vierailija
Ei hitto, nyt en voi olla näkemättä tätä. Kiitti vaanOlen huuliltalukijan oppipoikana ja tulkintani mukaan keskustelu on seuraava:
Bojan: Can I s* your d* tonight?
Kärtsä: Yeah.
Bojan: Thanks.
Ei hitto, nyt en voi olla näkemättä tätä. Kiitti vaanOlen huuliltalukijan oppipoikana ja tulkintani mukaan keskustelu on seuraava:
Bojan: Can I s* your d* tonight?
Kärtsä: Yeah.
Bojan: Thanks.
Höpö höpö taas. Millainen kunto sulla on, pelkäätkö siis koko ajan burn outia ja uupumista? No, muut ei oo ehkä yhtä huonossa kondiksessa. Valoista yms tilasta se pääasiassa johtuu.No hyvä vaan jos on oppinut rajansa sen suhteen, miten jaksaa riehua eikä kuluta itseään ihan puhki keikalla. Kiertue kuitenkin vasta alussa. Ja olihan silloin ihan eri kelitkin kuin nyt talvella, keikkapaikat pienempiä ja kuumempia pl. Logomo tietty.
Oiskohan menossa hotelliin?Instalinkit ei tuu läpi, mut Primozin stoorissa The Bussi, oisko lähöillään jo? Kysymys kuuluu, ketä on menossa siihen kyytiin?
Niin oli!No nyt oli kyllä aika makuuhuonekatseet. Sori vaan.
Jos K ei muualle mene niin onneksi näkevät taas viimeistään heinäkuussaOli mahtava ilta. Mulle tuli ehkä vähän fiilis, että CCC oli jäähyväiset ja huomenna JO lähtee kiertueelle ja K levyntekoon. Olisi hieno jos K menisi vielä mukaan, mutta realistisesti bussi taitaa olla aika täynnä, JO kiireisiä ja ei K varmaan joka ilta CCC:tä vedä. Tietysti toivoisin, että vielä saisivat hengata yhdessä..
SinUN äytös on asiatonta trolli. Minä kehuin tuossa ylempänä. En vaan ymmärtänyt käytöstä ja kun menin käskettyyn linkkiin ei sieltä näkynyt yhtään eteenpäin. SIKSI KYSYIN KUN IHMETTELIN ILMETTÄ.Ei hitto kun repesin tälle. Taas jotain ankeutusta yritetään repiä tarkistamatta kontekstia ollenkaan. :'D "ihan kuin vituttaisi joku" ja syynä ilmeen vaihtumiseen onkin lentosuukko yleisölle.
Hyvää yötä vaan sullekin, Aito. Ainoa asiaton tällä koko palstalla olet sinä.SinUN äytös on asiatonta trolli. Minä kehuin tuossa ylempänä. En vaan ymmärtänyt käytöstä ja kun menin käskettyyn linkkiin ei sieltä näkynyt yhtään eteenpäin. SIKSI KYSYIN KUN IHMETTELIN ILMETTÄ.
Näemmä joo. En ole aito. Minä halusin oikeasti tietää vain. En haukkunut ketään tai pilkannut tai ankeuttanut. Sinä teit niinHyvää yötä vaan sullekin, Aito. Ainoa asiaton tällä koko palstalla olet sinä.
***Henk koht mahdollisesti triggeröivä avautuminen, hyppää yli jos et arvosta ****
Mä aloin itkeä kun joku sanoi tuon tarvitsevat toisiaan -jutun. Se siis oli ihan vatun hyvä huomio. Mutta miksi itken on se, miten omia tarvitsemisiani on kohdeltu pienenä - kuin paskaa. En siis syytä sen seurauksena myöhemmin ei-lähelleni-päässeitä ihmisiä, kun syynä on pienenä saamani oppi, että mä en positiivisessa mielessä voi olla kellekään tärkeä. Vaikka itse en usko, että se niin ois, mutta uskoin, kun minulle opetettiin.
Ehkä tässä on yksi niistä alitajuisista juurisyistä, miksi tämä tarina ja saaga on minulle niin tärkeä.
Päätin vain jakaa tämän tällaisena oivalluksena, vaikken olekaan Damon, enkä recovering alcoholic, koska luulen kykeneväni oppimaan siitä jotakin vielä.
Mä kans epäilen, että K ei jatka tästä. Mut ei siinä, kaverit eivät tarvitse toisiaan niin paljon, että jakaisivat elämänsä yhdessä.Oli mahtava ilta. Mulle tuli ehkä vähän fiilis, että CCC oli jäähyväiset ja huomenna JO lähtee kiertueelle ja K levyntekoon. Olisi hieno jos K menisi vielä mukaan, mutta realistisesti bussi taitaa olla aika täynnä, JO kiireisiä ja ei K varmaan joka ilta CCC:tä vedä. Tietysti toivoisin, että vielä saisivat hengata yhdessä..
Siis tämä oli tuolle sydämelle, ei lainannut sitäKiitos jo tämä eleesi lohduttaa
Aina voi oppia uutta. Halaus sinulle 🩷🩷***Henk koht mahdollisesti triggeröivä avautuminen, hyppää yli jos et arvosta ****
Mä aloin itkeä kun joku sanoi tuon tarvitsevat toisiaan -jutun. Se siis oli ihan vatun hyvä huomio. Mutta miksi itken on se, miten omia tarvitsemisiani on kohdeltu pienenä - kuin paskaa. En siis syytä sen seurauksena myöhemmin ei-lähelleni-päässeitä ihmisiä, kun syynä on pienenä saamani oppi, että mä en positiivisessa mielessä voi olla kellekään tärkeä. Vaikka itse en usko, että se niin ois, mutta uskoin, kun minulle opetettiin.
Ehkä tässä on yksi niistä alitajuisista juurisyistä, miksi tämä tarina ja saaga on minulle niin tärkeä.
Päätin vain jakaa tämän tällaisena oivalluksena, vaikken olekaan Damon, enkä recovering alcoholic, koska luulen kykeneväni oppimaan siitä jotakin vielä.
Toisaalta ovat olleet jo lähes viikon tässä yhdessä.Kiitollinen olen kaikesta matskusta mitä saatiin. Jäi vaan outo tunne siitä, kun eivät olleet nähneet kuitenkaan toisiaan puoleen vuoteen ja meno oli lavalla aika laimeaa. Ennen NT:tä ei ollut niin pitkä aika näkemisen välissä ja se oli yhtä tykitystä lavalla ja ulkopuolella. Onko ne tunteet laantuneet sittenkin? Vai onko tässä välissä tapahtunut jotain muuta vai eivätkö osanneet jotenkin olla luontevasti toistensa kanssa pitkän ajan jälkeen? Mä en vaan voi uskoa, että se kemia ja taika olisi poissa.