vierailija
Siis tykkääkö joku oikeesti pyllyn nuolennastaOnko muuten sun pyllyä koskaan nuoltu?
Kuinka monta vuotta olit noissa kinkykuvioissa?
Siis tykkääkö joku oikeesti pyllyn nuolennastaOnko muuten sun pyllyä koskaan nuoltu?
Kuinka monta vuotta olit noissa kinkykuvioissa?
huomattu on ennenki että oot ilkiä naineKävelin nuorenparin luo, pysähdyin, loin vienon katseen ripsien välistä räpsytellen ja niiasin ja toivotin Herralle oikein mukavaa iltaa.
-Siitähän se sit alkoi. Puolessa tunnissa niillä oli ilmiriita ja tunnissa poistuivat paikalta.
No varmaan, koska sitä tehdään. Joku tykkää nuolla ja joku tykkää että nuollaan. Onhan se erogeeninen alue.Siis tykkääkö joku oikeesti pyllyn nuolennasta
Urpo ukkeli aloitti. Roosaruusa ei ole millään muotoa ilkeä. Melkoinen nainen kyllä on.huomattu on ennenki että oot ilkiä naine
Hyi ite yhdistän sen paskomiseen eikä todellakaan kiihota.No varmaan, koska sitä tehdään. Joku tykkää nuolla ja joku tykkää että nuollaan. Onhan se erogeeninen alue.
Itse en ole pyllyä koskaan nuollut, mutta anaaliseksiä muuten olen kyllä harjoittanut. Puhtaat paikat toki pitää olla...
Hyi ite yhdistän sen paskomiseen eikä todellakaan kiihota.
Emmä niin jaksa. Huomasin vaan tuol seksi osastol olevan noit juttui ja aattelin et sä tiedät.
Mut mä haluisin kokea et nainen ruoskisi mut. Ni kiihottaako se edes monia naisia mitä veikkaat?Tiedän. Tää vaan ei oo paikka missä niistä puhua. Enkä kyllä jaksaisikaan.
Yli kymmenen vuotta olin aktiivisesti mut eihän se mihkään katoa. Kerran kinky on aina kinky. Ja elinikäisiä ystäviä tuoltakin tullut on.
Oudot kirjoitukset Roosaruusalla tänään. Onko hän ollut liikaa Kanarialla auringossa vai liekö kova tuuli sekoittanut päänupin. Ei luulisi neljän lapsen äidin pyörittelevän noin noloja asioita päässään.huomattu on ennenki että oot ilkiä naine
Toi on tosi tymhä kommentti, toi että ei uskoisi et ei oo poikaystävää. Hyvä että et sanonut sitä hälle. Totta kai olisi poikaystävä jos haluaisi. Kaikki ei halua poikaystävää. Tyrkyttäjiä kyllä riittää, mutta kai saa olla joskus yksinkin?Tämä aika on oikeesti vähän vaikee miehille. Tai ei ehkä kaikille, mutta minä olen ainakin hiukan hukassa siitä, mitä saa sanoa ja mitä pitää sanoa tms.
Olen varovaisuuslinjalla, mutta kertokaapas naiset ihan oikeesti, että mitä olette mieltä seuraavista.
Tällä viikolla kun tulin duuniin, niin eräs nainen hääräili työpöytänsä ääressä jotain. En ole aikaisemmin kiinnittänyt häneen ulkonäön puolesta erityistä huomiota. Sanoisin, että ei nyt erityisesti ole minun makuun vaikkei missän nimessä ole ruma. Mutta tällä kertaa hänen peppunsa näytti todella hyvältä. En tiedä oli syynä uudet, hyvin istuvat farkut vai jotain muuta. Ajatuksissani sanoin: " Nyt täytyy kyllä sanoa, että pyllysi näyttää todella hyvältä noissa farkuissa."
Olisiko tuo ollut kohteliaisuus? Vai olisiko se ollut seksuaalista häirintää?
Sitten on yksi toinen neito meidän duunissa ja hänen takapuoli näyttää kyllä aina todella hyvältä. Toki muutenkin hyvännäköinen, joskus tekisi mieli jotain kohteliaisuutta sanoa. Kerran sanoin jostain leffasta hänelle, että "sitä kannattaa mennä kattomaan vaikka poikaystävän kanssa." Tähän neito sanoi vain, että " ei oo poikaystävää." Teki mieli sanoa, että "no sitä on vaikea uskoa, että noin kauniilla naisella ei ole miesystävää". Mutta jätin sanomatta, sanoin vaan jotain tyyliin:" No kyllä sitä yksin tai kaverinkin kanssa voi katsoa".
