Setis-ketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarkoitatko, että tykkäät Setiksestä kuten tykkäsit PPP:n sketsihahmoista?
Älä viitsi vääristellä. Tykkäsin Peteliuksesta, kun hän esiintyi Veli puolikuussa. Ohjelman tunnusbiisi kuulema kertoo minusta yhden tyypin mielestä.
Olin tänään tilaisuudessa, jossa sattumalta oli mukana näyttelijän entinen puoliso.
Ei jatketa tätä jankkaamista pidemmälle ettei kenellekään tule paha mieli.
Lukekaa sitä vastoin Ilta-Sanomien juttu ”Näin Sauli Niinistö suhtautui Sanna Mariniin”.
Olen aina ollut Saulista tuota mieltä mitä lehdestä luin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: setis ja m1es
Mä oon Pesu pettynyt suhun. Olet pettänyt naisten universaalin maailmanjärjestön. Meidän siskojen piti olla yhtä
Huomenna kun saavut, niin työpöytäsi on tyhjä ja kulkukorttisi takavarikoitu.
Arvomerkkisi mitätöidään.

Kerro millä kadulla kuljet, niin voin vaihtaa toiselle puolelle.
Oh nou! Voiko armo käydä oikeudesta kuitenkin?
 
  • Tykkää
Reactions: setis ja ruuttis
Mä oon Pesu pettynyt suhun. Olet pettänyt naisten universaalin maailmanjärjestön. Meidän siskojen piti olla yhtä
Huomenna kun saavut, niin työpöytäsi on tyhjä ja kulkukorttisi takavarikoitu.
Arvomerkkisi mitätöidään.

Kerro millä kadulla kuljet, niin voin vaihtaa toiselle puolelle.
Pitäisikö sinun Echo vielä harkita hieman... :sneaky:

Kai ymmärrät, että tässä symbolissa on risti ylösalaisin.:eek: 🙃
 
Viimeksi muokattu:
Ketjussa on puutteita.

En laita kuitenkaan kpoppia tai edes p-poppia vaan tuoreen esityksen aasialaisesta kykykilpailusta, mukana 70 nuorta naista 10 Aasian maasta.

Aika perinteistä, tämä saattaisi olla niin Setiksen kuin Echonkin mieleen. Ja miksei Palstapesunkin?
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: setis
Tule tänne sitten kertomaan miten meni! Älä mene muihin ketjuihin. Muista kuljea omasta Setis-ovesta! Sen tunnistaa siitä, että siinä on sellainen hymyilevä nuorekas herrasmies, joka vetoaa etenkin seksuaalisiin naisiin:

Onpa siinä tosi kivoja sporttisia typyköitä. 😍

Kerron vaan että tosi hyvin meillä meni 😊😊👍

Kaupassa muuten oli eräs TV:stä kaikille tuttu mies, moottoriturpa ja ärsyttävän leuhka. Oltiin pari v sitten samoilla isoilla synttäreillä, tuskin muistaa setistä. Mutta huvitti kun hän katseli meitä yllättävän pitkään, ja vielä erikseen Annien perään kun hän liikuskeli viehkeästi hyllyjen välillä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä