Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siinä kävi se, että K ei lupailusta huolimatta lähtenytkään bussiin ja Tallinnaan heidän kanssaan. Ei B olisi siitä haastattelussa sanonut jos niin ei oltaisi sovittu.
Onko tässä kuitenkin jotain sellaista, että B ei ehkä sittenkään ole K lle valtavan tärkeä. Miksi näitä tavallaan pieniä, mutta merkitsevän tuntuisia peruuntumisia tapahtuu. Samoin oli se Lontoon peruuntuminen. Ja Slovenian matka tuskin koskaan toteutuu. Toisaalta K tekee ihania juttuja, niinkuin se joksujen majoitus, mutta tietynlaiset lupaukset näyttävät jäävän aina toteutumatta. Jotenkin sellaiset, joissa K n pitäisi lähteä liikkeelle itsenäisesti näyttää olevan tosi vaikeita. Saada itsensä irti.
 
vierailija
Ei mennyt bussilla vaan tyden ja Härtsän kanssa muuten. B olisi varmasti halunnut viettää tuon ajan K kanssa.
Nämä on niitä tilanteita, joissa en voi lainkaan ymmärtää K ta. Jos on sovittu, että K tulee bussiin, mutta tuleekin avokin ja härtsän kanssa, niin olisin kyllä Bojanina loukkaantunut. Olen nyt toisen puolesta loukkaantunut, vaikka se onkin täällä kielletty. Minusta tuo oli törkeä temppu, jos se oli sitä, miltä sivusta katsoen näyttää. Ei K oikeasti kaipaa yhteistä aikaa B n kanssa, mikä on minulle ihan käsittämätön havainto.
 
vierailija
Toivottavasti K on ihmissuhteiden suhteen varovainen nyt kun on ollut aika raskas vuosi takana ja sanonut itsekin ettei ole oikein oma itsensä ollut. Ettei tule tehtyä isoja virheitä.

Mutta ne toki ok jokaisen omia asioita ja päätöksiä. Tuli vaan mieleen kun nytkin noita ilmeitä katseli.
Joskus on vaan helpompaa valita se helppo vaihtoehto. Ei ole välimatkoja, toisen uraa yms. vaikeuttamassa asioita.
 
vierailija
Nämä on niitä tilanteita, joissa en voi lainkaan ymmärtää K ta. Jos on sovittu, että K tulee bussiin, mutta tuleekin avokin ja härtsän kanssa, niin olisin kyllä Bojanina loukkaantunut. Olen nyt toisen puolesta loukkaantunut, vaikka se onkin täällä kielletty. Minusta tuo oli törkeä temppu, jos se oli sitä, miltä sivusta katsoen näyttää. Ei K oikeasti kaipaa yhteistä aikaa B n kanssa, mikä on minulle ihan käsittämätön havainto.
Mulle myös. Aiemman perusteella uskomatonta, että ei halunnut viettää kaikkea mahdollista aikaa yhdessä. Kuitenkin puoli vuotta viime näkemisestä.
Ja tuo laimeus näkyy kyllä kaikessa tällä reissulla. En ymmärrä miten jotkut hehkuttavat tuota CCC vetoa. Oli kuin eri ihmiset yhdessä lavalla.
 
vierailija
No sitä et voi varmuudella tietää, oliko K mukana siellä bussissa vai ei, jollet itse ollut siellä mukana. Mitkään Härtsän kanssa tänään otetut kuvat ei todista mitään suuntaan eikä toiseen.
Minäkin ihmettelen näitä kirjoituksia, kun ei yhtään tiedetä onko ollut bussissa? Käsitykseni mukaan tänään on saapunut H, eikä mitään silminnäkijähavaintojakaan ole niinkuin joku väittää
 
vierailija
Minäkin ihmettelen näitä kirjoituksia, kun ei yhtään tiedetä onko ollut bussissa? Käsitykseni mukaan tänään on saapunut H, eikä mitään silminnäkijähavaintojakaan ole niinkuin joku väittää
Onhan tuo nyt aika itsestään selvää kun näkyy se kuva K ja H tulossa laukkujen kanssa ja se Jodelissa ollut kuva missä näkyi myös NM. Minulle tuli mieleen, että jos B ei olisi puhunut K tulosta Tallinnaan ei olisi ehkä mennyt sitten ollenkaan, kun se bussiin meno jostain syystä estyi. Oli sitten vähän niinkuin pakko mennä kun B oli haastattelussa sanonut.
 
