Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitollinen olen kaikesta matskusta mitä saatiin. Jäi vaan outo tunne siitä, kun eivät olleet nähneet kuitenkaan toisiaan puoleen vuoteen ja meno oli lavalla aika laimeaa. Ennen NT:tä ei ollut niin pitkä aika näkemisen välissä ja se oli yhtä tykitystä lavalla ja ulkopuolella. Onko ne tunteet laantuneet sittenkin? Vai onko tässä välissä tapahtunut jotain muuta vai eivätkö osanneet jotenkin olla luontevasti toistensa kanssa pitkän ajan jälkeen? Mä en vaan voi uskoa, että se kemia ja taika olisi poissa.
Siis olihan K jo sillon sen kaa yhdessä. Miten se siis nyt vaikuttais erilailla? Must tuntuu et on vaan vähän kyllästyny viisumeininkiin, stalkkailuun ja feimiyteen.
 
vierailija
Toisaalta ovat olleet jo lähes viikon tässä yhdessä.
Vaikea tosiaan sanoa mitään, kun ei heistä kovin paljon ole nyt julkaistu. Selkeästi haluavat pitää välinsä suurelta osin yksityisenä. Itse uskon, että heistä on tullut niin läheisiä, että eivät halua sitä julkisuuteen enää tuoda. Välit kuitenkin vaikuttivat hyviltä ja molemmat onnellisilta. Itse näin lavalla sitä samaa kemiaa, vaikka nyt hiukan rauhallisemmin ottivat.
 
vierailija
Terkkuja Tallinnasta, keikalla oli mahtavaa ja parasta se ettei tarvinnut täällä lukea jankkausta😅 . Ihanat poitsut ja vielä Kärppykin, en ois osannut odottaa. Ja Alika on mahtava laulaja🤩. Ehkä huomenna tarkempaa rapsaa, nyt silmät painaa liikaa.
 
vierailija
En huomannut mitään ihmeellistä, mutta uskon että varmasti K:ta alkaa CCC esittäminen vähitellen kyllästyttämään ja on muutenkin siirtymässä urallaan uuteen vaiheeseen.

Muuten välit vaikuttaa olevan normaalit tai jopa paremmit. Joksut tosiaan olivat olleet Jeren lapsuudenkodissa kaksi yötä ja Jere ollut keikoilla katsomassa. Varmasti näkevät viimeistään siellä Ruisrockissa. Syksyllä saattavat tulla uudelleen Suomeen.
 
vierailija
Ehkemme sitten ikinä saa sitä yhteiskappaketta mikä on Kyllä sääli. Vaikka mistä sitä toki tietää. Ikinä on pitkä aika.

Jään kyllä kaipaamaan sitä heidän yhteistä konserttia netissä. Ei shippimielessä vaan sitä oli hauska seurata. En oikein usko, että toistuu enää se mennyt
 
vierailija
Mä oon kanssa vähän pettynyt ja haikeilla mielin tästä viikosta. Oli hyviä hetkiä, mutta ihmeen vähän kontenttia tosiaan oli K ja B välillä. Ymmärrän että haluavat pitää yksityisempänä asiansa, mutta silti tuntui jäävän aika laihaksi nää postaukset. Kai sitä sitten on vain käynyt ahneeksi NT ja viisujen myötä, kun sitä materiaalia tuntui tulevan loputtomasti.
 
vierailija
Kunhan ystävyys säilyisi ja kontakti. Sitä vaan toivon. Jotenkin tuntunut oudolta välillä tämä nykyinen toimintatapa entiseen verraten. Mutta toisaalta eihän se tervettä tietenkään ole liikaa netissä näyttääkään. Siihen vain tottui.
 
vierailija
Ehkemme sitten ikinä saa sitä yhteiskappaketta mikä on Kyllä sääli. Vaikka mistä sitä toki tietää. Ikinä on pitkä aika.

Jään kyllä kaipaamaan sitä heidän yhteistä konserttia netissä. Ei shippimielessä vaan sitä oli hauska seurata. En oikein usko, että toistuu enää se mennyt
Siltähän tuo vaikuttaa ainakin tämän reissun perusteella että välit halutaan pitää enempi yksityisenä joka on tottakai ymmärrettävää. Eikai tässä sitten muuta oikein voi kuin jatkaa molempien musan kuuntelua ja keikoilla käyntiä mahdollisuuksien mukaan ja ainahan sitä voi toivoa että ees jotain pientä saa kun taas näkevät ☺
 
vierailija
Kiitollinen olen kaikesta matskusta mitä saatiin. Jäi vaan outo tunne siitä, kun eivät olleet nähneet kuitenkaan toisiaan puoleen vuoteen ja meno oli lavalla aika laimeaa. Ennen NT:tä ei ollut niin pitkä aika näkemisen välissä ja se oli yhtä tykitystä lavalla ja ulkopuolella. Onko ne tunteet laantuneet sittenkin? Vai onko tässä välissä tapahtunut jotain muuta vai eivätkö osanneet jotenkin olla luontevasti toistensa kanssa pitkän ajan jälkeen? Mä en vaan voi uskoa, että se kemia ja taika olisi poissa.
Katselin klippejä Tumpussa ja ei, ei se taika ole hävinnyt mihinkään, päinvastoin. Vaikka yrittäisivät, eivät pysty peittämään tunteitaan.
 

Yhteistyössä