Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä minunkin shippaus tästä varmasti vähenee kun ei uutta kontsaa enää ole tulossa, niin se vain on. Toki aina voi fiilistellä sitä vanhaa ihanaa! 💙

Omasta puolestani pärjään kyllä, olen aikuinen ihminen ja vaikka shippi toi ihan tosi paljon iloa ja valoa elämääni, niin eihän tässä kukaan sentään kuollut ole.

Mutta uskon sanoittavani aika monen Bojania rakastavan fanin tunteen, että hänen puolestaan on nii haikea ja surullinen olo, JOS niitä tunteita on ollut enemmän. 💔 Jos joku asia meille faneille on intohimo, niin Bojanin onnellisuus ja hyvinvointi!

B vaikuttaa kuitenkin olevan sinut asian kanssa ja on käsitellyt sitä jo, joten hyvä niin. Ja varmasti lämmin ystävyys Kn kanssa jatkuu. Sallittakoon pieni haikeus silti. Aina asiat eivät elämässä mene niin kuin haluaisi.

Siitä itsekin olen ikuisesti kiitollinen Klle ja universumille, että löysin JOn musiikin! Ja sitä en tule hylkäämään nyt enkä tulevaisuudessa! 💙
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
No mä olen sitä mieltä että J:n ystävyyspostaus H:sta juuri tässä kohtaa oli erikoinen valinta. Se kertoo ehkä jotain. Plus tekniset ongelmat saattoivat olla perjantaina syy, mutta ihan kuin siellä olisi muutakin. Joku tässä visiitissä jäi omaa mieltä kaihertamaan, mutta en tiedä mikä se on. Olen siis eri kuin pohdinnan aloittaja. Mielelläni kuulisin muidenkin ajatuksia. Ja joo, hyvin voin olla ihan AASI.
 
vierailija
No mä olen sitä mieltä että J:n ystävyyspostaus H:sta juuri tässä kohtaa oli erikoinen valinta. Se kertoo ehkä jotain. Plus tekniset ongelmat saattoivat olla perjantaina syy, mutta ihan kuin siellä olisi muutakin. Joku tässä visiitissä jäi omaa mieltä kaihertamaan, mutta en tiedä mikä se on. Olen siis eri kuin pohdinnan aloittaja. Mielelläni kuulisin muidenkin ajatuksia. Ja joo, hyvin voin olla ihan AASI.
Mielenkiintoista ja kyllä varmaan olet oikeilla jäljillä. Olen jo aiemminkin ollut sitä mieltä, että Kn postauksissa biisivalinnat eivät todellakaan ole sattumaa, ei nytkään.

Mutta mitähän kaikkea siellä on taustalla…?
 
vierailija
No mä olen sitä mieltä että J:n ystävyyspostaus H:sta juuri tässä kohtaa oli erikoinen valinta. Se kertoo ehkä jotain. Plus tekniset ongelmat saattoivat olla perjantaina syy, mutta ihan kuin siellä olisi muutakin. Joku tässä visiitissä jäi omaa mieltä kaihertamaan, mutta en tiedä mikä se on. Olen siis eri kuin pohdinnan aloittaja. Mielelläni kuulisin muidenkin ajatuksia. Ja joo, hyvin voin olla ihan AASI.
Eiköhän ihan teknisistä ongelmista johtunut etteivät kerenneet keikalle Nacehan jäi vielä neljään asti aamulla korjaamaan
 
vierailija
No mä olen sitä mieltä että J:n ystävyyspostaus H:sta juuri tässä kohtaa oli erikoinen valinta. Se kertoo ehkä jotain. Plus tekniset ongelmat saattoivat olla perjantaina syy, mutta ihan kuin siellä olisi muutakin. Joku tässä visiitissä jäi omaa mieltä kaihertamaan, mutta en tiedä mikä se on. Olen siis eri kuin pohdinnan aloittaja. Mielelläni kuulisin muidenkin ajatuksia. Ja joo, hyvin voin olla ihan AASI.
Kyllähän sitä itsekkin tuli mietittyä tuota ystävyyspostausta Hn kanssa mutta en oikeasti tiedä yhtään mitä mieltä siitä olisi... Toisaalta taas oisko eilen keikalla ollut jopa Kn äiti ja muitakin ystäviä (tietenkin K itse) jos jotain kummallista ois heidän väleissään tapahtunut?
 
