vierailija
Hän ei tainnut puhua tän herkisestä herkisestä lämpötilasta. Kärppy varmaan tarinoinutPah, plussan puolella ollaan tällä hetkellä Lapissa.
Hän ei tainnut puhua tän herkisestä herkisestä lämpötilasta. Kärppy varmaan tarinoinutPah, plussan puolella ollaan tällä hetkellä Lapissa.
Mä uskon et kieltäytyi Joksujen takia. Menihän se sinne gay gaalaankin lomallaan.Joku muuten sanoi Vauvalla aiemmin tänään, ettei Kärtsä olisi lähtenyt Serbian viisukarsintaan esiintymään, vaikkei olisi Joksuja, kun eivät olisi maksaneet kuitenkaan tarpeeksi hyvin. Onhan se mahdollista, mutta palkkiosta riippumatta sehän olisi ollut varsin hyvä promotilaisuus, häntä olisi varmaan haastateltu paikallisiin lehtiin ja telkkariin jne.
Tää olikin ihana, tykkäsin tosi paljon- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ok, mitkä biisit?Ehkä Sampitar mutta ois kyllä kiva jos viitsisit ees muutaman biisin kuvata
Onko se sama kuin eilen?Aina tämä sama, että odottaa uusia stooreja niin kaikki jakaa samaa settilistavideota
Juu, juu. Olen vain kateellinen kaikille, jotka pääsevät keikalle tänään, kun itse jouduin ihan päinvastaiseen suuntaan. Odotan siksi liveä kieli pitkällä.Hän ei tainnut puhua tän herkisestä herkisestä lämpötilasta. Kärppy varmaan tarinoinut
Ainakin uudet?Ok, mitkä biisit?
T. i_should_be_souvlaki
Siis yleisöstä.Kärppy oli kuulemma huutanut peliä eilen takaisin kun B oli huutanut peliä
Pitää paikkaansa, mä oon se joka kertoi tästä vauvalla.Kärppy oli kuulemma huutanut peliä eilen takaisin kun B oli huutanut peliä
Uskon myös, koska oli sanonut kiertuejärjestelyt syyksiMä uskon et kieltäytyi Joksujen takia. Menihän se sinne gay gaalaankin lomallaan.
Deankin opetellut suomeaOletko valmis! Voi Dean
Samanlainen tunne ja kun K ja H tulivatkin niin aikaisin tänäänOn ollut koko ajan sellanen fiilis, että tänään Kärtsä pyörähtää lavalla. Ei laulamassa mutta muuten. Ehkä nähdään kaksi Hojania. Toisella on kostopitsit päällä.
Jos on lavalla niin ehkä sit saadaan jankkaukselle loppu et K&B välit ois muuttuneet negatiivisempaanSamanlainen tunne ja kun K ja H tulivatkin niin aikaisin tänään
mä en usko et on lavalla mutta en myöskään usko että heidän välinsä olis muuttuneet negatiivisempaan. Miksi ihmeessä olisivat??Jos on lavalla niin ehkä sit saadaan jankkaukselle loppu et K&B välit ois muuttuneet negatiivisempaan
Ei sitä hokevat tarvitse mitään oikeaa syytä.mä en usko et on lavalla mutta en myöskään usko että heidän välinsä olis muuttuneet negatiivisempaan. Miksi ihmeessä olisivat??
Mulla on rauhallinen mieli. Kärppy ja Boitsu on yhdessä tällä.hetkellä