vierailija
Toivottavasti ei alkanut huimata!Sirpan kamera kyllä meni just ihan muualle sillon kun sitä läheisempää kontaktia oli!
Toivottavasti ei alkanut huimata!Sirpan kamera kyllä meni just ihan muualle sillon kun sitä läheisempää kontaktia oli!
Ei jessus vttu.Bojan ois varmasti vetänyt täysillä ja K himmaili. Olisipa ollut menemättä ollenkaan lavalle.
sensuuri iski just kriittisessä kohdassa.Taisi siellä olla jotain lääppimistä, mut Sirpa meni jotenkin rikki ja heitti kameran aivan muualle
Mitä, sanoiko se jotain tällaista lavalla? Sori oon juhlissa ja en voi livettääAi joo
Liian kuuma meno, lähetys sensuroitu. Onneksi saadaan ihan varmasti eturiviläisiltä jotain suorasukaisempaa materiaaliaTaisi siellä olla jotain lääppimistä, mut Sirpa meni jotenkin rikki ja heitti kameran aivan muualle
Ei johdu siitä. Se vitsi vanheni jo. Se ois nyt jo ollut feikkiä, näytelmää, tajuatko? Niiden välit ei enää jatku julkisesti sellaisina, kun K on varattu.Siellä on ihan sikana JO:n lapsifanej vanhempineen kuulema. Kyl pojilla on joku tilannetaju että miten mennään missäkin.
Eikä muutenkaan. Jotenkin tuntuu saaga laimentuneen ja sehän on ihan ymmärrettävää. Jos näin jatkuu niin ottaisin joksut jo ilman Kärtsää.Ja biisin jälkeen oli ihan tohkeissaan. Mutta joo ei taida tulla enää possujunia eikä muita lääppimisiä julkisesti.
No onhan se varattu ollut koko ajan, ei mikään ole muuttunut siinä mielessä, miksi nytkäänEi johdu siitä. Se vitsi vanheni jo. Se ois nyt jo ollut feikkiä, näytelmää, tajuatko? Niiden välit ei enää jatku julkisesti sellaisina, kun K on varattu.
K on ollut varattu jo ennen kuin tapasi B:n eikä mahdollinen rengastus sitä muuta mihinkään.Ei johdu siitä. Se vitsi vanheni jo. Se ois nyt jo ollut feikkiä, näytelmää, tajuatko? Niiden välit ei enää jatku julkisesti sellaisina, kun K on varattu.
Ei tarvitse hyvä ihminen, cover ei ole kopio.Kyllä CCC vaan vaatii Allun mukaan läppärinsä kanssa.
Mä ehdin jo ihmetellä et mitä se Virossa kunnes älysin katsoa instaaMitä hittoa Damon?!
Just tällasten takia on hyvä ettei K vakiinnuta yhteisesityksiä JO:n kanssa millään tietyllä alueella. Porukkaa tulee muista maista ja ympäri Suomea saadakseen yhteisesityksen K:lta... sinne keikalle mennään pääartistin takia, ei mahdollisten vieraiden.Ulkomaalainen kaveri oli aika hajalla pari tuntia sitten, kun matkusti Helsinkiin yhteisesiintymisen toivossa (vaikka on siis enemmän Joksu-fani), laittoi siihen viimeiset rahansa (tietäen ettei välttämättä tule) ja ...no. Ei voi mitään tietysti.
No virolaiset tykkäsi paljon. Miksi sinua haittaa jos et ole edes keikalla.Vähän ihmetyttää miksi K tämän takia meni Tallinnaan näin nopealla aikataululla? Ccc:kin on jo K:n entistä eraa ja ollut keikkatauolla. Mun mielestä olisi voitu jättää esittämättä ja K olisi vaan voinut hengata takahuoneessa.
Esitteli Ne bi smelin noin.Mitä, sanoiko se jotain tällaista lavalla? Sori oon juhlissa ja en voi livettää