vierailija
Mut se oli postaukseen laittanut sen yhteiskuvan Krisin kanssa!Mä ehdin jo ihmetellä et mitä se Virossa kunnes älysin katsoa instaa
Mut se oli postaukseen laittanut sen yhteiskuvan Krisin kanssa!Mä ehdin jo ihmetellä et mitä se Virossa kunnes älysin katsoa instaa
Sirpa ehkä menetti tajuntansa hetkeksi, mutta kunnon shippaajana kamera pysyi silti melko hyvin kohteessasensuuri iski just kriittisessä kohdassa.
Virolaisille CCC on harvinainen herkku. Tulevat bailaamaan sille niin että pellot raikuu Kärtsän kesän keikallakin.Vähän ihmetyttää miksi K tämän takia meni Tallinnaan näin nopealla aikataululla? Ccc:kin on jo K:n entistä eraa ja ollut keikkatauolla. Mun mielestä olisi voitu jättää esittämättä ja K olisi vaan voinut hengata takahuoneessa.
Samoin, ihana kaksikko!Pahanilmanlinnun voi ignoorata, mulle jäi ainakin ihan hiton hyvä fiilis
Älä viitsi.Damon juuri ilmoitti rakastuneensa hiljattain syvästi. Olisiko kohde kenties Bojan? Selittäisi miksi K ja B himmaillu välejään julkisesti.
K on ollut varattu koko sen ajan mitä pojat On toisensa tunteneet..Ei johdu siitä. Se vitsi vanheni jo. Se ois nyt jo ollut feikkiä, näytelmää, tajuatko? Niiden välit ei enää jatku julkisesti sellaisina, kun K on varattu.
Sylikuvan Bojanin kanssa!Mut se oli postaukseen laittanut sen yhteiskuvan Krisin kanssa!
Ei tullut encorea Novi valin jälkeen??
Kaikki viimeinen luottamus rapistuu jos Härtsä mahtuukin sinne bussiin.Tästä lähtien luotan ainoastaan Naceen
Kukaan ei saa encorea niin pitkään kun K on mukana kiertueella.No ei tietenkään encorea, koska kiire saunaan.
Veikö se Demoni tosiaan meidän vävyn? Sitten en yhtään ihmettele himmailua. Ei K ole ennenkään himmaillut Volden takia.Sylikuvan Bojanin kanssa!