Sai kylläkin piiiitkän miinuksen, tosin kehuikin…Huh huh. Saat tuosta toteamuksestasi Setiksestä itsellesi ikuisen verivihollisen.
Sai kylläkin piiiitkän miinuksen, tosin kehuikin…Huh huh. Saat tuosta toteamuksestasi Setiksestä itsellesi ikuisen verivihollisen.
Tiukkahuivinen Ekko varmaan laittaa PP:n banniin?älä viitti olla tommone
pesu on ihan jees
hahaa, mullapa on virallinen lupa olla kerran päivässä eri mieltä Queen Echon kanssaTiukkahuivinen Ekko varmaan laittaa PP:n banniin?
Kas kun kukaan ei saa olla eri mieltä hänen kanssaan, jos on niin sitten tulee penalttia.
En ole kenenkään pauloissa tai peru puheita, mutta tiedostan, että osalla on ristiriitoja Setiksen kanssa ja toivon todella, että nämä ristiriidat saadaan selvitettyä. Itse en erityisemmin välitä Alepasta, jonka hampaissa olen aika usein, mutta enpä enempää vaivaa päätäni asialla.Jos perut puheesi ja osoitat jotenkin meille ettet ole palstan hupisedän pauloissa
Eihän tämä palsta olekaan mikään kirjoittajien tykkäämispaikka.En ole kenenkään pauloissa tai peru puheita, mutta tiedostan, että osalla on ristiriitoja Setiksen kanssa ja toivon todella, että nämä ristiriidat saadaan selvitettyä. Itse en erityisemmin välitä Alepasta, jonka hampaissa olen aika usein, mutta enpä enempää vaivaa päätäni asialla.
Eihän tämä palsta olekaan mikään kirjoittajien tykkäämispaikka.
Kyllä persujen pitää sietää rökitystä. Timo Soini otti kantaa Hakkaraisen savustukseen. Tyhmässä porukassa käsityskyky hämärtyy eikä perskatti enää tajua olevansa naurettavuuden huippu.
Jos alepassa asiointi on tuskastuttavaa, asioi muiden ketjujen ruokakaupoissa.
Alepa teki viisaasti, kun suojasi henkilökuntansa turvalaseilla. Setis, Palstapesu ja monen muun sättimiset kilpistyvät nykyään läpinäkyvään speksiin.
Mitä paskaa mä luin?! .."toivon todella että nämä ristiriidat saadaan selvitettyä.."..lässyn lässyn. Täällä ollaan keskustelemassa. Kyllä kaverisuhteet hankitaan muualta. Ja sielläkin yleensä siedetään erimielisyyttä. Ei täälläkään tarvitse kirjoittelijoista tykätä, olla samanmielinen, mutta on hyvä ymmärtää että on erilaisia ihmisiä, jotka ajattelevat asioista, ihmisistäkin, eri tavalla. Jotkut random "keskustelupalstaristiriidat" nyt kannattaa lähtökohtaisesti laittaa jo sellaiseen kategoriaan, että evvk. Parempi keskittyä irl- tilanteisiin, jos sellaisia on.En ole kenenkään pauloissa tai peru puheita, mutta tiedostan, että osalla on ristiriitoja Setiksen kanssa ja toivon todella, että nämä ristiriidat saadaan selvitettyä. Itse en erityisemmin välitä Alepasta, jonka hampaissa olen aika usein, mutta enpä enempää vaivaa päätäni asialla.
Joo ihmettelin myös, mitkä ihmeen ristiriidat.Mitä paskaa mä luin?! .."toivon todella että nämä ristiriidat saadaan selvitettyä.."..lässyn lässyn. Täällä ollaan keskustelemassa. Kyllä kaverisuhteet hankitaan muualta. Ja sielläkin yleensä siedetään erimielisyyttä. Ei täälläkään tarvitse kirjoittelijoista tykätä, olla samanmielinen, mutta on hyvä ymmärtää että on erilaisia ihmisiä, jotka ajattelevat asioista, ihmisistäkin, eri tavalla. Jotkut random "keskustelupalstaristiriidat" nyt kannattaa lähtökohtaisesti laittaa jo sellaiseen kategoriaan, että evvk. Parempi keskittyä irl- tilanteisiin, jos sellaisia on.
