Tämä aika on oikeesti vähän vaikee miehille. Tai ei ehkä kaikille, mutta minä olen ainakin hiukan hukassa siitä, mitä saa sanoa ja mitä pitää sanoa tms.
Olen varovaisuuslinjalla, mutta kertokaapas naiset ihan oikeesti, että mitä olette mieltä seuraavista.
Tällä viikolla kun tulin duuniin, niin eräs nainen hääräili työpöytänsä ääressä jotain. En ole aikaisemmin kiinnittänyt häneen ulkonäön puolesta erityistä huomiota. Sanoisin, että ei nyt erityisesti ole minun makuun vaikkei missän nimessä ole ruma. Mutta tällä kertaa hänen peppunsa näytti todella hyvältä. En tiedä oli syynä uudet, hyvin istuvat farkut vai jotain muuta. Ajatuksissani sanoin: " Nyt täytyy kyllä sanoa, että pyllysi näyttää todella hyvältä noissa farkuissa."
Olisiko tuo ollut kohteliaisuus? Vai olisiko se ollut seksuaalista häirintää?
Sitten on yksi toinen neito meidän duunissa ja hänen takapuoli näyttää kyllä aina todella hyvältä. Toki muutenkin hyvännäköinen, joskus tekisi mieli jotain kohteliaisuutta sanoa. Kerran sanoin jostain leffasta hänelle, että "sitä kannattaa mennä kattomaan vaikka poikaystävän kanssa." Tähän neito sanoi vain, että " ei oo poikaystävää." Teki mieli sanoa, että "no sitä on vaikea uskoa, että noin kauniilla naisella ei ole miesystävää". Mutta jätin sanomatta, sanoin vaan jotain tyyliin:" No kyllä sitä yksin tai kaverinkin kanssa voi katsoa".
Olisiko tuo kommentti ollut jotenkin asiaton, mauton tms.?