vierailija
Lähetkö sä millon pois?Pihdeillä sinne raahautui vissiin tänään iltapäivällä. Lähteekö pois huomenna?
Lähetkö sä millon pois?Pihdeillä sinne raahautui vissiin tänään iltapäivällä. Lähteekö pois huomenna?
Oliks tää jo toinen kerta kun Bojan pyytää jotsin häneltä? Nytkö se just sen pyysi vai millloin?????
Saisko linkit näihin molempiin ?Hauskoja nuo Hn uusi TikTok ja B shuffling-videot
No eihän B voi olla etenemässä kun K pitää kiinni siitä a k a s t a a n.Jos ei ole K, niin ei ole kyllä Bkään. Ystäviä ei ole koskaan liikaa.
Luulin ensin että se toive on joku intialainen bollywood biisi. Ei suju ruotsi suomen malliin Bojanilta.Bojanin biisitoive Bojan shuffling videoon, Basshunterin Dota.
Turha toivo, Boitsu huomioi ainoastaan Jeren.Se on tarkoituskin. Damon on ollut vähän liian suora vihjauksissaan. Reilu viikko oli se ’I feel loved an happy’ -story Boitsun sylistä, jolla D jo yritti tehdä varovaista varausta Boitsuun..
Eikö aiempi ollut Kärtsä? Vai ovatko molemmat?Oliks tää jo toinen kerta kun Bojan pyytää jotsin häneltä? Nytkö se just sen pyysi vai millloin?????
Et nyt tajunnu mut ei se mitään.Tämmöinenhän on ihan kiva lisä ja saa rahoilleen vastinetta.
Mikä kohta siinä oli kuumaa? Käärijä on kumarassa ja välttää lähikosketusta alakropallaan. Bojan taas irroittelee paremmin erikseen. Täysin teatteria ja show-meininkiä. Ja ihan lasten katseltavaa.Tässä yksi something more ajattelija kanssa ja tossa esityksessä oli kuumia kohtia edelleen, ei jäänyt veljelliseksi kylläkään
Tämä oli lämppärinä tänään Jokereiden keikalta. Ennen on pyytänyt Klta kerran.Oliks tää jo toinen kerta kun Bojan pyytää jotsin häneltä? Nytkö se just sen pyysi vai millloin?????
Joo Kärtsästä on samantyyppinen tili, pyysi Rammsteinin Du Hastin.Eikö aiempi ollut Kärtsä? Vai ovatko molemmat?
Luojan kiitos tuo vajakkihahmo jäi tosi pienelle huomiolle.Härtsän uusi tiktok
Miten siis? Se vaan lähestyy itse jotain fania? Ihan normijuttu vai?Bojanin biisitoive Bojan shuffling videoon, Basshunterin Dota.
Tän asian voi esittää paljon nätimminkin käyttämättä noita solvaavia nimityksiä.Luojan kiitos tuo vajakkihahmo jäi tosi pienelle huomiolle.
Ei ole Kärpystä tiliä, vaan hän pyysi Kärtsältä tänne Bojan - tilille toiveen.Joo Kärtsästä on samantyyppinen tili, pyysi Rammsteinin Du Hastin.
Siis mitä en tajunnut? Eikö siitä voinut päätellä että EE lipuilla sai tavallaan ekstrabiisin. Samoinhan taisi olla Kultsallakin että soundchekissä taisi olla biisejä mitä keikalle ei tullut.Et nyt tajunnu mut ei se mitään.
Mua häiritsee siinä eniten just se, että Kärtsä kumartelee oudosti Bojanin suuntaan ihan kuin välttelisi lähikontaktia. Ja se halauksen väkinäisyys jotenkin. Sellainen vapautunut oikea hymy ja lämpö jäi puuttumaan.Mikä kohta siinä oli kuumaa? Käärijä on kumarassa ja välttää lähikosketusta alakropallaan. Bojan taas irroittelee paremmin erikseen. Täysin teatteria ja show-meininkiä. Ja ihan lasten katseltavaa.
Hän oli lämppäri.Miten siis? Se vaan lähestyy itse jotain fania? Ihan normijuttu vai?
Se tilin pitäjä varmaan pyytänyt, soitti lämppäribändissä.Miten siis? Se vaan lähestyy itse jotain fania? Ihan normijuttu vai?
Ai tää Bojan’s shuffling? Se on itsekin artisti vai?Tämä oli lämppärinä tänään Jokereiden keikalta. Ennen on pyytänyt Klta kerran.
Tuo ei muuta ollut, kun täynnä vapautuneisuutta ja oikeaa hymyä.Mua häiritsee siinä eniten just se, että Kärtsä kumartelee oudosti Bojanin suuntaan ihan kuin välttelisi lähikontaktia. Ja se halauksen väkinäisyys jotenkin. Sellainen vapautunut oikea hymy ja lämpö jäi puuttumaan.
Aa niinpäs olikin, muistin väärin.Ei ole Kärpystä tiliä, vaan hän pyysi Kärtsältä tänne Bojan - tilille toiveen.