vierailija
Voisitteko edes ignoorata tietyt viestit? Ois ihan kiva, ei kukaan jankkaa ilman vastausta.
Olisi, koska mulla ei ollut sellasta fiilistäOlisitteko uskoneet tätä la-su maailmanlopun fiiliste keskellä? En minäkään.
Samaa mieltä. Olin jo Kultsalla innoissani vain Joksuista. Heillä on niin oma genrensä. Ja se on mahtava.Eikä muutenkaan. Jotenkin tuntuu saaga laimentuneen ja sehän on ihan ymmärrettävää. Jos näin jatkuu niin ottaisin joksut jo ilman Kärtsää.
Sen Etelin voi oikeasti unohtaa. Ei mitään näyttöä, että olisivat viettäneet yhtään aikaa yhdessä muuten kuin Kärtsän vuoksi. Sen sijaan Damon on viettänyt todella paljon aikaa Bojanin ja Joksujen kanssa koko alkuvuoden.Kylläpä se Boitsu ehtii kun on sekä Etelin että Damonin kanssa!
Joo tuo viesti oli huumoria, en todellakaan usko mihinkään etelpakotukseen.Sen Etelin voi oikeasti unohtaa. Ei mitään näyttöä, että olisivat viettäneet yhtään aikaa yhdessä muuten kuin Kärtsän vuoksi. Sen sijaan Damon on viettänyt todella paljon aikaa Bojanin ja Joksujen kanssa koko alkuvuoden.
Ilman muuta. Eräs henkilö tuli itse mukaan varmistamaan asian.Huomenna K seilaa takas Suomeen, luulen mä.
Juuri näinJust tällasten takia on hyvä ettei K vakiinnuta yhteisesityksiä JO:n kanssa millään tietyllä alueella. Porukkaa tulee muista maista ja ympäri Suomea saadakseen yhteisesityksen K:lta... sinne keikalle mennään pääartistin takia, ei mahdollisten vieraiden.
Ihmettelin miten me autoimme heitä pysymään kartalla sanoissaan tänäänMutta vitsi hienosti selvisi tuo Alika ja K noista sanoista. Fiksut me.
On se. Ei voinut erehtyä kuvasta. On niin tunnistettava.Ylläri että heti alkaa NM jankkaus ja Damon. NM ei edes ole varmuudella tuolla. Mutta täällä toki jankataan että ois.
Ihanavarsinkin tuo kun B hymyilee Klle siinä sentin päässä ja kääntää hänen päätään tullaa pörröttämälläNo joo aika pliisu veto. Enää ei niin harmitakaan, ettei lähtenyt Tallinnaan.
Mitä mitä, lauantain keikkahan oli aivan huippu tunnelmaltaan!Minulle jäi tosi lämmin tunne tästä keikasta. Ja tosiaan lauantain keikan jälkeen jotenkin tyhjä olo. Just tuommosta riemuilottelua toivon JO-keikalta. Olympia nosti riman kattoon asti 🫶
Olen ollut alusta asti tätä mieltä. Kris oli pelkkä savuverho ja Bojan on se todellinen syy miksi Damon oli koko ajan Joksujen kanssa ja mukana Sloveniassakin.
Kärtsä näyttää upealta!No joo aika pliisu veto. Enää ei niin harmitakaan, ettei lähtenyt Tallinnaan.