natsejamoderaattori estää suomenkiliset käännökset- mutta salli engl kieliset kommentit...
Se on sitten se valinnanvapausSiellä kuulemma ei ole muuta tekemistä kuin syödä karkkia!
Kaksplus onkin ainoa foorumi johon tosiasiat on voinut kertoa, nyt sensuuri tosiasioista jyrää tännekin.Moderointi estää THL:n järkyt koronakuolemalistaukset ja linkit niihin. Mm. Marraskuu-23 jolloin ylikuolleisuus on "sattumalta" 40,5% koronakuolemia 904 luku päivittyy edelleen.
OhjaaKuka?
Saavutettu etu sanelee toisia
Surkea ruokavalioTotta. Jos on henkisesti paha olla niin on opittava selviytymään itse. Kun ei mene lääkäriin ei määrätä myöskään lääkkeitä eikä terapiaa tai mitään ja silloin voi kaikesta pahasta olosta syyttää vain itseään.
Osittain tokiAmmatinvalintakysymys?
Voi siitä tulla parempi vointi kuten monelle on tapahtunut kun otti oman järjen käyttöönTotta. Jos on henkisesti paha olla niin on opittava selviytymään itse. Kun ei mene lääkäriin ei määrätä myöskään lääkkeitä eikä terapiaa tai mitään ja silloin voi kaikesta pahasta olosta syyttää vain itseään.
Tornihississä kohtaOletko joutunut pakkohoitoon, kun vastustat psykiatriaa?
En usko et viitsisijoku etsii ehkä
Mulla ei ole. Makeanperso on opittu olotilaSinulla ei taida olla omaisia tai tuttuja jotka sairastavat kyseistä sairautta? Olisi perstuntuma tuohon "poliittiseen keksintöön".
Pakottaa?Kuka?
Saavutettu etu sanelee toisia
paremmalla ajallajoku etsii ehkä
kiitos tiedostaKaksplus onkin ainoa foorumi johon tosiasiat on voinut kertoa, nyt sensuuri tosiasioista jyrää tännekin.
Miten tuon ottaa, hain avioeroa. Hoitaja yritti vakuuttaa että haluni erota on harha ja että olen vain kuvitellut lähettäneeni erohakemuksen. Sosiaalityöntekijä ehdotti ,"että jos nyt kirjoitat sille miehellesi, että olet pahoillasi ja perutaan tämä ero. Onneksi olin postittanut avioero hakemuksen ennenkuin päädyin osastolle. Rekisterin pitäjä ei uskonut harhoihin, eikä psykiatriaan. Päätös avioerosta tuli asiallisesti perille, ei ollut mikään harha.Skitsofrenia, kaksisuuntainen mielialahäiriö.... taitaa monilla sairailla kuulua juuri mielipiteisiin ja uskomuksiin. Kannattaa kuitenkin ihan oman hyvinvointinsa takia ottaa ne päivittäiset lääkkeet vaikka ei uskoisikaan psykiatriaan.
Huh huhMiten tuon ottaa, hain avioeroa. Hoitaja yritti vakuuttaa että haluni erota on harha ja että olen vain kuvitellut lähettäneeni erohakemuksen. Sosiaalityöntekijä ehdotti ,"että jos nyt kirjoitat sille miehellesi, että olet pahoillasi ja perutaan tämä ero. Onneksi olin postittanut avioero hakemuksen ennenkuin päädyin osastolle. Rekisterin pitäjä ei uskonut harhoihin, eikä psykiatriaan. Päätös avioerosta tuli asiallisesti perille, ei ollut mikään harha.
Niin, lisäksi pyysin särkylääkettä koska minulla oli avioliitto jossa terveyteni ei paljoa painanut. Hoitaja vastasi että"jos sulla on niitä hammas ongelmia, sä voit hoitaa niitä tämän osastojakson jälkeen. Voin kertoa että olisin mieluusti ottanut 800 buranan/vuorokausi mätiviin poskihampaisiin. Voin myös kertoa mieliala lääkkeet eivät toimi särkylääkkeinä.. Voin kertoa että jos vankilassa ollaan valmiita maksamaan päihteistä maltaita, olisin maksanut osastolla maltaita buranasta. Minulta poistettiin 3 poskihammasta osastojakson jälkeen. Tokikaan kyse ei ollut vain avioerosta muttei myöskään mielenterveydestä. Kyse oli vanhoista rumista salaisuuksista.Huh huh
kokoomus-bisnes määrää persuja -...Miksi persutkin tukee kansantuhontaa?
= "... tropikamidi on tunnettu aiheuttavan keskushermosto-häiriöitä, jotka voi olla vaarallisia lapsipotilaille. Psykoottisia reaktioita, käyttäytymis .... " ""..tropicamide has been known to cause CNS disturbances, which may be dangerous in paediatric patients. Psychotic reactions, behavioural ..."