vierailija
No mä olen sitä mieltä että J:n ystävyyspostaus H:sta juuri tässä kohtaa oli erikoinen valinta. Se kertoo ehkä jotain. Plus tekniset ongelmat saattoivat olla perjantaina syy, mutta ihan kuin siellä olisi muutakin. Joku tässä visiitissä jäi omaa mieltä kaihertamaan, mutta en tiedä mikä se on. Olen siis eri kuin pohdinnan aloittaja. Mielelläni kuulisin muidenkin ajatuksia. Ja joo, hyvin voin olla ihan AASI.
Mulla on samat fiilikset, tuntuu että kaikki ei mennyt niinkuin piti. Ja ongelma ei itselläni ollut somekontsan puute, vaan joku tuntuu olevan off.
 
vierailija
Viime yön riehunnan jäkeen on suoranainen ihme, että kukaan uskaltaa tai haluaa kirjoittaa tänne mitään näkemyksiä. Minun ei ainakaan tee mieli sanoa enää mitään suuntaan tai toiseen.
 
vierailija
Mun mielipiteeni on se, että on turha vatvoa ehkä Suomen-visiittiä kokonaisuutena, kun se ei ole vielä päättynytkään. Ja sen jälkeen on odotettavissa, että K hyppää keikkabussiin mukaan ja matkaa ainakin Tallinnaan. Kai sitä voi nyt tyhjää jauhaa päiväkaudet täällä, mutta visiitti ei siis vielä ole ohi eikä mitään lopullisia johtopäätöksiä kannata vetää suuntaan tai toiseen.
 
vierailija
Kyllähän sitä itsekkin tuli mietittyä tuota ystävyyspostausta Hn kanssa mutta en oikeasti tiedä yhtään mitä mieltä siitä olisi... Toisaalta taas oisko eilen keikalla ollut jopa Kn äiti ja muitakin ystäviä (tietenkin K itse) jos jotain kummallista ois heidän väleissään tapahtunut?
Mikä tuo ystävyyspostaus oli? Itsellä mennyt ilmeisesti ohi kun lyö ihan tyhjää.
 
vierailija
Minullekin on jäänyt näistä viime aikojen käänteistä outo ja ristiriitainenkin fiilis. Tavallaan K:n ja B:n välit tuntuvat läheisimmiltä kuin koskaan. Tätä teoriaa tukisi joksujen kiikuttaminen heti Suomeen tulon jälkeen lapsuudenkotiin ja koko lähipiirin mukanaolo keikalla. Ja some-materiaalin vähyys vapaa-ajalta myös tukee tätä teoriaa. Mutta eilisen jälkeen fiilikset ovat silti hämmentyneet. Miksi K ei jakanut yhtä ainutta keikkaklippiä eiliseltä? Onhan sekin outoa, sillä kyllähän hän muidenkin muusikkoystäviensä kohdalla keikkoja fiilistelee. Ikään kuin B:n suhteen ei oikein löytyisi mitään järkevää some-linjaa. Mennään tavallaan äärilaidasta toiseen.

Ja kyllähän nuo uusien laulujen sanoitukset herättävät ajatuksia ja B varmasti ymmärtää, että ihmiset tekevät niistä omia tulkintojaan. Bluza on ainakin tumpun kirjoitusten mukaan vielä kirjoitettukin sukupuolineutraalisti.
 
