Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se nyt noin ole. Minä ainakin ihmettelen lähinnä sitä, että erästä henkilöä ei millään saa jäämään kotiin.
Hän ei ole töissä. Mitäpä hän muutakaan hän voi tehdä kuin seurata mukana. Ne venäläiset naiset jotka tunnen, pitävät lompakosta erityisen huolen. Ja tämä ei ole haukkumista, se on sääntö, ei poikkeus. Menneeltä syksyltä on tuore kokemus lähipiirissä. Mukava nainen muuttui hirviöksi lompakon perinnönjaossa.
 
vierailija
No tämäpä juuri. En tajua, miksi hänet pitää ottaa kaikkialle mukaan ja miksi ylipäätään haluaa seurata kaikkialle mukaan! Olen onnellisesti parisuhteessa minäkin, mutta en ikimaailmassa menisi puolisoni mukaan mihinkään tapaamisiin, joissa hän tapaa pitkästä aikaa omaa kaveriaan/omia kavereitaan tai joka jumalan kerta ottaisi häntä mukaan mihinkään omien ystävieni tapaamisiin (vaikka kutsuttaisiinkin, pariskuntatapaamiset erikseen).
Ja noin yleisen elämänkokemuksen mukaan on myös tärkeä taito osata olla itsekseen ja ei ole haitaksi, jos parisuhteessakin on omia kiinnostuksenkohteita, omia ystäviä, omaa puolisosta erillistä aikaa (ja oma työ ja omat rahat).
Tässä olikin hyvin kiteytetty, mitä itsekin olen ajatellut. Aivan käsittämätön tilanne. Kuinkahan ison osan ajasta hän on ollut mukana joksujen vierailuajasta. Pitääköhän K itse tilannetta ihan normaalina. Ja mitä joksut loppujen lopuksi ajattelevat, vaikka kohteliaita tietysti ovatkin. Tuo tarkkailijana päivystäminen keikan harjoituksissa Tallinnassa on jo vähän surkuhupaisaa.
 
vierailija
On aika epäreilua listata tällaisia, kun ei oikeasti tiedetä mitä sovittu ja mistä perumiset johtuvat. Vedät omiin tunteisiisi sopivia johtopäätöksiä ja purat pettymyksesi K:n. Kannattaa muistaa, että some on tosi pieni osa noiden elämästä, ei sen varaan kannata mitään laittaa. Perumiset ovat voineet johtua myös B:sta. Sanoihan K esim kesällä, että ei kutsua Sloveniaan ole kuulunut ja on B myös aiemmin siirtänyt ja perunut noiden yhteisiä juttuja, elämä on sellaista. Ei ulkopuolelta ilman faktoja kannata alkaa lupauksien pettämisestä syytellä kun et asiasta oikeasti tiedä.
Kyllä aika moni sivusta jo huomaa tämän kuvion. K ei jostain syystä pysty lähtemään Suomesta B n tavatakseen. Tosi outo juttu, kun kuitenkin Bojanista tykkää.
 