Kirjoittajista saa tykätä tai olla tykkäämättä, poliittisella kannalla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Paitsi tietysti sinulla, joka ei ideologialtaan kykene järkevään keskusteluun. Vihervasemmisto on koko meppikauden haukkunut Hakkaraista ja Huhtasaarta, joten eikö se ole hyvä, että nyt heitä ei enää voi valita EU-parlamenttiin? Jaksaa kyllä naurattaa tämä jatkuva logiikan puute.Eihän tämä palsta olekaan mikään kirjoittajien tykkäämispaikka.
Kyllä persujen pitää sietää rökitystä. Timo Soini otti kantaa Hakkaraisen savustukseen. Tyhmässä porukassa käsityskyky hämärtyy eikä perskatti enää tajua olevansa naurettavuuden huippu.
Jos alepassa asiointi on tuskastuttavaa, asioi muiden ketjujen ruokakaupoissa.
Alepa teki viisaasti, kun suojasi henkilökuntansa turvalaseilla. Setis, Palstapesu ja monen muun sättimiset kilpistyvät nykyään läpinäkyvään speksiin.
Jos sinä et saa kavereita täältä, niin eihän se muiden vika ole. Turha sinun on minulle kiukutella ristiriidoista, en ole kenenkään vakkarikirjoittajan kanssa riidoissa, lähinnä rekisteröitymättömät jaksavat räksyttää. Ja jaksakoot, jos ei parempaa tekemistä löydy.Mitä paskaa mä luin?! .."toivon todella että nämä ristiriidat saadaan selvitettyä.."..lässyn lässyn. Täällä ollaan keskustelemassa. Kyllä kaverisuhteet hankitaan muualta. Ja sielläkin yleensä siedetään erimielisyyttä. Ei täälläkään tarvitse kirjoittelijoista tykätä, olla samanmielinen, mutta on hyvä ymmärtää että on erilaisia ihmisiä, jotka ajattelevat asioista, ihmisistäkin, eri tavalla. Jotkut random "keskustelupalstaristiriidat" nyt kannattaa lähtökohtaisesti laittaa jo sellaiseen kategoriaan, että evvk. Parempi keskittyä irl- tilanteisiin, jos sellaisia on.
Niin persuthan ne eivät hauku ketään..Kirjoittajista saa tykätä tai olla tykkäämättä, poliittisella kannalla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Paitsi tietysti sinulla, joka ei ideologialtaan kykene järkevään keskusteluun. Vihervasemmisto on koko meppikauden haukkunut Hakkaraista ja Huhtasaarta, joten eikö se ole hyvä, että nyt heitä ei enää voi valita EU-parlamenttiin? Jaksaa kyllä naurattaa tämä jatkuva logiikan puute.
Alepa-kaupoissa ei ole mitään ongelmaa, sen sijaan sinussa niitä riittää hypermarketin verran. Pleksit oli laitettu Malmin Alepaan, jokainen voi miettiä, mistä syystä.
On todella erikoinen lähestymistapa. Ja miksi ihmeessä pitäisi jotenkin erikseen mitään selvitellä, mielipide-eroja? Aina löytyy ihmisiä, joista ei tykkää. No voi voi.Joo ihmettelin myös, mitkä ihmeen ristiriidat.
Itse vedit jotkut ristiriidat mukaan. Ihmettelin lähinnä melko erikoista kuvaustasi. Ja miksi ihmeessä täällä nyt kukaan olisi riidoissa kenenkään kanssa? Täysin tuntemattomien kirjoittelijoiden? Silloin kannattaa poistua jos tuntemattomat hiihtävät ihon alle. Ja sori vaan, kyllä te rekisteröidytkin räksytätte, joten turhaan olet teitä poissulkemassa tuostakin jutusta.Jos sinä et saa kavereita täältä, niin eihän se muiden vika ole. Turha sinun on minulle kiukutella ristiriidoista, en ole kenenkään vakkarikirjoittajan kanssa riidoissa, lähinnä rekisteröitymättömät jaksavat räksyttää. Ja jaksakoot, jos ei parempaa tekemistä löydy.
