Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No hyvä vaan jos on oppinut rajansa sen suhteen, miten jaksaa riehua eikä kuluta itseään ihan puhki keikalla. Kiertue kuitenkin vasta alussa. Ja olihan silloin ihan eri kelitkin kuin nyt talvella, keikkapaikat pienempiä ja kuumempia pl. Logomo tietty.
Höpö höpö taas. Millainen kunto sulla on, pelkäätkö siis koko ajan burn outia ja uupumista? No, muut ei oo ehkä yhtä huonossa kondiksessa. Valoista yms tilasta se pääasiassa johtuu.
 
vierailija
Oli mahtava ilta. 💚💙 Mulle tuli ehkä vähän fiilis, että CCC oli jäähyväiset ja huomenna JO lähtee kiertueelle ja K levyntekoon. Olisi hieno jos K menisi vielä mukaan, mutta realistisesti bussi taitaa olla aika täynnä, JO kiireisiä ja ei K varmaan joka ilta CCC:tä vedä. Tietysti toivoisin, että vielä saisivat hengata yhdessä..
 
vierailija
Oli mahtava ilta. Mulle tuli ehkä vähän fiilis, että CCC oli jäähyväiset ja huomenna JO lähtee kiertueelle ja K levyntekoon. Olisi hieno jos K menisi vielä mukaan, mutta realistisesti bussi taitaa olla aika täynnä, JO kiireisiä ja ei K varmaan joka ilta CCC:tä vedä. Tietysti toivoisin, että vielä saisivat hengata yhdessä..
Jos K ei muualle mene niin onneksi näkevät taas viimeistään heinäkuussa 🥰
 
vierailija
***Henk koht mahdollisesti triggeröivä avautuminen, hyppää yli jos et arvosta ****
Mä aloin itkeä kun joku sanoi tuon tarvitsevat toisiaan -jutun. Se siis oli ihan vatun hyvä huomio. Mutta miksi itken on se, miten omia tarvitsemisiani on kohdeltu pienenä - kuin paskaa. En siis syytä sen seurauksena myöhemmin ei-lähelleni-päässeitä ihmisiä, kun syynä on pienenä saamani oppi, että mä en positiivisessa mielessä voi olla kellekään tärkeä. Vaikka itse en usko, että se niin ois, mutta uskoin, kun minulle opetettiin.
Ehkä tässä on yksi niistä alitajuisista juurisyistä, miksi tämä tarina ja saaga on minulle niin tärkeä.
Päätin vain jakaa tämän tällaisena oivalluksena, vaikken olekaan Damon, enkä recovering alcoholic, koska luulen kykeneväni oppimaan siitä jotakin vielä.
 
vierailija
Ei hitto kun repesin tälle. Taas jotain ankeutusta yritetään repiä tarkistamatta kontekstia ollenkaan. :'D "ihan kuin vituttaisi joku" ja syynä ilmeen vaihtumiseen onkin lentosuukko yleisölle.
SinUN äytös on asiatonta trolli. Minä kehuin tuossa ylempänä. En vaan ymmärtänyt käytöstä ja kun menin käskettyyn linkkiin ei sieltä näkynyt yhtään eteenpäin. SIKSI KYSYIN KUN IHMETTELIN ILMETTÄ.
 
vierailija
***Henk koht mahdollisesti triggeröivä avautuminen, hyppää yli jos et arvosta ****
Mä aloin itkeä kun joku sanoi tuon tarvitsevat toisiaan -jutun. Se siis oli ihan vatun hyvä huomio. Mutta miksi itken on se, miten omia tarvitsemisiani on kohdeltu pienenä - kuin paskaa. En siis syytä sen seurauksena myöhemmin ei-lähelleni-päässeitä ihmisiä, kun syynä on pienenä saamani oppi, että mä en positiivisessa mielessä voi olla kellekään tärkeä. Vaikka itse en usko, että se niin ois, mutta uskoin, kun minulle opetettiin.
Ehkä tässä on yksi niistä alitajuisista juurisyistä, miksi tämä tarina ja saaga on minulle niin tärkeä.
Päätin vain jakaa tämän tällaisena oivalluksena, vaikken olekaan Damon, enkä recovering alcoholic, koska luulen kykeneväni oppimaan siitä jotakin vielä.
❤
 