vierailija
Tää sen on pakko olla. Siis niin TÄÄ.
Rakastunut, mutta päästänyt irti, ja tehnyt kaksi ihanaa, ihanaa, IHANAA biisiä tunteistaan, jotka kävi läpi ja sai! 🩷🩷🩷
Siksi ehkä se Puolan keikan puhe…? (astp:n yhteydessä että oletteko kertoneet rakkaallenne että tämä tuoksuu hyvältä jne) vapautui jotenkin asian osalta ja nyt Jerppa on rakas ystävä , mä en kestä! 🥹
Tän ajatteleminen helpottais mua siis NIIIIN PALJON, koska en oo tajunnut, miten se pysyy järjissään tässä tilanteessa
Mulle tuli aiemmin jo kyllä mieleen, että jos tää oli sen eka iso rakastuminen (ylipäätään JA mieheen), niin jos hän haluaa perheen, niin onko hän tämän kannattelemana valmis löytämään naisen, VAIKKA ei ehkä saa siitä samaa tunneskaalaa irti, koska se on heterosuhde, ja hän syvällisesti sekoaa miehistä?
Oon myös ihmetellyt, että MITEN se pystyy tuomaan julkisuuteen KAKSI rakkauslaulua tästä kokemuksestaan ihan pokalla, kun toi homma on suhdemielessä ajellut karille, mutta sehän sen selittäis, että Bojan on päästänyt irti, mutta noi tunteet on sille niin rakkaita (ja Jere), että ilman muuta se kokemus jatkaa biiseissä. Kantaa ne mukanaan. Jos ois jotenkin näin niin ihana, ihana, ihana Rakastan
Jäin miettimään tuota sanontaa, päästänyt irti. Se vaikuttaa käytännössä lähes mahdottomalta tilanteessa, jossa joutuu näkemään rakkautensa kohteen toisen kanssa. Minä ainakin toimisin niin, että mahdollisimman vähän näkisin heitä yhdessä ja mielellään myös lopettaisin yhteydenpidon toiseen osapuolen, ainakin aluksi.
 
vierailija
Ja kun liikaa varotaan helposti vasta loukataankin ja useampaa ihmistä kerralla. Kaikille ei voi kumartaa millään aina pyllistät johonkin suuntaan ja kaupan päälle on vaarana hukata itsensä
Niin, kyllä tuo kolmannen osapuolen jatkuva läsnäolo loukkaa myös. Mikä idea siinä on. K näkee puolisoaan muutenkin jatkuvasti. Ja joksuilla tuskin on intressiä olla gf kanssa koko ajan.
 
vierailija
Miten mahtaa ystävyys tästä jatkua. Ja miettiikö myös K että nyt ei tainnut mennä ihan putkeen tää homma.
Varmasti erinomaisesti ja entistä läheisempänä! Ainoita pettyneitä tässä on olleet "fanit", jotka on etukäteen luoneet odotuksia sille, miten koko viikon saavat ig/tiktok-tarinoita ja yhteislivejä.

Ja K:n osalta homma meni ihan putkeen. Ainoat perumiset tän reissun aikana, mitkä varmaksi tiedetään on Joksujen osalta PB keikan väliin jättäminen. Joka sekin oli ymmärrettävää.
 
vierailija
Kyllä tiedän. Oon eri mutta lainaan: ”Mutta sitten kun on mahdollisuus tavata livenä, niin paikalla on (lähes) aina vähintään avokki ja vaihtuva lössi K:n kavereita ja tuttuja ja sukulaisia. B toki on varmasti sosiaalinen ja tykkää hengata porukassa myös, mutta mihin se kahdenvälisen yhteyden tarve katoaa? Tietenkään emme tiedä paljonko mahdollisesti viettivät nyt Suomessakin aikaa kahdestaan, mutta ainakaan selviä sellaiseen mahdollisia ajankohtia (Tallinnassa Joksujen vapaapäivä) siihen ei käytetty.”
Juuri näin. K kaipaili kahdenkeskistä hengailuaikaa, sitten kun se on mahdollista. Mutta kun se olisi mahdollista, tuhlasi mahdollisuuden. Tuo Tallinnan hukkaaminen oli ainakin selvää myös ulkopuolisille ja gf n mukaan ottaminen kun sinne lopulta meni, oli täydellinen mahalasku.
 
vierailija
Ei aleta syyttelemään ketään, ei tiedä miten keikkabussikuvio on oikeasti mennyt kun onhan se este sinne menemiselle voinut olla se JC eli Jokerit olisivat joutuneet muuttamaan suunnitelmia.