vierailija
Minullekin on jäänyt näistä viime aikojen käänteistä outo ja ristiriitainenkin fiilis. Tavallaan K:n ja B:n välit tuntuvat läheisimmiltä kuin koskaan. Tätä teoriaa tukisi joksujen kiikuttaminen heti Suomeen tulon jälkeen lapsuudenkotiin ja koko lähipiirin mukanaolo keikalla. Ja some-materiaalin vähyys vapaa-ajalta myös tukee tätä teoriaa. Mutta eilisen jälkeen fiilikset ovat silti hämmentyneet. Miksi K ei jakanut yhtä ainutta keikkaklippiä eiliseltä? Onhan sekin outoa, sillä kyllähän hän muidenkin muusikkoystäviensä kohdalla keikkoja fiilistelee. Ikään kuin B:n suhteen ei oikein löytyisi mitään järkevää some-linjaa. Mennään tavallaan äärilaidasta toiseen.

Ja kyllähän nuo uusien laulujen sanoitukset herättävät ajatuksia ja B varmasti ymmärtää, että ihmiset tekevät niistä omia tulkintojaan. Bluza on ainakin tumpun kirjoitusten mukaan vielä kirjoitettukin sukupuolineutraalisti.
K varmaan halusi vaan fiilistellä keikkaa eikä kuvata samalla mitä ihmeellistä siinä on?
 
vierailija
Ja kyllähän nuo uusien laulujen sanoitukset herättävät ajatuksia ja B varmasti ymmärtää, että ihmiset tekevät niistä omia tulkintojaan. Bluza on ainakin tumpun kirjoitusten mukaan vielä kirjoitettukin sukupuolineutraalisti.
Minusta kiinnostavaa on myös, että se toinenkin biisi on minun nähdäkseni kirjoitettu muuten sukupuolineutraalisti lukuunottamatta sitä "draga"-sanaa. Ts. minun on vaikea olla miettimättä, että se biisi olisi voitu kirjoittaa sukupuolineutraalisti ja lisätty jossain vaiheessa tuo sana siihen.

Joka tapauksessa olen erittäin varma siitä, ettei sitä kohta ole oikeasti osoitettu naiselle.
 
vierailija
Minullekin on jäänyt näistä viime aikojen käänteistä outo ja ristiriitainenkin fiilis. Tavallaan K:n ja B:n välit tuntuvat läheisimmiltä kuin koskaan. Tätä teoriaa tukisi joksujen kiikuttaminen heti Suomeen tulon jälkeen lapsuudenkotiin ja koko lähipiirin mukanaolo keikalla. Ja some-materiaalin vähyys vapaa-ajalta myös tukee tätä teoriaa. Mutta eilisen jälkeen fiilikset ovat silti hämmentyneet. Miksi K ei jakanut yhtä ainutta keikkaklippiä eiliseltä? Onhan sekin outoa, sillä kyllähän hän muidenkin muusikkoystäviensä kohdalla keikkoja fiilistelee. Ikään kuin B:n suhteen ei oikein löytyisi mitään järkevää some-linjaa. Mennään tavallaan äärilaidasta toiseen.

Ja kyllähän nuo uusien laulujen sanoitukset herättävät ajatuksia ja B varmasti ymmärtää, että ihmiset tekevät niistä omia tulkintojaan. Bluza on ainakin tumpun kirjoitusten mukaan vielä kirjoitettukin sukupuolineutraalisti.
Ehkä tarkoituksena nyt osoittaa että kyse on pelkästään Joksujen keikoista & musiikista eikä halua viedä huomiota millään tavalla itseensä ja kokee että silloin on helpointa olla laittamatta someen mitään?
 
vierailija
Ehkä tarkoituksena nyt osoittaa että kyse on pelkästään Joksujen keikoista & musiikista eikä halua viedä huomiota millään tavalla itseensä ja kokee että silloin on helpointa olla laittamatta someen mitään?
Näin mäkin ajattelen. K haluaa että valokeila on Jokereissa, ei hänessä. Sometauko voi olla myös tarkoituksenmukainen ja harkittu asia, siitä on voitu puhua esim. mahdollisessa terapiassa. Maltillisempi sometushan on jatkunut nyt pidempään.
 
