”Saan miehiltä katseita”. Saatko sinä?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä aika on oikeesti vähän vaikee miehille. Tai ei ehkä kaikille, mutta minä olen ainakin hiukan hukassa siitä, mitä saa sanoa ja mitä pitää sanoa tms.

Olen varovaisuuslinjalla, mutta kertokaapas naiset ihan oikeesti, että mitä olette mieltä seuraavista.

Tällä viikolla kun tulin duuniin, niin eräs nainen hääräili työpöytänsä ääressä jotain. En ole aikaisemmin kiinnittänyt häneen ulkonäön puolesta erityistä huomiota. Sanoisin, että ei nyt erityisesti ole minun makuun vaikkei missän nimessä ole ruma. Mutta tällä kertaa hänen peppunsa näytti todella hyvältä. En tiedä oli syynä uudet, hyvin istuvat farkut vai jotain muuta. Ajatuksissani sanoin: " Nyt täytyy kyllä sanoa, että pyllysi näyttää todella hyvältä noissa farkuissa."

Olisiko tuo ollut kohteliaisuus? Vai olisiko se ollut seksuaalista häirintää?

Sitten on yksi toinen neito meidän duunissa ja hänen takapuoli näyttää kyllä aina todella hyvältä. Toki muutenkin hyvännäköinen, joskus tekisi mieli jotain kohteliaisuutta sanoa. Kerran sanoin jostain leffasta hänelle, että "sitä kannattaa mennä kattomaan vaikka poikaystävän kanssa." Tähän neito sanoi vain, että " ei oo poikaystävää." Teki mieli sanoa, että "no sitä on vaikea uskoa, että noin kauniilla naisella ei ole miesystävää". Mutta jätin sanomatta, sanoin vaan jotain tyyliin:" No kyllä sitä yksin tai kaverinkin kanssa voi katsoa".

Olisiko tuo kommentti ollut jotenkin asiaton, mauton tms.?
Toi on tosi tymhä kommentti, toi että ei uskoisi et ei oo poikaystävää. Hyvä että et sanonut sitä hälle. Totta kai olisi poikaystävä jos haluaisi. Kaikki ei halua poikaystävää. Tyrkyttäjiä kyllä riittää, mutta kai saa olla joskus yksinkin?

vierailija
Toi on tosi tymhä kommentti, toi että ei uskoisi et ei oo poikaystävää. Hyvä että et sanonut sitä hälle. Totta kai olisi poikaystävä jos haluaisi. Kaikki ei halua poikaystävää. Tyrkyttäjiä kyllä riittää, mutta kai saa olla joskus yksinkin?
Tiedän kyllä tämän, mutta silti se vaan on niin, että näteimmillä tytöillä aika usein se poikkis löytyy.

Oudot kirjoitukset Roosaruusalla tänään. Onko hän ollut liikaa Kanarialla auringossa vai liekö kova tuuli sekoittanut päänupin. Ei luulisi neljän lapsen äidin pyörittelevän noin noloja asioita päässään.
Ei yhtään sen oudommat kuin tavallisestikkaan. Mutta nämä latistusyritykset ovat onneksi tuomittuja epäonnistumaan.

Joo, ei noi kinkyilyt minunkaan juttu ole (ainakaan näemmä tässä elämässä), mutta olen kyllä oppinut niitä ymmärtämään paremmin mitä vanhemmaksi olen tullut. Toki sellainen lähtökohtainen suvaitsevaisuus minulla on aina ollut, ainakin yli 20v lähtien.

vierailija
Ei yhtään sen oudommat kuin tavallisestikkaan. Mutta nämä latistusyritykset ovat onneksi tuomittuja epäonnistumaan.

Joo, ei noi kinkyilyt minunkaan juttu ole (ainakaan näemmä tässä elämässä), mutta olen kyllä oppinut niitä ymmärtämään paremmin mitä vanhemmaksi olen tullut. Toki sellainen lähtökohtainen suvaitsevaisuus minulla on aina ollut, ainakin yli 20v lähtien.
Ei ole terveen ihmisen elämään kuuluvaa touhua. Joillekin pervoilu korvaa hengelliset asiat.

vierailija
Oudot kirjoitukset Roosaruusalla tänään. Onko hän ollut liikaa Kanarialla auringossa vai liekö kova tuuli sekoittanut päänupin. Ei luulisi neljän lapsen äidin pyörittelevän noin noloja asioita päässään.
kiva kun joku muukin on nähny ja tunnustanu tuon selevän muutoksen kun mustat aina lipoo toisiaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta

tuota on kyl jatkunu pitempään hällä

vierailija

Olet surkee toisen mustan nuoleskelija niinkö täälä on mainittu mustien säälittävyyksistä

Ei korppi toisen silimää noki, ei

Sormet pimppuun ilman lupaa on raiskaus
Onkohan nuoren naisen kouraisu mun haarovälistä raiskaus, kun mulla on farkut päällä?

No tuskin on, ja tuntuu ihan mukavalta kun Anniella on tapana tehdä se montakin kertaa yhteisillä kauppareissuillamme. Olen kyllä toppuutellut häntä, kun on ne laajakulma-valvontakamerat katossa tasaisin välimatkoin 😁

No turvakameroiden valvojalle ja naispuoliselle kauppiaalle hän tarjoaa hyvää viihdettä ihan ilmaiseksi.

Eli en tule tekemään hänestä rikosilmoitusta 🥰 🤭

*kuulen pettymyksen huokaukset nikeiltä @Echo ja @Alepa*

Yhteistyössä