Kyllä se muuttaa paljonkin. Mulla oli tarinan alussa uskoa siihen että vetovoima Bojaniin voittaisi, mutta nyt on suhde ihan peruskauraa oleva ystävyys, joka ei ole enää kiinnostava. Ja yksityiselämä on tosi paljon mukana. Mitä kiinnostavaa on siinä, että henkilö tapaa ystäväänsä avovaimonsa kanssa. Perhetapaaminen. Ihan ok, mutta ei se kiinnostavaa ole.K on ollut varattu jo ennen kuin tapasi B:n eikä mahdollinen rengastus sitä muuta mihinkään.
Mitä linkin takaa löytyy? Ei oo TumppuaTumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Siis se loppu. B ja K halaa, irtautuu halauksesta ja HETI perään uusi.
Oli varmasti CCC mutta eivät tunnistaneet huonolaatuisesta klipistä jossa oli livebändisovitus normaalin konejytän sijasta.Tuskin tuon esityksen takia on menty Tallinnaan. Missä niin o edes sanottu?
Mutta ihmetyttää kun useampi vannoi ettei ollut ccc se kuultu kappale. Mikä se sitten oli
Mitä linkin takaa löytyy? Ei oo Tumppua
Olen ollut alusta asti tätä mieltä. Kris oli pelkkä savuverho ja Bojan on se todellinen syy miksi Damon oli koko ajan Joksujen kanssa ja mukana Sloveniassakin.Veikö se Demoni tosiaan meidän vävyn? Sitten en yhtään ihmettele himmailua. Ei K ole ennenkään himmaillut Volden takia.
Pysäytyskuvia Krisistä siitä Damonin uudesta julkaisusta.Mitä linkin takaa löytyy? Ei oo Tumppua
Kuolin, missä se laivan kylmiö onApua tuo Damonin video Krisistä huivi päässä!!!
Älä viitsi.Olen ollut alusta asti tätä mieltä. Kris oli pelkkä savuverho ja Bojan on se todellinen syy miksi Damon oli koko ajan Joksujen kanssa ja mukana Sloveniassakin.
Tämä olisikin uutinen. En olisi kyllä kovin yllättynyt.Damon juuri ilmoitti rakastuneensa hiljattain syvästi. Olisiko kohde kenties Bojan? Selittäisi miksi K ja B himmaillu välejään julkisesti.
K on ollut kokoajan varattuEi johdu siitä. Se vitsi vanheni jo. Se ois nyt jo ollut feikkiä, näytelmää, tajuatko? Niiden välit ei enää jatku julkisesti sellaisina, kun K on varattu.
Mä veikkaan et Krisistä se pitää kyl ehkä enemmänÄlä viitsi.
Samaa halausta se oli. Nostivat vain välillä ihanasti uloimmat kätensä pystyyn ja jatkoivat toisissaan kiinni toisella kädellä. Sit ei erottu kuin taas halin kautta. Juuri näin!Siis se loppu. B ja K halaa, irtautuu halauksesta ja HETI perään uusi.
Uhhhh, niinpä!!Siis se loppu. B ja K halaa, irtautuu halauksesta ja HETI perään uusi.