Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä uskon kans tähän, että tarkoituksella N M tuotiin esiin. Ei tuollainen tapahdu vahingossa, että henkilö, jota yleensä yritetään piilotella, on ihan päähenkilö videon loppupuolella. Eihän siinä lopussa muita näykään. Eikä Matti ole sellainen henkilö, joka ei tiedä missä mennään. On viisuista asti nähnyt koko tarinan. Minäkin olin jo ihan uskomassa, että jos K on Tallinnassa yksin, se saattaisi tarkoittaa jotain käännettä K ja B suhteessa. Tuo Matin video on kyllä niin tarkoituksellinen, että se kyllä romuttaa kaikki kuvitelmat muusta kuin K ja N M suhteesta. Ja ilman videotakin saman asian kertoo jo se, että K oli julkisesti avokin vierellä, ei sellaista ole ennen tapahtunut.
Oon samaa mieltä, mutta tää ketju täällä ei perustu realismiin, paitsi jos se hyödyttää jotenkin omaa shippailua. Joten ei kannata yrittää tuoda tätä näkemystä tänne..
 
vierailija
Oon samaa mieltä, mutta tää ketju täällä ei perustu realismiin, paitsi jos se hyödyttää jotenkin omaa shippailua. Joten ei kannata yrittää tuoda tätä näkemystä tänne..
Mun mielestä taas ei ole realismia väittää, että tuotiin tarkoituksella esiin. Edelleenkään kukaan ei tiedä keitä ne naiset videolla on ilman todella syvällistä Kärtsän tuntemusta ja K:ta itseään ei edes näy pysäyttämättä videota ja tarkkaan tiirailemalla. Ja miksi Matti olisi osa jotain Kärtsän parisuhteen julistamista? Realistisin selitys nyt vaan on että Matti kuvasi Joksuja ja sitten yleisön reaktiota ja siinä se.
 
vierailija
Mäkin kuvasin keikalla lavalle ja vieressä olevia kavereita. Yritinkö viestittää jotain?
Riippuu siitä olisitko julkkisseurassa ja olisiko mukana joku jota ei ole tarkoitus tuoda julkisuuteen. Ei mulla mene jakeluun että ei muka osata sanoa että emme halua että me vilahdetaan yhdessä. Eri asia jotkut takahuonekuvat missä kuvataan enemmän ja et voi niin kontroloida näkymistä. Tämä oli kuitenkin vieressä istuva. Siinä mielessä tarkoituksellista kun olisi voitu toimia toisinkin.
Samoin se R Thaimaan kuva. Kuka laittaa kysymättä kuvan kavereistaan instaan (ja vieläpä kuva missä itse R ei edes ole) kysymättä saako laittaa tai vaihtoehtoisesti että K ei olisi muka tuonut kantaansa ilmi. Sitten joku paniikkipoistelu millä ei ole enää väliä kun kuva on jo levinnyt.
 
vierailija
Mun mielestä taas ei ole realismia väittää, että tuotiin tarkoituksella esiin. Edelleenkään kukaan ei tiedä keitä ne naiset videolla on ilman todella syvällistä Kärtsän tuntemusta ja K:ta itseään ei edes näy pysäyttämättä videota ja tarkkaan tiirailemalla. Ja miksi Matti olisi osa jotain Kärtsän parisuhteen julistamista? Realistisin selitys nyt vaan on että Matti kuvasi Joksuja ja sitten yleisön reaktiota ja siinä se.
Tuotiin esiin super faneille, joita me kaikki ollaan!
 
vierailija
Mun mielestä taas ei ole realismia väittää, että tuotiin tarkoituksella esiin. Edelleenkään kukaan ei tiedä keitä ne naiset videolla on ilman todella syvällistä Kärtsän tuntemusta ja K:ta itseään ei edes näy pysäyttämättä videota ja tarkkaan tiirailemalla. Ja miksi Matti olisi osa jotain Kärtsän parisuhteen julistamista? Realistisin selitys nyt vaan on että Matti kuvasi Joksuja ja sitten yleisön reaktiota ja siinä se.
Älä viitsi. Kaikki me jotka kytätään kärtsää tällä intensiteetillä, tiedetää kyllä yksityishenkilön ulkonäkö (ehkä paria totaali sokeaa lukuunottamatta). Ja juuri meillehän nuo vilautukset on. Ei fandomin ulkopuolisille, joita ei pätkääkään kiinnosta millainen haaremi naisia tai miehiä karpyllä on.
 
vierailija
Mitä ihmettä. Nyt on kyllä todella kovat harhat tulilla, jos kuvittelee, että Kärtsä on suunnitellut jonkun somestrategian Matin kanssa superfanaattisia stalkkereita (kuten sinua) varten.
Kärtsä selvästikin antanut luvan postauksiin, joissa gf näkyy. Ei ole ennen näin suoraan näytetty. En tarkoita et olis kehottanut mattia postaamaan, mutta ei enää kiellä sitä. Jestas miten yksinkertaista väkeä täällä on.
 
vierailija
Kärtsä selvästikin antanut luvan postauksiin, joissa gf näkyy. Ei ole ennen näin suoraan näytetty. En tarkoita et olis kehottanut mattia postaamaan, mutta ei enää kiellä sitä. Jestas miten yksinkertaista väkeä täällä on.
Älä viitsi. Ennenkin on tullut ihan samanlaisia kahden sekunnin vilahduksia ja sellaisilta henkilöiltä, jotka on näkyvämmin esillä K:n somessa ja ihan suoraan hänen julkaisemanaan. Tässä ei ole yhtään mitään muutosta tapahtunut paitsi omassa päässässi. Jestas miten yksinkertaista väkeä täällä on.
 
vierailija
Kärtsä selvästikin antanut luvan postauksiin, joissa gf näkyy. Ei ole ennen näin suoraan näytetty. En tarkoita et olis kehottanut mattia postaamaan, mutta ei enää kiellä sitä. Jestas miten yksinkertaista väkeä täällä on.
On kyllä näkynyt K:n vieressä/ lähistöllä ties vaikka kuinka monessa kuvassa ennenkin, joten ei tää nyt mikään erityinen ja uusi juttu ollut.
 
vierailija
Härtsä muuten näkyy siinä Madam Cykan stoorin taustalla, jossa Kärtsä on halailemassa faneja keikkapaikan edustalla. Härtsän lisäksi siellä on joku nainen mustissa housuissa ja jotain muita henkilöitä.
 

Yhteistyössä