vierailija
Onhan tuo nyt aika itsestään selvää kun näkyy se kuva K ja H tulossa laukkujen kanssa ja se Jodelissa ollut kuva missä näkyi myös NM. Minulle tuli mieleen, että jos B ei olisi puhunut K tulosta Tallinnaan ei olisi ehkä mennyt sitten ollenkaan, kun se bussiin meno jostain syystä estyi. Oli sitten vähän niinkuin pakko mennä kun B oli haastattelussa sanonut.
E meni ja k ei ollu tilaa ja meni sit mieluummin h ja gf kanssa
 
vierailija
Täällä olo aikana jokin muuttui. Ennen tänne tuloa B postaili niitä Broski juttuja yms. ja nyt ei postaa yhtään klippiä CCC esityksestä tai K:sta, vaikka kaikki muut bändin jäsenet postaavat.
 
vierailija
Ok minä en täytyy rehellisesti sanoa, ehkä hänellä ei itselläänkään ei ole niin paniikkia asian kanssa, vaikka täällä epätoivoisesti yritetään parittaa milloin kenenkin kanssa
Saanko ihan nätisti kysyä että miksi et haluaisi nähdä Bojanilla kumppania? En ajatellutkaan että hänellä olisi joku paniikki asian kanssa. Kuitenkin jos olisi onnellinen jonkun kanssa, niin eikö se olisi ihana juttu? En siis kirjoittanut tuohon että toivoisin Bojanin olevan mahdollisimman äkkiä kenen tahansa kanssa, vaan että olisin iloinen, jos näkisin hänet onnellisena jonkun kanssa. Se sisällyttää sen että kumppani olisi sopiva hänelle 😉
 
vierailija
No sitä et voi varmuudella tietää, oliko K mukana siellä bussissa vai ei, jollet itse ollut siellä mukana. Mitkään Härtsän kanssa tänään otetut kuvat ei todista mitään suuntaan eikä toiseen.
Minusta se postaus, jossa K ja H tulee matkalaukkujen kanssa näyttää ihan siltä, että K on vasta tulossa. Siihen se tekstikin viittasi ihan selkeästi.
 
vierailija
Saanko ihan nätisti kysyä että miksi et haluaisi nähdä Bojanilla kumppania? En ajatellutkaan että hänellä olisi joku paniikki asian kanssa. Kuitenkin jos olisi onnellinen jonkun kanssa, niin eikö se olisi ihana juttu? En siis kirjoittanut tuohon että toivoisin Bojanin olevan mahdollisimman äkkiä kenen tahansa kanssa, vaan että olisin iloinen, jos näkisin hänet onnellisena jonkun kanssa. Se sisällyttää sen että kumppani olisi sopiva hänelle
Samaa mieltä, varsinkin kun hän on tässä ulkopuolisin silmin katsottuna saanut olla vähän niinkuin kolmas pyörä
 
vierailija
On hienoa että Kärde meni Tallinnaan (koska oli varmaan Boitsulle luvannut), mutta on tässä Tallinnankin osuudessa vähän plaah-vibat. Puhuttiin keikkabussista ja K:n sinne mukaan hyppäämisestä ja sitten tämä vaihtuukin Härtsän ja avokin seurassa lautalla saapumiseen parin päivän päästä. Ja tietenkään K ei ole jatkamassa Tallinnasta mihinkään muualle kuin takaisin kotiin.

Ainut tietysti mikä todella merkkaa on se täyttikö Suomen/Viron osuus Boitsun mahdolliset odotukset, mutta ei minusta ihan väärin ole tulkita mitä tuossa yläpuolella kirjoitettiin että joku Suomessa ollessa muuttui.
 

Yhteistyössä