Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heh, mun piti kyllä pysäytellä että noi tyypit erottui. Mutta sormus näkyy selvästi. Kellokädessä oli siinä se sileä, kiiltävä sormus, kun Italiassa siinä kädessä oli toinen sormus ja tää kiiltävän näköinen oli oikeassa nimettömässä.
Että vähän vaikea sanoa merkkaako toi mitään, ja niin kauan kuin emme tiedä niin omaan elämääni ei ainakaan merkkaa sitä eikä tätä.
Höpsistä.Ei oo pitäny nimettömässä mitään ennen.
 
vierailija
Onhan tuo nyt aika itsestään selvää kun näkyy se kuva K ja H tulossa laukkujen kanssa ja se Jodelissa ollut kuva missä näkyi myös NM. Minulle tuli mieleen, että jos B ei olisi puhunut K tulosta Tallinnaan ei olisi ehkä mennyt sitten ollenkaan, kun se bussiin meno jostain syystä estyi. Oli sitten vähän niinkuin pakko mennä kun B oli haastattelussa sanonut.
Linkki Jodelin kuvaan? Mistä tiedetään varmuudella missä ja milloin on kuvattu?
 
vierailija
En kyl yhtään ymmärrä tätä B:n puolesta loukkaantumista minulle näyttää siltä että ovat hyvissä ja läheisissä väleissä edelleen porukoiden luona yöpyminen sen jo kertoo ja sen että innoissaan ovat kun kärtsän kanssa pääsevät olemaan samoilla festareilla. K&B voivat hyvin mutta haluavat vapaa-aikansa kulutetun ajan pitää itsellään ja se heille suokoon
Kun K:ta ei näytä kiinnostavan järjestävän aikaa kahdestaan Bojanin kanssa. Se on vain havainto ja siitä on oikeus kokea mielipahaa, ei Bojanin puolesta, vaan koska luultiin näiden välien olevan jotain sellaista, jossa se olisi tärkeää.
 
vierailija
Ei ole linkkiä, se oli eilen vauvalla. Kuva oli Joksujen soundcheckistä, lämppärin postaama, jossa K bändin kanssa lavalla ja NM seisoo lavan edessä. Instaan oli alunperin postattu, mutta poistettu pian, kun K:n lavalla olo piti olla yllätys.
Eikö todettu että sillä naisella on liian pitkät hiukset. Kun ne oli kiinni mutta NM ei kai pystyis samalla tavalla 🤔
 
vierailija
NM ei ole ollut missään kuvassa. Kuvassa oli blondi nainen, jolla väärän mallinen kroppa ja aivan liian pitkät hiukset. Nyt sen spekuloinnin puhumisen totena vois eräs lopettaa.
 
vierailija
Kun K:ta ei näytä kiinnostavan järjestävän aikaa kahdestaan Bojanin kanssa. Se on vain havainto ja siitä on oikeus kokea mielipahaa, ei Bojanin puolesta, vaan koska luultiin näiden välien olevan jotain sellaista, jossa se olisi tärkeää.
Nuo ovat kaikki ystäviä keskenään. Miksi heidän pitäisi porukasta erota ja lähteä kahdestaan jonnekin?
 
vierailija
Sinä et tiedä sitä. Joten lopeta jankutus.
Kyllä tiedän. Oon eri mutta lainaan: ”Mutta sitten kun on mahdollisuus tavata livenä, niin paikalla on (lähes) aina vähintään avokki ja vaihtuva lössi K:n kavereita ja tuttuja ja sukulaisia. B toki on varmasti sosiaalinen ja tykkää hengata porukassa myös, mutta mihin se kahdenvälisen yhteyden tarve katoaa? Tietenkään emme tiedä paljonko mahdollisesti viettivät nyt Suomessakin aikaa kahdestaan, mutta ainakaan selviä sellaiseen mahdollisia ajankohtia (Tallinnassa Joksujen vapaapäivä) siihen ei käytetty.”
 
vierailija
Ei mun mielestä olisi mikään ihme, vaikka nm olisi pyytänyt J ikään kuin valitsemaan mitä haluaa ja vähentämään tai lopettamaan julkista mouruamista B:n suuntaan. Kuka meistä jaksaisi katsoa tuollaista vuoden ja tietää, että ympäri nettiä jengi haluaa teidän eroa ja sun puolison ottavan jonkun toisen. En väitä että näin on tapahtunut, mutta täysin mahdollista ja ymmärrettävää, jos näin on.
 
vierailija
Oli kihloja tai ei. Oli tyttistä tai ei. Sovitut pitää handlata tai se on loukkaus toista kohtaan. Oli se henkilö kaveri, ystävä tai enemmän. Ja riippumatta siitä miten kaikkeen on aina selitys.
 
vierailija
Ei mun mielestä olisi mikään ihme, vaikka nm olisi pyytänyt J ikään kuin valitsemaan mitä haluaa ja vähentämään tai lopettamaan julkista mouruamista B:n suuntaan. Kuka meistä jaksaisi katsoa tuollaista vuoden ja tietää, että ympäri nettiä jengi haluaa teidän eroa ja sun puolison ottavan jonkun toisen. En väitä että näin on tapahtunut, mutta täysin mahdollista ja ymmärrettävää, jos näin on.
Järjen ääni kerrankin! 👍🏻
 

Yhteistyössä