Kuka täällä on kavereita oikeasti hankkimassa? Eikö ole omaa elämää?Jos sinä et saa kavereita täältä, niin eihän se muiden vika ole. Turha sinun on minulle kiukutella ristiriidoista, en ole kenenkään vakkarikirjoittajan kanssa riidoissa, lähinnä rekisteröitymättömät jaksavat räksyttää. Ja jaksakoot, jos ei parempaa tekemistä löydy.
Kuka täältä muka oikeasti kavereita hakee, kysyn vaanJos sinä et saa kavereita täältä, niin eihän se muiden vika ole. Turha sinun on minulle kiukutella ristiriidoista, en ole kenenkään vakkarikirjoittajan kanssa riidoissa, lähinnä rekisteröitymättömät jaksavat räksyttää. Ja jaksakoot, jos ei parempaa tekemistä löydy.
Asiaa!On todella erikoinen lähestymistapa. Ja miksi ihmeessä pitäisi jotenkin erikseen mitään selvitellä, mielipide-eroja? Aina löytyy ihmisiä, joista ei tykkää. No voi voi.
Itse vedit jotkut ristiriidat mukaan. Ihmettelin lähinnä melko erikoista kuvaustasi. Ja miksi ihmeessä täällä nyt kukaan olisi riidoissa kenenkään kanssa? Täysin tuntemattomien kirjoittelijoiden? Silloin kannattaa poistua jos tuntemattomat hiihtävät ihon alle. Ja sori vaan, kyllä te rekisteröidytkin räksytätte, joten turhaan olet teitä poissulkemassa tuostakin jutusta.
Huonossa kantimissa on elämä, jos jossain keskustelupalstalla pitää notkua jonkun kaverin hankkimistarkotuksessa.Kuka täältä muka oikeasti kavereita hakee, kysyn vaan
Harhainen A näkyy tosissaan kuvittelevan, että me mainitut käydään häiriköimässä ”hänen” kauppaketjussaanMainio vastaus #105 5
Et ymmärrä sarkasmia - muuta kuin omaasi tietty.Harhainen A näkyy tosissaan kuvittelevan, että me mainitut käydään häiriköimässä ”hänen” kauppaketjussaan
Sinussa on näköjään samaa vikaa…
Niin ja kukaan ei hauku minua...Niin persuthan ne eivät hauku ketään..
No voi, etkä sinäkään ketään jne..Niin ja kukaan ei hauku minua...
No en ala asiaa sinulle sen enempää avaamaan.On todella erikoinen lähestymistapa. Ja miksi ihmeessä pitäisi jotenkin erikseen mitään selvitellä, mielipide-eroja? Aina löytyy ihmisiä, joista ei tykkää. No voi voi.
Itse vedit jotkut ristiriidat mukaan. Ihmettelin lähinnä melko erikoista kuvaustasi. Ja miksi ihmeessä täällä nyt kukaan olisi riidoissa kenenkään kanssa? Täysin tuntemattomien kirjoittelijoiden? Silloin kannattaa poistua jos tuntemattomat hiihtävät ihon alle. Ja sori vaan, kyllä te rekisteröidytkin räksytätte, joten turhaan olet teitä poissulkemassa tuostakin jutusta.
Jos joku haukkuu minua, niin vastaan kyllä samalla mitalla takaisin.No voi, etkä sinäkään ketään jne..
Jos sattuu ystävystymään jonkun kanssa, niin mikä ihmeen ongelma se on kenellekään?Kuka täällä on kavereita oikeasti hankkimassa? Eikö ole omaa elämää?
Jos sattuu ystävystymään, niin mikä ihmeen ongelma siinä on? Hakeehan ihmiset elinkumppaneitakin netistä ja appeista.Kuka täältä muka oikeasti kavereita hakee, kysyn vaan
Niin ethän sinä koskaan itse naljaile..Jos joku haukkuu minua, niin vastaan kyllä samalla mitalla takaisin.