Olisiko tuo kommentti ollut jotenkin asiaton, mauton tms.?
Tiedän kyllä tämän, mutta silti se vaan on niin, että näteimmillä tytöillä aika usein se poikkis löytyy.Toi on tosi tymhä kommentti, toi että ei uskoisi et ei oo poikaystävää. Hyvä että et sanonut sitä hälle. Totta kai olisi poikaystävä jos haluaisi. Kaikki ei halua poikaystävää. Tyrkyttäjiä kyllä riittää, mutta kai saa olla joskus yksinkin?
Oudot kirjoitukset Roosaruusalla tänään. Onko hän ollut liikaa Kanarialla auringossa vai liekö kova tuuli sekoittanut päänupin. Ei luulisi neljän lapsen äidin pyörittelevän noin noloja asioita päässään.
Täyttä roskaa. Ei fiksut naiset seurustele kaltaistesi typerysten kanssa.Tiedän kyllä tämän, mutta silti se vaan on niin, että näteimmillä tytöillä aika usein se poikkis löytyy.
Ei yhtään sen oudommat kuin tavallisestikkaan. Mutta nämä latistusyritykset ovat onneksi tuomittuja epäonnistumaan.Oudot kirjoitukset Roosaruusalla tänään. Onko hän ollut liikaa Kanarialla auringossa vai liekö kova tuuli sekoittanut päänupin. Ei luulisi neljän lapsen äidin pyörittelevän noin noloja asioita päässään.
Sormet pimppuun ilman lupaa on raiskausMut mitä jos se mies ei annakkaan sulle vaatetta vaan kourasee pimpsasta ja lähtee sen jälkeen pois?.
Kerro joku tarina kostamisesta?
Sormet pimppuun ilman lupaa on raiskaus
[/QUOTE
Päinvastoin aatelis miehellä on oikeus sormettaa rahvaaseen kuuluvaa naista. Lisäksi kun rahvas menee aatelisen mailla naimisiin on aatelisella oikeus ensin naida tulevaa vaimoa.
Ei ole terveen ihmisen elämään kuuluvaa touhua. Joillekin pervoilu korvaa hengelliset asiat.Ei yhtään sen oudommat kuin tavallisestikkaan. Mutta nämä latistusyritykset ovat onneksi tuomittuja epäonnistumaan.
Joo, ei noi kinkyilyt minunkaan juttu ole (ainakaan näemmä tässä elämässä), mutta olen kyllä oppinut niitä ymmärtämään paremmin mitä vanhemmaksi olen tullut. Toki sellainen lähtökohtainen suvaitsevaisuus minulla on aina ollut, ainakin yli 20v lähtien.
Luulis että se vaan kutittais kuin ois kihomatoja reiän reunat täynnäHyi ite yhdistän sen paskomiseen eikä todellakaan kiihota.
valhettele vähempiUrpo ukkeli aloitti. Roosaruusa ei ole millään muotoa ilkeä. Melkoinen nainen kyllä on.
kiva kun joku muukin on nähny ja tunnustanu tuon selevän muutoksen kun mustat aina lipoo toisiaan muutamaa poikkeusta lukuunottamattaOudot kirjoitukset Roosaruusalla tänään. Onko hän ollut liikaa Kanarialla auringossa vai liekö kova tuuli sekoittanut päänupin. Ei luulisi neljän lapsen äidin pyörittelevän noin noloja asioita päässään.
Olet surkee toisen mustan nuoleskelija niinkö täälä on mainittu mustien säälittävyyksistäEi yhtään sen oudommat kuin tavallisestikkaan. Mutta nämä latistusyritykset ovat onneksi tuomittuja epäonnistumaan.
Joo, ei noi kinkyilyt minunkaan juttu ole (ainakaan näemmä tässä elämässä), mutta olen kyllä oppinut niitä ymmärtämään paremmin mitä vanhemmaksi olen tullut. Toki sellainen lähtökohtainen suvaitsevaisuus minulla on aina ollut, ainakin yli 20v lähtien.
Onkohan nuoren naisen kouraisu mun haarovälistä raiskaus, kun mulla on farkut päällä?Sormet pimppuun ilman lupaa on raiskaus
Hyi vittu jätkä on sairas kiihottua nyt ku saa imailla naisen pepust kihomatoiLuulis että se vaan kutittais kuin ois kihomatoja reiän reunat täynnä