vierailija
Minkki on kyllä arvokkaampi kuin vassarin elämä. Hallitus onneksi lisää ampumaratoja ja helpottaa aseiden saamista, joten tulevasta tulee kaunista
Onko se joku vammaisuus? Onko vammaiset sairaita? Miksi vihaat vammaisia?Kyllä. Ovat suurin osa empatiakyvyttömiä.
Sinä se kirjoitit oikeistolaisista vammaisina, itse käyttäisin termiä luonnevikainen.Onko se joku vammaisuus? Onko vammaiset sairaita? Miksi vihaat vammaisia?
Voit käsitellä häpeän tunteitasi muutama vuosi sitten tällä palstalla aloittamassani Häpeä-ketjussa. Palstan yksi aktiivisimmista mustana kirjoittajista ei sietänyt kirjoitustyyliäni ja perusti minulle oman ketjun saatesanoillaan: ”Antaa palaa”. En osaa kuvitella miltä tällä hetkellä tuntuu persujen äänestäjistä. Menevätkö he nukkumaan hyvillä mielin? Huomenna on uusi päivä toivoa täynnä.Tähän kiteytyy OrpoPurran arvomaailma.
En tiedä teistä, mutta minua todella hävettää olla suomalainen.
Sanan "kyvyttömyys" viittaa nimenomaan jonkinlaiseen vajavaisuuteen."Kyllä. Ovat suurin osa empatiakyvyttömiä."
Sinä se kirjoitit oikeistolaisista vammaisina, itse käyttäisin termiä luonnevikainen.
Eihän nuo turkistarhaajat olleet vissiin mitään sikarikkaita ennenkuin niille annettiin 1,25 miljoonaa jokaiselle. Nyt ne on ja varmasti niistä jokainen kannattaa kokoomusta ja persuja
Persuja ja kokoomusta kannattaville duunareille riittää palkkioksi äänestä työelämäheikennykset, ei ne mitään kuitenkaan ymmärrä. Yhtä tyhmiä kuin Trumpin kannattajat.
Rahaa ON!Valtio antaa 2024 turkistarhaajille noin 57 miljoonaa lintuifluenssasta aiemman 33 miljoonan koronatukien päälle. Se on noin 90 miljoonaa, mikä jaettiin nyt turkistarhaajille.
Ei siinä mitään. He ovat palkkansa ansainneet.
Tiesittekö, että näitä turkistarhaajia, jotka jakaa tuon potin on 72 henkilöä?
Eli OrpoPurra laittoi keskimäärin 1 250 000 euroa jokaiselle suomen turkistarhaajalle.
Vertalua voi esittää siitä, että Ukraina saa suomelta vähemmän, mitä nuo 72 turkistarhaajaa. Siinä on OrpoPurran arvomaailma
Pääkirjoitus | Turkistarhauksen hinta veronmaksajille kasvaa
Valtio on kuittaamassa 50 miljoonan euron laskun lintuinfluenssan vuoksi lopetetuista turkiseläimistä. Tällainen meno ei voi jatkua.www.hs.fi
Se on just näin."Kyllä. Ovat suurin osa empatiakyvyttömiä."
Sinä se kirjoitit oikeistolaisista vammaisina, itse käyttäisin termiä luonnevikainen.
Onko se hanavesi oikeesti vaarallisempaa?Turkistarhauksen tukeminen on sinällään linjassa muiden täysin järjenvastaisten päätöksien sarjassa, joita Petteri Orpon ja Riikka Purran hallitus on tekemässä. Halvempaa kaljaa ja bensaa. Populismia vailla vertaa.