vierailija
EIkä käytä koskaan perässä tuota s nimeään mikä ei edes ole hänen nimensä.Ei minustakaan vaikuta hänen kirjoituksiltaan
EIkä käytä koskaan perässä tuota s nimeään mikä ei edes ole hänen nimensä.Ei minustakaan vaikuta hänen kirjoituksiltaan
OK.Yes I am. I was just a little sadder than usual. Made in Italy
Komppaan täysin! Tumblr on ollut hyvä turvasatama, kun on halunnut jatkaa konsertin tuomissa hyvissä fiiliksissä eikä junnata täällä ankeissa tunnelmissa muutaman palstahäirikön tykittäessä noita iänikuisia ankeutusviestejään. Se pahin ankeuttaja ei kai ole kertonut tulevansa enää tänään konserttiin, mutta varminta on silti pysytellä pois näiltä hänen valtaamiltaan palstoilta tänäkin iltana.Huh mitä jankkausta. En saa keikan jälkeen unta ja olisin tullut fiilistelemään ja keikkaraporttia kirjoittamaan, mutta jätän myöhemmäksi tässä ilmapiirissä. Suosittelen muuten kaikille tumblrin hankkimista, siellä on ollut ihastunut vastaanotto keikasta, hyviä klippejä, meemejä ja tulkinnatkin uusista biiseistä ja niiden käännöksistä (jep, ovat molemmat Bojereä ihan selvästi). Ainoa pettymyksen aihe jollekin oli se, että ei kuultu SSOLia Ja siellä saa shipata rauhassa ja kukaan ei tuo esille asiaankuulumattomia ihmisiä. Mä siirryn sinne enemmän tästä lähtien, ei jaksa tätä vänkäystä. Huomenna (ei kun tänään!) toistamiseen keikka, en malta odottaa!
Missä sitten voi kertoa surullisemmista fiiliksistään. Olkaa onnellisia, jos ne ei teitä kosketa. Aika ilkeää nimetä kaikki kirjoittajat, jotka eivät nyt ole hehkutusmielellä, muutamaksi palstahäiriköiksi.Komppaan täysin! Tumblr on ollut hyvä turvasatama, kun on halunnut jatkaa konsertin tuomissa hyvissä fiiliksissä eikä junnata täällä ankeissa tunnelmissa muutaman palstahäirikön tykittäessä noita iänikuisia ankeutusviestejään. Se pahin ankeuttaja ei kai ole kertonut tulevansa enää tänään konserttiin, mutta varminta on silti pysytellä pois näiltä hänen valtaamiltaan palstoilta tänäkin iltana.
Sillä on hirveän paljon merkitystä miten asiat sanoo. Perusta oma ketju? Lovelandissa omassa keskustelussaan - ei shippiketjussa?Missä sitten voi kertoa surullisemmista fiiliksistään. Olkaa onnellisia, jos ne ei teitä kosketa. Aika ilkeää nimetä kaikki kirjoittajat, jotka eivät nyt ole hehkutusmielellä, muutamaksi palstahäiriköiksi.
Vaikka näyttää selvältä, että ankeutusviestejä on kirjoittanut pääasiassa muutama ennestään tuttu kirjoittaja, en suinkaan kutsunut kaikkia "surullisemmista fiiliksistään" kirjoittajia palstahäiriköiksi. Sen ei luulisi kuitenkaan olevan liikaa toivottu, että nämä mielensäpahoittajat ja "realistit" eivät toistelisi niitä samoja ikäviä fiiliksiään, pettymyksen tunteitaan tai viittauksiaan yksityishenkilöihin kymmenissä viesteissä yhden yön aikana, eivätkä varsinkaan jatkaisi sitä toistoa viikko- ja kuukausikaupalla, kuten näillä palstahäiriköiksi kutsumillani kirjoittajilla on tapana. Huomiotahan niillä viesteillä selvästi haetaan, ja muiden mielialojen pilaamista, kun eihän muuten ole selitettävissä, miksi niillä samoilla viesteillä pitää täyttää kaikki aiheeseen liittyvät ketjut.Missä sitten voi kertoa surullisemmista fiiliksistään. Olkaa onnellisia, jos ne ei teitä kosketa. Aika ilkeää nimetä kaikki kirjoittajat, jotka eivät nyt ole hehkutusmielellä, muutamaksi palstahäiriköiksi.
Ollaan vaan tää toimiikin paremmin kun ei koko ajan lagaa!Mä arvasin, et lukkoon mennään pian. Ollaanko täällä evakossa?
Mä tässä seurailen luultavasti täällä ja puutarhalla. JOS ketju meni lopullisesti (on jo ehkä liian pitkä), niin kai porukkaa on kuitenkin valmiina siirtymään uuteen? (tietysti odotellaan jos avautuisi)Mä arvasin, et lukkoon mennään pian. Ollaanko täällä evakossa?
Ei se jumituksen takia lukkoon mene, kun noiden jankkaajaa-trollien. Ehkä täällä sais paremmin hyvän fiiliksen pidettyä, kun tästä ketjusta eivät välttämättä kaikki tiedä.Ihme ku ei menny jo aikasemmin lukkoon kun muutenkin välillä jumittanut tosi pahasti
Aina valmiina!Mä tässä seurailen luultavasti täällä ja puutarhalla. JOS ketju meni lopullisesti (on jo ehkä liian pitkä), niin kai porukkaa on kuitenkin valmiina siirtymään uuteen? (tietysti odotellaan jos avautuisi)
Enpä tiedä, nyt olisi täydellinen hetki tehdä irtiotto koko hommasta.Mä tässä seurailen luultavasti täällä ja puutarhalla. JOS ketju meni lopullisesti (on jo ehkä liian pitkä), niin kai porukkaa on kuitenkin valmiina siirtymään uuteen? (tietysti odotellaan jos avautuisi)
Jep!Mä tässä seurailen luultavasti täällä ja puutarhalla. JOS ketju meni lopullisesti (on jo ehkä liian pitkä), niin kai porukkaa on kuitenkin valmiina siirtymään uuteen? (tietysti odotellaan jos avautuisi)
Minä ainakin valmiinaMä tässä seurailen luultavasti täällä ja puutarhalla. JOS ketju meni lopullisesti (on jo ehkä liian pitkä), niin kai porukkaa on kuitenkin valmiina siirtymään uuteen? (tietysti odotellaan jos avautuisi)
Hän taitaa olla Jan faniJäi vauvalla kesken viestin lähettäminen, mut katsomossa oli eilen myös yllättävän paljon miehiä. Yhden symppiksen nuoren kundin kanssa juttelin tupakkapaikalla, hänellä oli itse tehty Jan-paita.
Mä tuun myös perässäMinä ainakin valmiina
TORILLE!Jodelissa tietoa kuvan keran Joksujen kuuntelumäärät spotifyssa suomessa lisääntyneet ja slovenia ohitettu nyt 16 055!!
Mahtavaa🫶Juu permannolla oli osa miehistä tyttöystävän kanssa, mutta jotkut näytti olevan itsekseen ja ykskin mies mun takana lauloi ihanasti mukana 🫶
En oikeen tiiä että tarkottiko se viesti nyt pilvetpilvet vai sitten myöhemminNiin oliko Sampitar luvannut livettää? Toivottavasti koko keikan