Olen yrittänyt olla tarttumatta tähän aiheeseen koska yksityishlö mutta nyt on pakko, anteeksi vaan. Sitä todellakin ihmettelen mikä on syynä siihen että hän näyttää kulkevan aina mukana kun B/Jokerit ovat täällä. En minä kehtaisi oman seurustelukumppanin mukaan tunkea joka kerta kun näkee kavereitaan vaikka kenelläkään ei olisi mitään sitä vastaan (ja tuskin tätä kehtaa kohteliaisuudesta kukaan sanoakaan). Tulee mieleen että joko K ei pysty tapaamaan B:tä täysin yksin koska pelkää jotain, tai yksityishlö ei anna heidän viettää aikaa kahdestaan koska hän pelkää jotain. Jotenkin nyt hämmentää mutta nämä vain täysin ulkopuolisen fiiliksiä totta kai.
 
vierailija
Ei aleta syyttelemään ketään, ei tiedä miten keikkabussikuvio on oikeasti mennyt kun onhan se este sinne menemiselle voinut olla se JC eli Jokerit olisivat joutuneet muuttamaan suunnitelmia.

Olen yrittänyt olla tarttumatta tähän aiheeseen koska yksityishlö mutta nyt on pakko, anteeksi vaan. Sitä todellakin ihmettelen mikä on syynä siihen että hän näyttää kulkevan aina mukana kun B/Jokerit ovat täällä. En minä kehtaisi oman seurustelukumppanin mukaan tunkea joka kerta kun näkee kavereitaan vaikka kenelläkään ei olisi mitään sitä vastaan (ja tuskin tätä kehtaa kohteliaisuudesta kukaan sanoakaan). Tulee mieleen että joko K ei pysty tapaamaan B:tä täysin yksin koska pelkää jotain, tai yksityishlö ei anna heidän viettää aikaa kahdestaan koska hän pelkää jotain. Jotenkin nyt hämmentää mutta nämä vain täysin ulkopuolisen fiiliksiä totta kai.
Ehkä se on niin kova Jokeri-fani että pakko saada aina nauttia joka hetkestä kun ovat täällä 😁
 
vierailija
Ei aleta syyttelemään ketään, ei tiedä miten keikkabussikuvio on oikeasti mennyt kun onhan se este sinne menemiselle voinut olla se JC eli Jokerit olisivat joutuneet muuttamaan suunnitelmia.

Olen yrittänyt olla tarttumatta tähän aiheeseen koska yksityishlö mutta nyt on pakko, anteeksi vaan. Sitä todellakin ihmettelen mikä on syynä siihen että hän näyttää kulkevan aina mukana kun B/Jokerit ovat täällä. En minä kehtaisi oman seurustelukumppanin mukaan tunkea joka kerta kun näkee kavereitaan vaikka kenelläkään ei olisi mitään sitä vastaan (ja tuskin tätä kehtaa kohteliaisuudesta kukaan sanoakaan). Tulee mieleen että joko K ei pysty tapaamaan B:tä täysin yksin koska pelkää jotain, tai yksityishlö ei anna heidän viettää aikaa kahdestaan koska hän pelkää jotain. Jotenkin nyt hämmentää mutta nämä vain täysin ulkopuolisen fiiliksiä totta kai.
Olin tätä samaa juuri äsken kirjoittamassa, mutta pyyhin viestini pois, koska yksityishenkilö. Mutta onhan tuo nyt jo lähes huvittavaakin, että aina on mukana. Ei voi ymmärtää. Ja jos olis omasta puolisosta kyse, niin tommonen ei tulis kuuloonkaan, että olisi joka paikassa mukana. Hermothan siinä menisi kaikilla osapuolilla, eikä olisi mielestäni edes tervettä. Jokainen tietty tyylillään, mutta silti kovin ihmettelen.
 
