vierailija
Eikö sulle riitä sun oma vaimosi?Disinformaatiota. Kyllä kiinnostaa myös ei horot
Eikö sulle riitä sun oma vaimosi?Disinformaatiota. Kyllä kiinnostaa myös ei horot
Ei taida aikaa olla vaimolle kun pitää notkua mm.täällä.Eikö sulle riitä sun oma vaimosi?
Totta tuokin.Ei taida aikaa olla vaimolle kun pitää notkua mm.täällä.
En ole tarvinnut enää miestä elämääni vuosikymmeniin.Onko tämä nyt sitä tasa-arvoa?
Isompi ongelma onkin se ulkomaalaisuus.. Ei täällä kukaan ylistä kotimaisia naisia, haukutaan vaan mahoiksi lehmiksi ja muuta.Disinformaatiota. Kyllä kiinnostaa myös ei horot
Ruoho on vihreämpää aitan takana.Isompi ongelma onkin se ulkomaalaisuus.. Ei täällä kukaan ylistä kotimaisia naisia, haukutaan vaan mahoiksi lehmiksi ja muuta.
En ole käsittääkseni haukkunut ketään lehmäksi. Setis nyt on vanha ja katkera. Itse arvostan kaikkia naisia.Isompi ongelma onkin se ulkomaalaisuus.. Ei täällä kukaan ylistä kotimaisia naisia, haukutaan vaan mahoiksi lehmiksi ja muuta.
Myös niitä sun haukkumia "läskejäkin"?En ole käsittääkseni haukkunut ketään lehmäksi. Setis nyt on vanha ja katkera. Itse arvostan kaikkia naisia.
Tottakai arvostan itse ihmistä, mutta en arvosta lihavuutta ylläpitäviä elintapoja. Kehopositiivisuus on vääränlaista positiivisuutta.Myös niitä sun haukkumia "läskejäkin"?
Höpsis, epäisänmaallisia pashkiaisia vaan suomalaisten kulttuuri tulee häviämään jos kaikki vauvat alkaa olla kokonaan tai puoliksi ulkomaalaisia. Tämä on tietysti erään palstalaistädin hartain toive, mutta itse pidän oman kulttuurin säilyttämistä itseisarvona joka on meidän kaikkien velvollisuus tulevia sukupolvia kohtaan (ja näin on asiat kautta aikain totuttu näkemään, nykyään vähän outoo).Ruoho on vihreämpää aitan takana.
Ei ollut suhun viittaus vaan yleisesti mikä on suurimman osan mielipide naisista täällä. Saattaa täällä olla jotain harmaita miehiä jotka on eri mieltä mutta toi maho lehmä on se suurimman osan mielipide.En ole käsittääkseni haukkunut ketään lehmäksi. Setis nyt on vanha ja katkera. Itse arvostan kaikkia naisia.
No höpönpöpäreet!Ei ollut suhun viittaus vaan yleisesti mikä on suurimman osan mielipide naisista täällä. Saattaa täällä olla jotain harmaita miehiä jotka on eri mieltä mutta toi maho lehmä on se suurimman osan mielipide.
Ykskään ei ole tainnut sanoa kauniisti suomalaisesta naisesta kylläkään. Aina soitetaan suuta ja mollataan. Mikään ei kelpaa mitenkään. Ei edes että antaa pyytämättä pillua, koska sekin on väärän muotoinen/kokonen. Tai jos ei se niin rinnat. Tai jos ei ne, niin ei ole thaikku. Kyllä täällä tavallinen suomalainen nainen dissataan armotta maanrakoon. Setis suurimpana huutelijana kaikista ja sitten tämä mieskuoro määkii perässä.No höpönpöpäreet!
En usko yhdenkään rekisteröityneistä miehistä olevan tuota mieltä. Siis oikeasti.
Ykskään ei ole tainnut sanoa kauniisti suomalaisesta naisesta kylläkään. Aina soitetaan suuta ja mollataan. Mikään ei kelpaa mitenkään. Ei edes että antaa pyytämättä pillua, koska sekin on väärän muotoinen/kokonen. Tai jos ei se niin rinnat. Tai jos ei ne, niin ei ole thaikku. Kyllä täällä tavallinen suomalainen nainen dissataan armotta maanrakoon. Setis suurimpana huutelijana kaikista ja sitten tämä mieskuoro määkii perässä.
No höps!Ykskään ei ole tainnut sanoa kauniisti suomalaisesta naisesta kylläkään. Aina soitetaan suuta ja mollataan. Mikään ei kelpaa mitenkään. Ei edes että antaa pyytämättä pillua, koska sekin on väärän muotoinen/kokonen. Tai jos ei se niin rinnat. Tai jos ei ne, niin ei ole thaikku. Kyllä täällä tavallinen suomalainen nainen dissataan armotta maanrakoon. Setis suurimpana huutelijana kaikista ja sitten tämä mieskuoro määkii perässä.
Ai eilen just sanoit, että on sanonut mm. lesboksi (tosin se nyt ei ehkä ole haukkumasana, minusta ainakaan) ja narsistiksi.No höps!
Mä olen ihan tavallinen suomalaisnainen ja rekisteröityneistä ainoastaan Setis on mua ikinä mistään mitenkään haukkunut.
(joku toki on voinut joskus jostain huomauttaa mutta silloin se on ollut aiheellista)
Ai eilen just sanoit, että on sanonut mm. lesboksi (tosin se nyt ei ehkä ole haukkumasana, minusta ainakaan) ja narsistiksi.
Jaa sori, luin väärin.Niin? Just sanoin että ainoastaan Setis on mua haukkunut.
+ kotimaiset horotDisinformaatiota. Kyllä kiinnostaa myös ei horot
No onhan täällä moni kehunutkin. Algoma ja TPS ainakin. Ja kyllähän tää Setis-jengikin läähättää heti jos Lispetti peppua vilauttaa.Ykskään ei ole tainnut sanoa kauniisti suomalaisesta naisesta kylläkään. Aina soitetaan suuta ja mollataan. Mikään ei kelpaa mitenkään. Ei edes että antaa pyytämättä pillua, koska sekin on väärän muotoinen/kokonen. Tai jos ei se niin rinnat. Tai jos ei ne, niin ei ole thaikku. Kyllä täällä tavallinen suomalainen nainen dissataan armotta maanrakoon. Setis suurimpana huutelijana kaikista ja sitten tämä mieskuoro määkii perässä.
En ole kyllä huomannut, että täällä olisi yksikään niin juntti, että mollaisi kenenkään naisen fyysisiä ominaisuuksia joille ei voi mitäänYkskään ei ole tainnut sanoa kauniisti suomalaisesta naisesta kylläkään. Aina soitetaan suuta ja mollataan. Mikään ei kelpaa mitenkään. Ei edes että antaa pyytämättä pillua, koska sekin on väärän muotoinen/kokonen. Tai jos ei se niin rinnat. Tai jos ei ne, niin ei ole thaikku. Kyllä täällä tavallinen suomalainen nainen dissataan armotta maanrakoon. Setis suurimpana huutelijana kaikista ja sitten tämä mieskuoro määkii perässä.
Saatikka, että tietäisi kirjoitusten perusteella onko ylipainoinen. Setiksen mielestä me kaikki ollaanEn ole kyllä huomannut, että täällä olisi yksikään niin juntti, että mollaisi kenenkään naisen fyysisiä ominaisuuksia joille ei voi mitään