Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vieläkö täällä saa shipata? Vai ollaanko täälläkin jostain syystä vihaisia Kärtsälle? Vauvalla oli aika ankea koko eilinen päivä. Ja MRS!
Mun puolesta missä vaan saa shipata. Mutta luulen että tosi monelle tässä shipissä on ollut voimakas kytkentä reaalimaailmaan, että eiköhän se tästä lopu pikkuhiljaa kun Kärtsän suhde virallistuu. Ja mä en usko että ollaan vihaisia Kärtsälle (tai no ehkä ne fire and waterit yms ois voinut jättää laittamatta), ehkä
Moni on tavallaan surullinen Bojanin puolesta,JOS tilanne on ollut se miltä näyttää ja mihin esim. uusien biisien sanat viittaisivat. Mikä voi olla täysin väärää tulkintaa. Mikä on todennäköistä. Itse ainakin näköjään olen tehnyt ihan vääriä tulkintoja jo kuukausia😅
 
vierailija
Mun puolesta missä vaan saa shipata. Mutta luulen että tosi monelle tässä shipissä on ollut voimakas kytkentä reaalimaailmaan, että eiköhän se tästä lopu pikkuhiljaa kun Kärtsän suhde virallistuu. Ja mä en usko että ollaan vihaisia Kärtsälle (tai no ehkä ne fire and waterit yms ois voinut jättää laittamatta), ehkä
Moni on tavallaan surullinen Bojanin puolesta,JOS tilanne on ollut se miltä näyttää ja mihin esim. uusien biisien sanat viittaisivat. Mikä voi olla täysin väärää tulkintaa. Mikä on todennäköistä. Itse ainakin näköjään olen tehnyt ihan vääriä tulkintoja jo kuukausia
Muuten samaa mieltä, paitsi en näe tilanteen muuttuneen lainkaan Kärtsän suhteiden kohdalta. Mitään virallista ei vieläkään ole, enkä usko, että tuleekaan, siis nimeltä esittelyä tai haastatteluja tms. Joten siinä mielessä shippaus voi jatkua kuten ennenkin.
 
vierailija
NM on Kn kihlattu. Istuu siinä katsomostoorissa Etelin ja Kn välissä.
Ok, en ollut katsonut sitä kokonaan.
Eikö NM ole MK?
Tosi kaunis hän kyllä on.

JO uuden biisin sanat ovat julmat, mutta jos ne kertovat B:n ajatuksista, hän on nuori vielä ja toivottavasti kiertue vie ajatukset muualle ❤ saa tehdä sitä mitä rakastaa ❤
24v ehkä kuuluukin välillä olla sydän murtuneena 💔
Tai sitten se on vaan biisi. Joku tunnettu joululaulu on tehty keskellä kesää (en muista mikä mutta hyvin perusjoululaulu, vanhempi) ja laulun tekijä oli mökillä ja laittoi verhot kiinni, valot pois, sytytti pari kynttilää ja sujahti joulufiilikseen.

Itse aloitin shipparina mutta jo kesällä löysin Joksujen musan ja olen ikuisesti kiitollinen Käärijälle, koska en ilman häntä välttämättä olisi kiinnittänyt edes huomiota. Vaikka Euroviisuja olen aktiivisesti seurannut jo vuosia.

Ja musta sekin on ihanaa, että Jere oli katsomassa katsomossa, koska näkeehän sieltä paremmin ku jostain bäkkäriltä ❤

Mango
 
vierailija
Mun puolesta missä vaan saa shipata. Mutta luulen että tosi monelle tässä shipissä on ollut voimakas kytkentä reaalimaailmaan, että eiköhän se tästä lopu pikkuhiljaa kun Kärtsän suhde virallistuu. Ja mä en usko että ollaan vihaisia Kärtsälle (tai no ehkä ne fire and waterit yms ois voinut jättää laittamatta), ehkä
Moni on tavallaan surullinen Bojanin puolesta,JOS tilanne on ollut se miltä näyttää ja mihin esim. uusien biisien sanat viittaisivat. Mikä voi olla täysin väärää tulkintaa. Mikä on todennäköistä. Itse ainakin näköjään olen tehnyt ihan vääriä tulkintoja jo kuukausia
Ei millään pahalla, mutta hiukan huvittaa tämä tilanne. Niin moni on vannonut täälläkin, että shippareilla on realiteetit hallussa. No osalla ei selvästikään ole ollut. Pilvilinnoja romahti eilen illalla useampikin.
 
vierailija
Ei millään pahalla, mutta hiukan huvittaa tämä tilanne. Niin moni on vannonut täälläkin, että shippareilla on realiteetit hallussa. No osalla ei selvästikään ole ollut. Pilvilinnoja romahti eilen illalla useampikin.
Olen ystävyysfiilistelijä ja itseäni harmittaa ettei eiliseltä saatu yhteiskuvaa yms. Sitä yhteistä hassuttelua jäin kaipaamaan, kun kuitenkin ovat nyt samassa kaupungissa. Totta kai aiemmin saamamme pätkät lämmittävät mieltä, heistä on tullut hyviä ystäviä.
 
vierailija
Olen ystävyysfiilistelijä ja itseäni harmittaa ettei eiliseltä saatu yhteiskuvaa yms. Sitä yhteistä hassuttelua jäin kaipaamaan, kun kuitenkin ovat nyt samassa kaupungissa. Totta kai aiemmin saamamme pätkät lämmittävät mieltä, heistä on tullut hyviä ystäviä.
Toivottavasti niitä yhteisiä lavahassutteluja ei enää tule. Viimeistään eilen tuli selväksi, että teatteria ovat olleet.
 