vierailija
No en mä ainakaan yhtään ihmettelis jos Bkin jo loukkaantuis siitä että yks aina kulkee mukana, tottakai B on kohtelias enkä todellakaan usko että sanois mitään päin naamaa... Saatika sitten muutkin Joksut mitä miettivät asiasta. Ei sille voi mitään että tulee sellainen mielikuva että joko K tai NM pelkää mitä voisi tapahtua ilman "valvojaa"
 
vierailija
Olin tätä samaa juuri äsken kirjoittamassa, mutta pyyhin viestini pois, koska yksityishenkilö. Mutta onhan tuo nyt jo lähes huvittavaakin, että aina on mukana. Ei voi ymmärtää. Ja jos olis omasta puolisosta kyse, niin tommonen ei tulis kuuloonkaan, että olisi joka paikassa mukana. Hermothan siinä menisi kaikilla osapuolilla, eikä olisi mielestäni edes tervettä. Jokainen tietty tyylillään, mutta silti kovin ihmettelen.
Samaa mieltä!
 
vierailija
Onko mahdollista että GF on sairaalloisen mustasukkainen ja sen takia seuraa mukana ihan joka paikkaan. Lopetti omat työt että voi osallistua joka keikalle jne.
Suuri menetyksen pelko koska oma elintaso vaarassa jos Kärtsä jättää.
 
vierailija
Onko mahdollista että GF on sairaalloisen mustasukkainen ja sen takia seuraa mukana ihan joka paikkaan. Lopetti omat työt että voi osallistua joka keikalle jne.
Suuri menetyksen pelko koska oma elintaso vaarassa jos Kärtsä jättää.
ehkä nyt ois tällaset spekulaatiot syytä jättää. Eiköhän k hänet itse halua mukaan, ja kaikki kuvat missä olen hänet nähnyt eivät ollenkaan tue tuollaista, tosi mukavalta ja nauravaiselta vaikuttaa. Eiköhän kyse ole vaan siitä, että he nyt haluavat olla koko ajan yhdessä. Jotkut on sellaisia. (Minä en mut olen kuullut)
 
vierailija
No en mä ainakaan yhtään ihmettelis jos Bkin jo loukkaantuis siitä että yks aina kulkee mukana, tottakai B on kohtelias enkä todellakaan usko että sanois mitään päin naamaa... Saatika sitten muutkin Joksut mitä miettivät asiasta. Ei sille voi mitään että tulee sellainen mielikuva että joko K tai NM pelkää mitä voisi tapahtua ilman "valvojaa"
Juuri näin!
 
vierailija
ehkä nyt ois tällaset spekulaatiot syytä jättää. Eiköhän k hänet itse halua mukaan, ja kaikki kuvat missä olen hänet nähnyt eivät ollenkaan tue tuollaista, tosi mukavalta ja nauravaiselta vaikuttaa. Eiköhän kyse ole vaan siitä, että he nyt haluavat olla koko ajan yhdessä. Jotkut on sellaisia. (Minä en mut olen kuullut)
Aika kiusallista voi tuollainen jatkuvan yhdessäolon vaatimus olla ympärillä oleville ihmisille. Mietin vaikka tilannetta, kun tavataan naisporukan kesken ja jollain meistä olisi tarve tuoda miehensä aina paikalle, kyllä se keskustelun kulkua ja aiheita muovaisi. Vaikka mies olisi kuinka mukava tahansa.
 
vierailija
ehkä nyt ois tällaset spekulaatiot syytä jättää. Eiköhän k hänet itse halua mukaan, ja kaikki kuvat missä olen hänet nähnyt eivät ollenkaan tue tuollaista, tosi mukavalta ja nauravaiselta vaikuttaa. Eiköhän kyse ole vaan siitä, että he nyt haluavat olla koko ajan yhdessä. Jotkut on sellaisia. (Minä en mut olen kuullut)
Puhun nyt ihan yleisesti, en tästä tapauksesta toki totuutta tiedä enkä väite että he ovat mutta minun mielestä ei ole jotenkin terve ajatus olla koko ajan yhdessä. Mutta ehkä en vaan sitten ymmärrä jotain ja ovathan ihmiset toki erilaisia.
 

Yhteistyössä