vierailija
Ei millään pahalla, mutta hiukan huvittaa tämä tilanne. Niin moni on vannonut täälläkin, että shippareilla on realiteetit hallussa. No osalla ei selvästikään ole ollut. Pilvilinnoja romahti eilen illalla useampikin.
Tuntuu että realisteilta ja ensikertalaisilta shippareilta. Tästä on kuitenkin yritetty puhua jo alusta lähtien tottuneempien shippareiden toimesta - shippauksen kuuluu olla kivaa ja fiktioon perustuvaa, olkoonkin että oikeita ihmisiä shipataan. Ihan hyvin voi jatkaa shippausta kun tämän tiedostaa.
 
vierailija
Mulla on samat fiilikset, tuntuu että kaikki ei mennyt niinkuin piti. Ja ongelma ei itselläni ollut somekontsan puute, vaan joku tuntuu olevan off.
Minustakin tuntuu, että jokin "off". Mutta voi kyllä melko suureksi osaksi johtua tästä valtavasta negailija-ankeutus-trollauksesta, mikä näillä palstoilla oli päällä eilen illasta lähtien yömyöhään. Mielestäni B ei vaikuttanut eilen säteilevän onnea samalla tavalla kuin aiemmilla keikoilla (vaikka juu, hymyili kyllä ja vaikutti suurimmilta osin ihan hyvätuuliselta). Mutta onhan hän itsekin äskettäin sanonut, ettei vielä ainakaan keikkataukoon mennessä ollut löytänyt takaisin niihin pre-paniikkikohtaus-fiiliksiin esiintyessään. Joten voihan silläkin olla osuutta asiaan.
 
vierailija
Huomenta täällä yks vasta herää tähän päivään ja kysyy, mitä teknisiä ongelmia on selvitelty ja missä siitä on tietoa? Ei oikein jaksais mennä joka palstaa koluamaan, sen verran oli rankka kokemus eilisissä keikkahaipeissa.
 
vierailija
Minustakin tuntuu, että jokin "off". Mutta voi kyllä melko suureksi osaksi johtua tästä valtavasta negailija-ankeutus-trollauksesta, mikä näillä palstoilla oli päällä eilen illasta lähtien yömyöhään. Mielestäni B ei vaikuttanut eilen säteilevän onnea samalla tavalla kuin aiemmilla keikoilla (vaikka juu, hymyili kyllä ja vaikutti suurimmilta osin ihan hyvätuuliselta). Mutta onhan hän itsekin äskettäin sanonut, ettei vielä ainakaan keikkataukoon mennessä ollut löytänyt takaisin niihin pre-paniikkikohtaus-fiiliksiin esiintyessään. Joten voihan silläkin olla osuutta asiaan.
Samoja fiiliksiä keikan suhteen. Se vähän ihmetyttää, että varsinkin vauvan puolella moni huutaa tosi kovaan ääneen, että "ei pidä paikkaansa, B vaikutti jopa iloisemmalta ja enegisemmältä kuin NTlla". Että itselleenkö yrittävät vakuuttaa, että näin on??
 
vierailija
Kyllähän sitä itsekkin tuli mietittyä tuota ystävyyspostausta Hn kanssa mutta en oikeasti tiedä yhtään mitä mieltä siitä olisi... Toisaalta taas oisko eilen keikalla ollut jopa Kn äiti ja muitakin ystäviä (tietenkin K itse) jos jotain kummallista ois heidän väleissään tapahtunut?
Jotenkin tuosta postauksesta saa kuvan, että se olisi Kärtsän puolelta lapsellinen kiukuttelu. Että häntä harmitti, ettei B päässyt paikalle, niin postaa tuollaisen "tämä bestikseni kyllä vaivautui paikalle". Koska kuvittelisi, että juuri tuollaiselta keikalta muuten olisivat esim jonkun yhteiskuvan postanneet, jos molemmat olisivat siellä olleet.
Tosin en usko, että Kärtsy ihan noin lapsellinen kiukkupussi olisi, joten eiköhän tuon idea oo jokin ihan muu, mutta tuolta se mielestäni näyttää.
 

Yhteistyössä