vierailija
Joksujen keikka oli upea, tänään menen uudestaan. Tapauksen K ja B osalta tunsin itseni eilisen jälkeen aika idiootiksi, kun olin kuvitellut elämää suurempaa tunnetta heidän välilleen. Tulin korkealta alas niinkuin olin pelännytkin.
 
vierailija
Minulla olisi kaikenlaista sanottavaa viimeisten parin viikon tapahtumiin, mutta iso osa siitä liittyy aiheeseen joka tuntuu palstoilla olevan suunnilleen kielletty mielipide, vaikka se ei liity yhteenkään yksityishenkilöön eikä mielestäni kukaan muu ole nostanut sitä esiin täällä viimeisen vuorokauden aikana (kaikki yöketjun viestejä en kyllä ole lukenut, mutta ainakaan täällä tai Vauvalla). Mutta aiemmin olen tuntunut olevan aika yksinäni tämän näkemyksen kanssa näillä palstoilla (muualla en ole), enkä jaksa nyt mitään jankkaussotia.

Mutta jos joku miettii niitä viime viikon haastiksia yms, muutakuin kuin Viisukuppila, ja viime päivien tapahtumia, niin minusta nousee esiin jotain kiinnostavaa. Ja edelleen painotan, että tämä ei liity kehenkään ihmiseen, jota kukaan pitäisi yksityishenkilönä.
 
vierailija
Minulla olisi kaikenlaista sanottavaa viimeisten parin viikon tapahtumiin, mutta iso osa siitä liittyy aiheeseen joka tuntuu palstoilla olevan suunnilleen kielletty mielipide, vaikka se ei liity yhteenkään yksityishenkilöön eikä mielestäni kukaan muu ole nostanut sitä esiin täällä viimeisen vuorokauden aikana (kaikki yöketjun viestejä en kyllä ole lukenut, mutta ainakaan täällä tai Vauvalla). Mutta aiemmin olen tuntunut olevan aika yksinäni tämän näkemyksen kanssa näillä palstoilla (muualla en ole), enkä jaksa nyt mitään jankkaussotia.

Mutta jos joku miettii niitä viime viikon haastiksia yms, muutakuin kuin Viisukuppila, ja viime päivien tapahtumia, niin minusta nousee esiin jotain kiinnostavaa. Ja edelleen painotan, että tämä ei liity kehenkään ihmiseen, jota kukaan pitäisi yksityishenkilönä.
Ois kiva kuulla mitä siis tarkoitat? En saa kiinni🤔. Tässä kohtaa voi mielestäni ihan hyvin sanoa.
 
vierailija
Ois kiva kuulla mitä siis tarkoitat? En saa kiinni. Tässä kohtaa voi mielestäni ihan hyvin sanoa.
Ei yksinkertaisesti ole voimia katsella yhtään ylimääräistä jankkausta viime yön jälkeen. Raskaimmat keskustelut, joihin olen koskaan törmännyt netissä melkein 30 vuoden aikana. Siksi postasin niin, että jos täällä on kukaan muu joka on pohtinut samaa (koska muualla en tosiaan ole ainoa), mutta ei itse viitsi kirjoittaa, niin voi sanoa hep tai jotain.

Ja voi tietysti olla, että tähän liittyy useita asioita ja seikkoja. Samalla lailla kuin jotkut mystiset asiat selittyivät ihan vain niillä teknisillä ongelmilla, joita olivat joutuneet selvittämään.
 
vierailija
Ei yksinkertaisesti ole voimia katsella yhtään ylimääräistä jankkausta viime yön jälkeen. Raskaimmat keskustelut, joihin olen koskaan törmännyt netissä melkein 30 vuoden aikana. Siksi postasin niin, että jos täällä on kukaan muu joka on pohtinut samaa (koska muualla en tosiaan ole ainoa), mutta ei itse viitsi kirjoittaa, niin voi sanoa hep tai jotain.

Ja voi tietysti olla, että tähän liittyy useita asioita ja seikkoja. Samalla lailla kuin jotkut mystiset asiat selittyivät ihan vain niillä teknisillä ongelmilla, joita olivat joutuneet selvittämään.
Miten ihmeessä kukaan voisi tietää onko joku pohtinut samaa kun tästä ei nyt ollenkaan selviä mistä on kyse. Tästä se jankkaus syntyy, jos ei tiedetä mihin viittaat. Joten pliis kerro.
 
vierailija
Ei yksinkertaisesti ole voimia katsella yhtään ylimääräistä jankkausta viime yön jälkeen. Raskaimmat keskustelut, joihin olen koskaan törmännyt netissä melkein 30 vuoden aikana. Siksi postasin niin, että jos täällä on kukaan muu joka on pohtinut samaa (koska muualla en tosiaan ole ainoa), mutta ei itse viitsi kirjoittaa, niin voi sanoa hep tai jotain.

Ja voi tietysti olla, että tähän liittyy useita asioita ja seikkoja. Samalla lailla kuin jotkut mystiset asiat selittyivät ihan vain niillä teknisillä ongelmilla, joita olivat joutuneet selvittämään.
Minuakin kiinnostaisi. Jos et täällä halua kertoa niin saitilla ehkä? Pohdintojahan nämä kaikki on, ei kenenkään pitäisi hermostua toisen ajatuksista kun ne fiksusti esittää.
 

Yhteistyössä