No minähän olen tutustunut palstamiehiin ihan vain muuten tuttuina.Kuka seksistä puhui? Vai etkö voi tutustua miehiin ihan vain muuten, ystävinä, työkavereina, tuttuina?
No minähän olen tutustunut palstamiehiin ihan vain muuten tuttuina.Kuka seksistä puhui? Vai etkö voi tutustua miehiin ihan vain muuten, ystävinä, työkavereina, tuttuina?
No sehän on kivaNo minähän olen tutustunut palstamiehiin ihan vain muuten tuttuina.
Kukko tunkiolla herättää kanojen ihailun ja se juuri se kukko pääsee kanoja polkemaan.Kukko tunkiolla lähinnä.
Nimimerkki m1es käsitti viestini väärin. En tarkoittanut näyttelijää vaan hänen esittämiä roolihahmoja.Minulle tulee Setiksestä mieleen ysärin Pirkka-Pekka Peteliuksen sketsihahmot.
Tykkäsin eniten Apuva-ukosta.
Tarkoitatko, että tykkäät Setiksestä kuten tykkäsit PPP:n sketsihahmoista?Nimimerkki m1es käsitti viestini väärin. En tarkoittanut näyttelijää vaan hänen esittämiä roolihahmoja.
Älä viitsi vääristellä. Tykkäsin Peteliuksesta, kun hän esiintyi Veli puolikuussa. Ohjelman tunnusbiisi kuulema kertoo minusta yhden tyypin mielestä.Tarkoitatko, että tykkäät Setiksestä kuten tykkäsit PPP:n sketsihahmoista?
Mä oon Pesu pettynyt suhun. Olet pettänyt naisten universaalin maailmanjärjestön. Meidän siskojen piti olla yhtäSetis on mukava mies
älä viitti olla tommoneMä oon Pesu pettynyt suhun. Olet pettänyt naisten universaalin maailmanjärjestön. Meidän piti olla yhtä
Huomenna kun saavut, niin työpöytäsi on tyhjä ja kulkukorttisi takavarikoitu.
Arvomerkkisi mitätöidään.
Kerro millä kadulla kuljet, niin voin vaihtaa toiselle puolelle.
Oh nou! Voiko armo käydä oikeudesta kuitenkin?Mä oon Pesu pettynyt suhun. Olet pettänyt naisten universaalin maailmanjärjestön. Meidän siskojen piti olla yhtä
Jos perut puheesi ja osoitat jotenkin meille ettet ole palstan hupisedän pauloissaOh nou! Voiko armo käydä oikeudesta kuitenkin?
Pitäisikö sinun Echo vielä harkita hieman...Mä oon Pesu pettynyt suhun. Olet pettänyt naisten universaalin maailmanjärjestön. Meidän siskojen piti olla yhtä
Ihquu ku oot nuin mustasukkanenJos perut puheesi ja osoitat jotenkin meille ettet ole hupsissetä ruutiksen pauloissa
Mutta Apuva ja James Potkukelkka (vai oliko ne yksi ja sama?) eivät kai kiinnosta naisia ”siinä mielessä”? Vai mitäs te naiset sanotte?Minulle tulee Setiksestä mieleen ysärin Pirkka-Pekka Peteliuksen sketsihahmot.
Tykkäsin eniten Apuva-ukosta.
Onpa siinä tosi kivoja sporttisia typyköitä.Tule tänne sitten kertomaan miten meni! Älä mene muihin ketjuihin. Muista kuljea omasta Setis-ovesta! Sen tunnistaa siitä, että siinä on sellainen hymyilevä nuorekas herrasmies, joka vetoaa etenkin seksuaalisiin naisiin:
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Tää on eräänlainen hiekkalaatikko vissiin.Onpas vanha höppänä setis mies, saanut pitkän ketjun aikaan.
Jep, sama.Mutta Apuva ja James Potkukelkka
Jep, sama.
No heh, ei kai nyt kukaan ole oma itsensä täällä? En minä ainakaan. On tosi mukavaa provota kiukkuisille tiukkapipoille. Siinä olen tainnut onnistua aika hyvin?Toivon totisesti, että tämä palsta ei edusta todellista läpileikkausta Suomen miehistä. Jos nyt naisistakaan...
Olet antanut hyvän syyn siihen kirjoittamalla rumasti minusta, miksi muuten antaisin tiukkaa palautetta.No höps!
Mä olen ihan tavallinen suomalaisnainen ja rekisteröityneistä ainoastaan Setis on mua ikinä mistään mitenkään haukkunut.
(joku toki on voinut joskus jostain huomauttaa mutta silloin se on ollut aiheellista)
Olisit tyytyväinen, sehän on vaan osoitus, että ko. miehet ovat normaaleja ja terveitä, koppalakkimiehet(kään) eivät kiinnosta pätkän vertaa.. Ja kyllähän tää Setis-jengikin läähättää heti jos Lispetti peppua vilauttaa.
oot onnistunna piäsemään ruusan ihon alleOlet antanut hyvän syyn siihen kirjoittamalla rumasti minusta, miksi muuten antaisin tiukkaa palautetta.
Jotain tosi törkeää kirjoitti minusta, ja uhriutui ansaitsemastaan palautteesta sympatiaa kerjätenoot onnistunna piäsemään ruusan ihon alle
sitä juur tarkotin että olet päässyt siinä määrin ruusan ihon alle että tämä pöyristyi ja triggeröityi käyttämään sellaista kovanpuoleista kieltä johon ruusan osalta ei olla totuttuJotain tosi törkeää kirjoitti minusta, ja uhriutui ansaitsemastaan palautteesta sympatiaa kerjäten