyt, ettei K mennyt Tallinnaan yksin /Härtsän kanssa.

Ja vaikka senkin ymmärrän, että mitään parisuhdetta ei tästä synny, olen silti onnellinen kaikista pienistäkin hetkistä, jotka he voivat viettää kahdestaan. Esim. Tallinnassa bussissa keikan jälkeen vain he kaksi - eikä B sen jälkeen mennyt fanien luo ja Jkin vaikutti olleen jollain tavalla poissa tolaltaan. Ja tietysti näen silmissäni, millaiset hyvästit ovat olleet.
 
vierailija
Tää on niin hassua, että aikuisen ihmisen pitää elää itselleen vieraiden ihmisten elämää näin tunteet pinnassa. Vaikka olen tiennyt, ja nähnytkin, Kn gf:n, olin todella syvästi pettynyt, ettei K mennyt Tallinnaan yksin /Härtsän kanssa.

Ja vaikka senkin ymmärrän, että mitään parisuhdetta ei tästä synny, olen silti onnellinen kaikista pienistäkin hetkistä, jotka he voivat viettää kahdestaan. Esim. Tallinnassa bussissa keikan jälkeen vain he kaksi - eikä B sen jälkeen mennyt fanien luo ja Jkin vaikutti olleen jollain tavalla poissa tolaltaan. Ja tietysti näen silmissäni, millaiset hyvästit ovat olleet.
Hyvästien jättäminen on varmasti ollut tunteellinen hetki heille❤Vaika tiedossa onkin ollut että Tallinnassa vielä tavataan.
 
vierailija
Mä olen yksi noista vilpittömästi pettyneistä ja juuri senkin takia, miten sinne Tallinnaan lopulta päädyttiin. Aika myöhään hän sinne meni ja missä seurassa. Vähän tuo ihmetyttää edelleen, vaikka itsellekin tuli mieleen, että perussairaus voi olla syynä, ettei yhteinen bussi innosta. Nyt on alkanut joka tapauksessa nolottaa, miten henkilökohtaisesti otin tämän reissun käänteet. Kunpa oppisin olemaan enemmän ulkopuolinen, itsellekin tämä on aika rasittavaa.
Pettymys on inhimillinen tunne ja vaikka tuon itse kirjoitinkin, niin voin toki myöntää, että toki sitä aina itsekin haluaisi jotain enemmän. Aika ajoin joutuu muistuttamaan itseään siitä tosiasiasta, että ei meillä ole mitään oikeutta olettaa eikä edes toivoa mitään.
Näin jälkikäteen katsellen tuntuu siltä, että ovat todellakin nyt päättäneet pitää suhteensa ( oli se sitten millainen tahansa 😅) poissa julkisuudesta. Lähes täydellinen bäkkäri klippien puuttuminen, Helsingin hengailusta ei postattu oikeastaan mitään ja Tallinnan ccc esiintymisessä oltiin hyvin tarkkoja siitä, ettei tullut ylilyöntejä... Yksityisyys halutaan säilyttää ja siihen meidän on tyytyminen.
Ja kuitenkin MRS=3 🥰
 
vierailija
Kieltämättä oli alkuviikosta tosi haikeat fiilikset siitä, että yksi ajanjakso tuntui päättyneen. Sitä haikeutta yritin hoitaa tekemällä täysin järjenvastaisia keikkamatkasuunnitelmia Joksujen kiertueelle, vaikka en kyllä tiedä mitä se olisi auttanut. Tulin sitten tylsästi järkiini, etten tässä tilanteessa oikeasti pysty mihinkään lähtemään.

Mut sellaista elämä on ja aina päädyn ajatuksissani lopulta siihen, miten paljon tämä matka on antanut. 💚❤
 
vierailija
Kellään tietoa (esim. LadySLO), millaisia fiiliksiä Balkan-faneilla on nyt, kun on soitettu kaksi uutta serbiankielistä biisiä, julkistetuista festarikeikoista tähän mennessä valtaosa on Balkanilla tai Itä-Euroopassa ja nyt puhuttu taas Balkanin-kiertueestakin?
 
vierailija
Kieltämättä oli alkuviikosta tosi haikeat fiilikset siitä, että yksi ajanjakso tuntui päättyneen. Sitä haikeutta yritin hoitaa tekemällä täysin järjenvastaisia keikkamatkasuunnitelmia Joksujen kiertueelle, vaikka en kyllä tiedä mitä se olisi auttanut. Tulin sitten tylsästi järkiini, etten tässä tilanteessa oikeasti pysty mihinkään lähtemään.

Mut sellaista elämä on ja aina päädyn ajatuksissani lopulta siihen, miten paljon tämä matka on antanut.
Itsehän jossain mielenhäiriössä ostin jo Ruissiin lipun. Ei siis harmainta aavistustakaan, kuinka sinne pääsen ja miten reissun toteutan. Mutta asioilla on taipumus järjestyä, kun vain tarpeeksi kovasti haluaa, sen olen huomannut 😅
 
vierailija
Itsehän jossain mielenhäiriössä ostin jo Ruissiin lipun. Ei siis harmainta aavistustakaan, kuinka sinne pääsen ja miten reissun toteutan. Mutta asioilla on taipumus järjestyä, kun vain tarpeeksi kovasti haluaa, sen olen huomannut
Mun täytyis ensin keksiä miten kiemurtelen eroon sovitusta lomareissusta, että pääsisin Ruissiin. 😁 Siinäpä tavoitetta viikonlopulle. (aasi)
 

Yhteistyössä