vierailija
Oli mahtava ilta. Mulle tuli ehkä vähän fiilis, että CCC oli jäähyväiset ja huomenna JO lähtee kiertueelle ja K levyntekoon. Olisi hieno jos K menisi vielä mukaan, mutta realistisesti bussi taitaa olla aika täynnä, JO kiireisiä ja ei K varmaan joka ilta CCC:tä vedä. Tietysti toivoisin, että vielä saisivat hengata yhdessä..
Mä kans epäilen, että K ei jatka tästä. Mut ei siinä, kaverit eivät tarvitse toisiaan niin paljon, että jakaisivat elämänsä yhdessä.
 
vierailija
Kiitollinen olen kaikesta matskusta mitä saatiin. Jäi vaan outo tunne siitä, kun eivät olleet nähneet kuitenkaan toisiaan puoleen vuoteen ja meno oli lavalla aika laimeaa. Ennen NT:tä ei ollut niin pitkä aika näkemisen välissä ja se oli yhtä tykitystä lavalla ja ulkopuolella. Onko ne tunteet laantuneet sittenkin? Vai onko tässä välissä tapahtunut jotain muuta vai eivätkö osanneet jotenkin olla luontevasti toistensa kanssa pitkän ajan jälkeen? Mä en vaan voi uskoa, että se kemia ja taika olisi poissa.
 
vierailija
Vaikea sanoa jatkaako vaiko ei. Toivoisin, että tekisi niin. Mutta ollaan saatu niin vähän materiaalia että on tosi vaikea sanoa mikä on meininki. Ja eihän meistä kukaan tiedä K kiireistä tai siitä tuliko bussin tilan kanssa ongelmia. Mietin vaan jos yksi mies vei sen parisängyn se varmaan on laskettu 2 paikaksi joten paikkoja voi olla yksi vähemmän kuin ajateltiin
 
vierailija
***Henk koht mahdollisesti triggeröivä avautuminen, hyppää yli jos et arvosta ****
Mä aloin itkeä kun joku sanoi tuon tarvitsevat toisiaan -jutun. Se siis oli ihan vatun hyvä huomio. Mutta miksi itken on se, miten omia tarvitsemisiani on kohdeltu pienenä - kuin paskaa. En siis syytä sen seurauksena myöhemmin ei-lähelleni-päässeitä ihmisiä, kun syynä on pienenä saamani oppi, että mä en positiivisessa mielessä voi olla kellekään tärkeä. Vaikka itse en usko, että se niin ois, mutta uskoin, kun minulle opetettiin.
Ehkä tässä on yksi niistä alitajuisista juurisyistä, miksi tämä tarina ja saaga on minulle niin tärkeä.
Päätin vain jakaa tämän tällaisena oivalluksena, vaikken olekaan Damon, enkä recovering alcoholic, koska luulen kykeneväni oppimaan siitä jotakin vielä.
Aina voi oppia uutta. Halaus sinulle 💚🩷💚🩷
 
vierailija
Tämä shippimatka taitaa olla aika monelle myös matka sisimpään💚 Ehkä tämän yksi tarkoitus on opettaa meitä katsomaan itseämme ja kokemaamme yhtä lempeästi ja hyväksyvästi kuin K ja B katsovat toisiaan.
 
vierailija
Kiitollinen olen kaikesta matskusta mitä saatiin. Jäi vaan outo tunne siitä, kun eivät olleet nähneet kuitenkaan toisiaan puoleen vuoteen ja meno oli lavalla aika laimeaa. Ennen NT:tä ei ollut niin pitkä aika näkemisen välissä ja se oli yhtä tykitystä lavalla ja ulkopuolella. Onko ne tunteet laantuneet sittenkin? Vai onko tässä välissä tapahtunut jotain muuta vai eivätkö osanneet jotenkin olla luontevasti toistensa kanssa pitkän ajan jälkeen? Mä en vaan voi uskoa, että se kemia ja taika olisi poissa.
Toisaalta ovat olleet jo lähes viikon tässä yhdessä.
 

Yhteistyössä